PRODUCTS I REGRET BUYING, Aldığıma Pişman Olduğum Ürünler!

          Hello again! Today's post is about the products I regret buying. I've been in to make up for about 4 years now and I've purchased so many items, both affordable and high price brands. But there are some stuff which disappointed me A LOT. I'm going to tell you the product and tell you why I didn't like it. I know it's annoying but hope you enjoy!

          Tekrar Merhaba! Bugünkü post aldığıma pişmanlık duyduğum ürünler hakkında. Yaklaşık dört yıldır makyajla iç içeyim ve hem yüksek fiyatlı hem de uygun markaların hemen hemen hepsini denedim, ürünleri takip etmeye, denemeye çalıştım. Ancak bazıları var ki beni İNANILMAZ bir hayal kırıklığına uğrattılar. Ürünlerin isimlerini ve niçin beğenmediğimi açıklayacağım. Biliyorum biraz sinir bozucu ama umarım ilginizi çeker!





              CLINIQUE SUPERMOISTURE FOUNDATION


          I love Clinique foundations actually. They have the lightest formula and balancing ingredients. A month ago I saw this foundation, which I heard about before and I thought I'd give it a try since it's a super moisturizing foundation and as you know my skin is REALLY dry. I must say I loved the formula. It's not the best dry skin foundation but doesn't feel heavy on the skin and gives it moisture. What I hate about it is THE SPARKLES! WHY? Why would anyone want HUGE SPARKLES on her skin??? I don't get what they thought while producing this. I like a dewy finish but not a shiny face. I think I'll stick to my CHANEL Vitalumiere forever.

          Aslında Clinique'in fondotenlerini beğeniyorum. Çok hafif formülize edilmişler ve dengeleyici içeriğe sahipler. 1 ay önce, daha önce hakkında çok duyum aldığım bu fondoteni gördüm ve nemlendiricili olduğundan kuru cildime iyi geleceğini düşünüp denemek istedim. Şunu söylemeliyim ki yapısını çok sevdim. Kuru ciltler için en iyisi değil ama cilde ağırlık yapmıyor ve nemlendiriyor. Hoşlanmadığım şey ise içindeki PARILTILAR! NEDEN? Kim cildinde kocaman parıltılar ister ki??? Bu ürünü üretirken neyi düşünerek parıltı eklediler, anlamıyorum. Parlak bir yüzü seviyorum ancak SİMLİ değil. Sanırım ölene kadar CHANEL Vitalumiere'ime yapışıp kalacağım.









      DIOR SHOW ICONIC MASCARA


          I love big, thick lashes! I remember the day I bought this at the airport in Rome last year! I love Dior and its foundations and bronzers. This was the first Dior eye product I purchased. I was amazed by the effect that it gave my lashes. BUT BUT BUT, the worst thing I hate about mascaras occured during the day. In 10 minutes my mascara was smudged under my eyes and even my cheeks! I tried this with an eye primer and with a dry concealer (as I thought it smudged because of my cremy concealer) but it didn't work. If it didn't smudge, it would be the BEST mascara ever!

          Büyük ve kalın kirpikleri çok seviyorum! Bu rimeli geçen sene Roma'da havaalanında aldığım günü hatırlıyorum. Dior'un cilt ürünlerini çok seviyorum fakat bu aldığım ilk göz ürünüydü. Kirpiklerime verdiği etkiyi görünce büyülendim. ANCAK, günün devamında en nefret ettiğim şey başıma geldi. 10 dakika içinde tüm mascara gözaltıma ve yanaklarıma bile akmıştı. Problemin o gün sürdüğüm kremsi kapatıcıdan olduğunu düşünerek, bir sonraki denememde kuru bir göz altı kapatıcısı ve göz bazıyla kullanmayı denedim, fakat işe yaramadı. Akmasaydı dünyanın en iyi rimeli olabilirdi!








                MAC STUDIO SCULPT CONCEALER


          This is the one and only MAC product that I regret buying. I love MAC Studio Finish Concealer but this one is so thick and sticky that I can't even blend it with my fingers. Everyone around me likes this concealer, I don't know if there's something wrong with me but I just can't get used to it. 

          MAC'in, aldığıma pişman olduğum tek ürünü bu kapatıcı. MAC Studio Finish Concealer'ı çok seviyorum ve uzun süredir kullanıyorum ancak bu o kadar kalın ve yapışkan ki parmaklarımla bile yayamıyorum. Etrafımdaki herkes Studio Sculpt'ı çok seviyor ve problemin bende olduğunu düşünüyorum ancak bir türlü bu ürüne alışıp ısınamıyorum.

Görkem Karman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder