Kıbrıs'a Neler Götürüyorum? || My Travel Makeup Bag For Cyprus!

SCROLL DOWN FOR ENGLISH!


Merhaba! Siz bu yazıyı okurken ben uçuyor olacağım! Ailemle her sene Kıbrıs'a gitmek gibi bir rutinimiz var. Rodos'tan sonra en sevdiğimiz deniz olduğu için herhalde. Bu kez Girne'ye gidiyoruz ama her yılki gibi mutlaka Dip Karpaz'a uğrayıp masmavi denizini şenlendireceğiz! Tatildeyim ama her sabah 09:30'da yeni bir yazı yayınlanmaya devam edecek, ancak internetim çok sık olmayabilir, bu yüzden yorum onaylamam ve gelen sorulara cevap vermemde gecikme olabilir. Affınızı istiyor, oldukça basit tuttuğum makyaj çantamı karıştırmanıza izin veriyorum! :)

Hello! I'll be on holiday in Cyprus! Still, a new post will be published every morning! Now I'll let you play with my makeup bag, which I kept very simple this time! 




- ESSIE FIJI -

Son 2 senedir ellerime başka bir oje süremiyorum. Hafif pembemsi, mat bir beyaz. Tertemiz duruşunu seviyorum. 


- MAC SOFT OCHRE PAINT POT -

Kıbrıs sıcağını göz bazı olmadan göze alamazdım. Yazısı burada.


- MAYBELLINE FIT ME CONCEALER -

Ağırlık yapmadan iyi kapatıcılık verebilecek ve sıcağa dayanabilecek bir kapatıcı olmadan şurdan şuraya gitmem. Maybelline Fit Me kapatıcı, yazısı burada.


- CLINIQUE CREAM SHAPER FOR EYES -

Sevgili takipçim Yeşim'in zarif hediyelerinden birisi. Yeşim hediye etmese Clinique'in bu kadar güzel bir kalemi olduğundan haberdar olamayacaktım. Hafif ışıltılı acı bir kahverengi ve suya dayanıklı. Bayıldım! Yazısı yakında blogda olacak!


- REAL TECHNIQUES DELUXE CREASE BRUSH -

Gelmiş geçmiş en iyi kapatıcı fırçalarından biri. Yazısı burada.


- MAC BROW SET IN CLEAR -

Zaten düşük kaşlarım Kıbrıs sıcağında çeneme kadar yapışmasın dedim, Angry Bird olmak için kaş jelimi çantama atıverdim. Yazısı burada.


- MAC FULL LASH CURLERS -

Kirpik kıvırıcım olmadan asla!


- AVON SUPERSHOCK BLACK MASCARA -

Ben silene kadar akmayan, günlük kullanabileceğim bir maskara alayım dedim. Supershock'umu tercih ettim.




- MAYBELLINE FEEL PINK -

En sevdiğim pembe rujlarımdan biri. Yazısı burada!


- BURT'S BEES LIP BALM -

EOS Lip Balm'ım sıcaktan erir korkusuyla 2. favorimi çantama attım.


- RIMMEL LONDON EXAGGERATE LIP PENCIL -

Eastend Snob rengindeki bu kalemi videolarımdan tanıyorsunuzdur. İp gibi dudaklara sahip olmak kaderim diyorsanız dudak kalemi taşımak şart!


- THE BALM CABANA BOY -

Yazısında da belirttiğim gibi, koleksiyonumdaki en sıradışı renge sahip allık. Uzun zamandır kullanmamışım diye yanıma bunu almak istedim. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.


- THE BALM POWDER TO THE PEOPLE BRUSH -

Sevgili Gratis'in bana doğum günü hediyesi olarak gönderdiği pudra fırçasıyla bu ara pek haşır neşirim. Allık uygulamak için yanımda!




- SEBAMED AFTER SUN SOOTHING BALM -

Güneş sonrası losyonu benim gibi hassas ciltliler için şart. Sebamed'in hediyesi olan bu losyonu gerçekten sevdim.


- VICHY AQUALIA THERMAL 24 HOURS MOISTURIZER -

Canım Aynur'un hediyesi bu krem, şu ana kadar kullandığım en en en iyi nemlendiricilerden biri! Bir de uzun vadede tüy yapma söylentisi olmasa...

- GARNIER GÜL ÖZLÜ ESAS BAKIM -

Son 3 senedir günlük rutinimin vazgeçilmezi. Makyaj silerken, uyanınca, gece uyumadan... Günün her saniyesi yüzümü, boynumu temizleyebileceğim, çok nem veren bir süt.


- GÖRÜNMEYENLER // UNSEEN HEROES -

- Clinique SPF 35 Face Cream
- Benri Kare Pamuk / Cotton Pads


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

9 yorum:

  1. ben tatile neden az ürünle gidemiyorum ya buda lazım olur oda lazım olur diye yaşlı teyzeler gibi herşeyi dolduruyorum:) iyi tatiller görkitocum bloggerın bile sana tatil hediye etmesi lazım aslında o kadar çalışkansın kii

    YanıtlaSil
  2. Tam özünde şeyler alınmış yanına :) Tatil için abartmaya gerek yok makyaj alırken bakım ürünlerini de unutmamak lazım tabi.

    YanıtlaSil
  3. Essie ojeleri nerden alabiliriiim hc bi yerde görmedim ben.İyi tatiller .:D

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk kirpik kıvırıcımı senden görüp bir cesaret almıştım aynısından tabikiii:)
    En çok brow setin açıklama bölümüne bayıldım, yarıldım gülmekten. Çok şekersin yaa:))
    Son olarak da kocaman bir <3 sana güzel kalpli blogger, öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Ben tatile giderken ne alacağımı şaşırıyorum çok kararında bir makyaj çantası olmuş :) ben de yeni bir blog açtım bir göz atarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  6. Vichy Aqualia Thermal tüy mü yapıyormuş :O
    Ben idealia kullanıyorum, korktum söylenti de olsa...

    YanıtlaSil
  7. saglıkla gidin gelin maaile :)

    YanıtlaSil
  8. Maybelline feel pink rujunun yazısını bu yazı sayesinde gördüm ve "ben bu rengi nasıl anlamışım ya" diyerek geçen gün kendimi watsons'a attım. :)
    Çok çok çok güzelmiş Görkemcim bayıldım ve ben de tatil çantama ekledim!

    YanıtlaSil
  9. Ben bu fiji'yi sürmeyi beceremiyorum sanırım dalga dalga oluyor :( baz mı kullanmalıyım altına sence ?

    YanıtlaSil