MAC 266 Brush || Açılı Fırça



Günaydın! Bugün sizlere 2. kez satın aldığım MAC 266 numaralı fırçayı tanıtacağım. MAC'in 263 numaralı fırçası, benim daimi jel eyeliner fırçamdır. 266'yı ise kaşlarımı doldurmak ve gözümün etrafını koyu renk farla çerçevelemek için kullanırım. MAC 263 sentetik, 266 ise gerçek kıl. Oldukça kısa bir yazı oldu, biliyorum ancak hakkında söylenecek çok fazla bir şey yok. Kaşlarınızı doldurmak için kaliteli bir fırça arıyorsanız kesinlikle edinmelisiniz. Sevgiler!

Good morning! Today's post is going to be very short and simple, because there's not much to say about MAC 266 angled brush. I've been using the 263, which is the synthetic version of this brush, for my gel liner for years. I love this one, which has real hair, for filling in my eye brows and framing my eyes with powder eyeshadow as a liner. It's a MAC must have! x


MAC 263 Angled Eyeliner Brush (CLICK)

Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

7 yorum:

  1. 263 ü aldım tavsiyenle inanılmaz güzel :) Bunu da alabilirim her an :)

    YanıtlaSil
  2. göz etrafına koyu far sürmek deyince ilgimi çekti mağazada bir deneyeyim bakalım nasıl olacak..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    1754. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  4. merhabalar.hem bloğunuzu hem videolarınızı zevkle izliyorum..;) acaba pembe tonlarda bir makyaj videosu yaparmısınız?bende hem bej kahve tonlarında makyaj yapıyorum.Sizin sayenizde denemeye çalışıyorum..önerilerinize göre ürün alırım bende..cok teşekkürler sımdıdenn..

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim,oldukça kullanışlı:) bende bloguma beklerim
    http://fashionandstylebetul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. 266 si olan biri jel eyeliner uygulamak için 263 almalı mı görkem?

    YanıtlaSil
  7. Görkem alakasiz olacak ama allik sürmek icin mac'in hangi fircasini önerirsin?

    YanıtlaSil