DUDAK PEELINGİNİZİ KENDİNİZ YAPIN!



Her yaz olduğu gibi bu sene de sıcak havanın gelişiyle dudaklarım çatladı, kabuk kabuk görüntüsü yüzünden hiç bir rujumu süremiyorum. Çok da sağlıksız duruyor. Hemen bakıma aldım ve bu postta da neler yaptığımı, neler kullanarak kendi dudak peelingimi nasıl yaptığımı göstereceğim. Çok çok basit. Gerekenler: bir çay kaşığı vazelin, iki çay kaşığı toz şeker, iki çay kaşığı bal ve tüm bunları karıştırıp muhafaza edebileceğiniz ufak bir kap. Ben Sephora'nın tester kaplarından birini kullandım. Cam bir kap arıyorsanız Watsons'ta 3TL'ye satılıyor. Yapılışına gelince söylediğim tüm malzemeleri kaba koyup çay kaşığı ile 3 dakika karıştırıyorsunuz ve dolapta 1 saat bekletiyorsunuz. Hepsi bu kadar! Serçe parmağınızla karışımın bir kısmını dudaklarınıza bastırarak sürmelisiniz. Bunu 2-3 güne bir tekrarlayabilirsiniz ancak yaptığınız karışımı en fazla 1 hafta muhafaza edebilirsiniz.






Ve karışımı dudağımızda 5 dakika bekletip sildikten sonra temiz diş fırçasını ıslatıp dudaklarımızı fırçalamak. Bu dudağımızdaki tüm ölü deriyi atıyor, yumuşacık yapıyor. Üstelik bunu haftada iki kez düzenli olarak yapmak dolaşımı arttırıyor ve dudaklarımızın doğal rengi daha pembe oluyor. Hepsi bu kadar!



Görkem Karman

4 yorum:

  1. İşte bu şahane oldu!

    Benim dudaklarım yaz/kış çatlar ve peeling yapmadan da yalnızca balm ile kendine gelmez! Hemen deneyeceğim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı problem var ama bu karışım gerçekten iyi geliyor:)

      Sil
  2. eski yazılarına bayıldııımmmmm *.*

    YanıtlaSil
  3. O kadar ise yaradi ki cansin sen yaa ♡

    YanıtlaSil