Tanışmalı, Öğrenmeli, Alışverişli MAC Etkinliği Çekilişi!





Merhaba! Bugünkü yazımı rahatsızlığım sebebiyle 09:30'a yetiştiremedim. Nihayet bilgisayarı açacak enerjiyi buldum ve çok güzel bir etkinlik çekilişi ile karşınızdayım!

Benimle birlikte güzel bir kahvaltı ettikten sonra deneyimli MAC makyaj artistlerinden cilt tipinize ve yüz biçiminize uygun makyaj yapmayı öğrenip bir de üzerine istediğiniz MAC ürünlerini ücretsiz edinip kullanmak ister misiniz? Ve tabi ki videoma model olmak.

10 Nisan'da kazanan 2 talihliyi belirleyip buradan duyuracağımız bu etkinliğe katılmak için yapmanız gerekenler çok basit.

**Öncelikle blogumun takipçisi olmanız. (E-mail, GFC, Blogger, ya da Bloglovin' yoluyla takip edebilirsiniz.)

**Bu yazının altına; cilt tipiniz, cilt tonunuz ve yaşınızla birlikte size ulaşabileceğimiz aktif bir adres yazmanız. Twittter, Instagram ya da e-mail adresi olabilir. (Örnek geçerli katılım yorumu: Beyaz ten, kuru karma cilt, 25 yaş, Twitter: urfacemycanvas8)

**Son bir basit kural daha var. Çekiliş kazananlarının İstanbul'da ikamet ediyor ya da Nisan'ın 3. haftası, duyuracağım tarihte hafta içi İstanbul Anadolu Yakası'nda bulunabilecek durumda olmaları gerekiyor. 

Herkese bol şans diliyor, tanışmak ve bu eğlenceli etkinlikte sizlerle birlikte yer almak için sabırsızlanıyorum! :)

*Bu sponsorlu bir etkinlik değildir. Kazananların makyaj eğitimi masrafları tarafımdan ödenecektir. 




Görkem Karman

384 yorum:

  1. buğday ten, karma cilt, 25 yaş. tulebas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Beyaz ten,kuru cilt,33, instagram: alish_5...:)

    YanıtlaSil
  3. Tenim=Beyaz ten..
    Cildim=Yağlı cilt..
    Yaşım= 22..:))
    Instagram sürekli takip ediyorum ve ulaşılabilcek en iyi yer hesabım=cigdemkinaci

    Blog takip etmeyi bilmiyorum ama denicem inşallah olur seninle tanışmayı çok istiyoruum :)))

    YanıtlaSil
  4. şimdi istanbulda olmak vardı...demekten başka bişi gelmiyo elimden :(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba beyaz ten, karma cilt, 28 yaş, gmail; asya.derman@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Bloğunu GFC üzerinden takip ediyorum. Resimlerden anladığım kadarıyşa etkinlik Palladium da gerçekleşecek evime çok yakın olduğu ve seninle tanışmanın keyifli olacağını düşündüğüm için şansımı denemek istiyorum ;)
    Beyaz ten, yağlı karma cilt, 32 yaş, instagram: http://instagram.com/pinkyfashionbeauty , e-mail: isoonco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba! Sizinle tanışmayi gerçekten çok isterim. Umarim sans benden yana olur :) Beyaz ten, yağlı-karma cilt,19 yaş, dilarahayirlioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. inanırmısın bugün makyaj yaparken videoya çekiyordum baktım bi garip birşey oluyor dedim bi makyaj bloggerı o güzel makyajından bana yapsa benmi becereksizim malzememi farklı özellikle senin veya sebibebinin bi makyaj yapmasını isterdim vallahi derken bu yazını görsüm ben varım görkemcim zaten seni heryerden takipdeyim ve çok başarılı buluyorum

    yildiz111@hotmail.com mail adresim
    sevgilerimle

    cilt tipim karma
    esmerim aşırı problemli gözaltlarım var
    taşım 44

    YanıtlaSil
  9. Blogunu bloglovin uzerinden severek takip ediyorum:) instagram kullanici adim gamzeliciouss karma/yagli cilt, esmer ten ve 20 yasindayim. gamzegiselle@hotmail.com . Ilk defa bi cekilis kazanmayi bu kadar istedim:) umarim sansli kisi ben olurum!

    YanıtlaSil
  10. Nefis bir organizasyon düşünmüşsün sevgili Görkem, ben Kocaeli - Değirmenderedeyim ama mesafem kısa hiç sorun değil, ucunda seninle tanışmak, beraber olmak var. Ayrıca geçmişler olsun, sevgilerrrr.
    Açık ton cilt ( nw 15 - 20 ), kuru - karma cilt, yaş : 40, bernadolgun@gmail.com, kolay gelsinnnn.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba umarım sonunda seninle tanışırım . Gördüğüm en güzel çekiliş bu. Allah'ım ne olur bana çıksın. Açık buğday tenliyim, cildim kuru karma, yaş 31.. nmn-2006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Esmer ter,karma cilt. 20 yas. İnstagram:burcucuk_ :))

    YanıtlaSil
  13. Buğday ten, kuru karma cilt, 20 yaş, ezgikurtulus_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Beyaz ten, kuru karma cilt, 21 yaş, Twitter: @kubraaergun mail olarak aratmak isterseniz:sari_kubis_@hotmail.com.. Şimdiden bol şanslar ! :)

    YanıtlaSil
  15. Buğday ten,kuru cilt,yaş 25 instagram KBRALTUNYURT

    YanıtlaSil
  16. Açık ten,kuru ve hassas cilt ,18yaş Twitter: ecembatu emal:benguecem95@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Aman tanrııığm! Bu ne güzel bir etkinlik böyle! Umarım talihli 2 kişiden biri olurum. ^_^
    Beyaz ten, karma-yağlı cilt, 24 yaş
    Twitter: gzmrc
    Mail: gizem.arici@yahoo.com

    YanıtlaSil
  18. blogunuzun takipçisiyim ayrıca instagram da severek takip ediyorum
    beyaza daha yakın ten rengim açık renkliyim yani
    cilt tipim ise karma
    yaşım 22
    İstanbulda oturuyorum
    instagram hesabım :aycasahn mail adresim aycasahn@gmail.com ikiside aktiftir herkese bol şans 2 kişiden biri olmak çok sitiyorum :)

    YanıtlaSil
  19. açık ten, yağlı-karma cilt, 22 yaş, email: n.muge.ersoy@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhaba
    ben olmayı çok isterim:))
    buğday ten - t bölgesi yağlı-yaşım 30 - kayseri - tuba.uc@gmail.com
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Mrblar:) Beyaz ten. Yagli karma cilt. 24 yas. gizemtlsz@gmail.com. umarim kazanirim:)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, açık buğday ten, yağlı cilt, yaş 20, istanbul. ymr.mcr@gmail.com:)

    YanıtlaSil
  23. ya sen nasil guzel bi insansin. seninle tanisabilmeyi cok isterim. Ayrica mac'e bayiliyorumm!!♡ suan samsundayim istanbula gelin geliyorum. seninle tanisip belkide ist.da edinecegim ilk arkadasim sen olacaksin :)

    nisanin 3. haftasi bana uygun.
    instgramim: esraaltnkya
    mail:esrabasaran85@gmail.com

    bugday ten, kuru cilt,28 yas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani nisanin 18inden sonra atasehirde ikamet edecegim♡ heyecan yaptim :)

      Sil
  24. Merhaba Görkem, geçmiş olsun öncelikle.buğday ten, karma cilt, 24 yaş, instagram: sofilistik email: safiyedemir.4@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Şanslı kişi olmayı kim istemez, kazanana şimdiden tebrikler!
    Beyaz ten, yağlı karma cilt, 20 yaş, mail: belit.erdem@ozu.edu.tr

    YanıtlaSil
  26. merhabalar...buğday tenli karmadan yağlıya dönük cilt tipine sahibim...27 yaşındayım yarışmaya istanbuldan katılıyorum diğer yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  27. Buğday ten, yağlı/karma cilt, yaşım 20 ve İstanbulda yaşıyorum :))
    yonca.caliskan@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. merhaba buğday ten kuru cilt yas 23 fatmatopcu_yarim@hotmail.com
    ınstagram fatmatpcu ıyı sanslar herkese :)

    YanıtlaSil
  29. Slm buğday ten karma yaglı cilt yaş 21
    nursaglam93@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Beyaz ten, karma hassas cilt,20.
    Aylardır beklediğim çözümü umarım bu çekiliş sayesinde bulurum :)
    iskendergamze@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Beyaz ten, kuru cilt , 20 :)
    buseyilmazbuse@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, buğday ten, kuru karma cilt, yaş 30 zubes83@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. selam.
    açık buğday ten, karma - hassas cilt, 25
    blizzard_ysm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. beyaz ten kuru karma cilt 22 yaşındayım emeloksar@windowslive.com

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Beyaz ten, kuru karma cilt, 20 yaş, emine_sakoglu@hotmailcom

    YanıtlaSil
  37. Ten rengim: Esmer ve buğday arası.
    Cilt tipim:Karma
    Yaşım:16
    E-mail: bernisoksak@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. beyaz ten, yağlı cilt, 33 yaş, ayseguluntavsiyesiblog@gmail.com
    herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  39. harika etkinlik:)
    beyaz ten,karma cilt,28 yaş, narin.melda@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Merhaba
    Beyaz ten, kuru-karma cilt, 23 yaş, mujgan.patruna@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Beyaz ten, yağlı karma cilt, 28 yaş

    Twitter: kadinvekozmetik
    Mail: kadinvekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Buğday soluk ten, kuru karma cilt,26 yaş,
    e-mail:sebnembekdemir60@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Buğday ten
    Karma cilt
    27 yas
    mburtcutk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Buğday ten ,32 yas ,karma kuruya dönük bir cilt 😊😊 instagram : makyaj_odasi . Mac alışverişi yapmak istiyordum umarım bana çıkar ve eğlenceli zaman dilimleri yaşarız heyooo 😊😊

    YanıtlaSil
  45. Açık buğday ten, Karma cilt, 22 yaş.
    İnstagram : grumpy_witchh
    Mail:g-a-m-z-e-961@hotmail.com :))

    YanıtlaSil
  46. Merhaba,
    beyaz ten, kuru ve hassas cilt, 28 yaş aysejul@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Buğday tenliyim:)
    Karma ciltliym
    23 yaşındayim
    Twitter= mltmbrc
    meltemburcmeltem@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Slm;
    Beyaz ten rengi, kuru cilt tipi ve yaş 35 instagramdan takip gulsanyigit. Seni çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  49. ten: bol lekeli sarımsı bir ten.
    cilt: karma
    yaş:26
    instagramn : DENIZTEMEL
    deniz.8@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. buğday ten, kuru cilt, 31 yaş
    aysegulakman@hotmail.com
    instagram : i_am_darla

    YanıtlaSil
  51. Beyaz ten karma cilt 19 yaşındayım email adresim:merym.can@hotmail.com çok güzel bi etkinlik bu arada umqrim ben kazaniriimmm :D

    YanıtlaSil
  52. buğday ten, Karma cilt, yaş 24

    mail adresim: aynurozturkkk@hotmail.com
    twitter: aynuroztrk instagram:aynuroztrk

    YanıtlaSil
  53. Mail mimarnihan@gmail.com. ig: nihanlanisan. Beyaz ten kuru cilt 32 yas.

    YanıtlaSil
  54. Merhaba;
    Buğday ten,Kumralım ve genellikle kuru cilt yas:25
    zeynepkep@gmail.com
    instagram:zeynep kep (zeeepp)

    YanıtlaSil
  55. Beyaz ten
    Karma cilt
    20 yaş
    @ilkeselcuk
    İntagram ilkeselcuk

    YanıtlaSil
  56. Buğday ten, karmadan yağlıya dönük, 25. evet senin için o gün orda olurum :)
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Beyaz ten, kuru karma cilt, 19 yaş.
    instagram: damlaaa1905

    YanıtlaSil
  58. Merhabalar :) buğday ten,kuru cilt ve yaş 20 :) İnstagram : eddakarlidag email:edakarlidag34@outlook.com :)

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. beyaz ten, karma yağlı cıilt, 19 yaş
    email: pinarmls@hotmail.com
    twitter: cupcakerosie
    bir türlü kendine fondöten veya pudra bulamayan, makyaja (özellikle öğrenmeye ve yeni şeyler denemeye) bayılan ama çok para harcamayan bir öğrenci olarak söyleyebilirim ki galiba bu hayallerimdeki çekiliş :)

    YanıtlaSil
  61. buğday tenli,karma cilt tipi,19 yaşındayım istanbulda yaşıyorum melismacun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Gerçekten mükemmel bir çekiliş. Herşeyden önce seninle tanışmayı çok isterim :)
    Buğday ten, hassas-kuru cilt, yaş 21
    e-mail: gulsen_er_08@hotmail.com
    instagram: gulsenerr

    YanıtlaSil
  63. Beyaz ten, karmadan yağlıya dönük, 24

    Instagram: perabeauty
    Mail: derinpera@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Buğday ten & kuruya yakın karma-hassas cilt & 24 yaş
    e-mail: halise.atabay@gmail.com
    instagram: haliseatabay

    İstanbul'dayım, memnuniyetle model olurum :)

    YanıtlaSil
  65. buğday ten karam cilt yaş 17
    e mail aysekaraman.748@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. buğday ten, karma cilt, 24
    mail: selenayelden@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. beyaz ten, kuruya yakın karma cilt, yaş 19
    mervebagrici@hotmail.com
    twitter: @azmankedii

    YanıtlaSil
  68. beyaz ten ve kuru sayılabilecek hassas cilt yaş 31 ve ben zaten Anadolu yakasındayım:)
    ceylanefsun@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Beyaz ten, karmadan yağlıya dönük cilt, yaş 30
    gokerduygu@hotmail.com
    Instagram : dg_superisi_dg

    YanıtlaSil
  70. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. beyaz ten, kuru-karma cilt, yaş 24, email: gamze_isik89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. merhabalar ben buğday tenliyim karma bir cilde sahibim 23 yaşındayım Anadolu yakasında oturuyorum.sizi ınstagramdan ve bloggerdan takip ediyorum. cigdemgizemsoyunmez@gmail.com adresim ınstagram dan ise cigdemsoyunmez...:)

    YanıtlaSil
  75. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  76. buğday ten, karma yağlı, 27. youtube, instagram ve bloggerdan takipçindim zaten :)) seninle tanışmak kısmet olur inşallah. Avrupa yakasında ikamet ediyorum. deryasabanoglu@gmail.com instagram : pedalizadry

    YanıtlaSil
  77. Beyaz ten kuru karma cilt 21 yas
    Yaseminoz93@gmail.com
    Istanbul'da yasiyorumm
    Hic bir sey degilde seninle yüzyüze tanisma fikri heycanlanmak icin yeterlii o kdar ♥ :* ;)
    Instagram: ysmnozz

    YanıtlaSil
  78. buğday ten -- kuru cilt :( -- 26 yaş -- esncem@hotmail.com -- istanbul avrupadayım..
    çok heyecanlandım yaa sabırsızlıkla bekliyorum....

    YanıtlaSil
  79. Ne kadar güzel bir etkinlik :) Beyaz ten, karma cilt, 24 yas. Mail adresim tugceg8@gmail.com. Istanbul, Anadolu yakasinda oturuyorum. Herkese bol sans :)

    YanıtlaSil
  80. beyaz ten,kuru cilt,30 yaş ınstagram: akbabanutopal

    YanıtlaSil
  81. Buğday ten, karma cilt, 25 yaş. gizemsoyuguzel_@hotmail.com istanbul anadolu yakasinda oturuyorum =)

    YanıtlaSil
  82. Beyaz ten karma cilt yas 21
    Twitter: cansuozkan
    Mail: cansuozkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Beyaz ten yağlı karma cilt 24 yaş
    Zehrakandemirsenol@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. buğday ten yağlı hassas cilt,23 yaş aysegullceylan@gmail.com istanbul pendik

    YanıtlaSil
  85. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  86. Buğday ten, karma cilt, 22 yaş, twitter:BurcuOgutcuu, mail:burcuogutcu2@gmail.com
    Küçükyalı/Istanbul :)

    YanıtlaSil
  87. Beyaz ten, yağlı karma, 22 yaş, meyse__@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  89. Buğday ten ; karma cilt ; 21 yaş alver.sinem@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Bu kadar güzelliği bir arada düşünen Görkem, sen iyi ki varsın!
    Benefit çekilişi olmadı inşallah bu olur :)
    Beyaz ten, karma cilt, yaş 19.
    cansuekmen95@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. buğday ten, kuru-karma cilt, yaş :25
    damla_yonca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Beyaz ten...yağlıya dönük karma cilt..28 yaş..
    bridget.bjk@gmail.com
    twitter @Merve__KRC

    YanıtlaSil
  93. Bu çekiliş beni çok heyecanlandırdı! Buğday ten, yağlı-karma cilt, 25 selfsacrifice_67@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. BEYAZ TEN, KURU KARMA CİLT, YAŞ :24
    ve İstanbul da oturuyorum :)
    ilyedaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  96. Merhaba,
    Beyaz ten, karma-yağlı cilt, yaşım 29
    makyajdunyamm@gmail.com
    Instagram: makyajdunyam

    YanıtlaSil
  97. beyaz ten kuru karma cilt 20 yaş. istanbulda oturuyorum :) mail: eby_ceren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. Esmer ten
    Karma / yağlı cilt
    yaş : 22
    sultan.koc@hotmail.de

    YanıtlaSil
  99. Bugday ten karma cilt ve 20 yasindayiim :)
    Ozlemkiraz94@gmail.com instagramdan da kirazozlem adiyla takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  100. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  101. yaşımı yanlış yazdım oyüzden silip tekrar yayınlıyorum umarım bi sorun çıkmaz :(
    görkem sen harikasın yaaa bu negüzel bir etkinlik yarabbim bana nasip et neolursun neolurrrrrrrrr !!!!! :)
    meral gerçek
    yaş:39
    ten rengi sarı alt tonlu esmer
    cilt tipi: yağlı
    göz rengim: kahverengi
    yüz tipi: şöyle yusssss yuvarlak ay gibi (en çok da bu yüzden istiyorum çıkamsını çünkü gölgelendirmenin her çeşidini yaptım gene olmuyo gene olmuyo... ;(
    mail adresim: mrlgrck@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Karma cilt, esmer ten, yas 28. Instagram hesap ayse hande gunaydin.

    YanıtlaSil
  103. Kuru cilt,esmer ten,yaş 12 Instagram:bernab61

    YanıtlaSil
  104. Merhabaaa :)
    Karma cilt,beyaz ten,yaş 17 akbulutdilara30@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  105. merhabalar,
    karma cilt, esmer ten, yaş 29 mail: drnezihe85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. bu arada herkes buğday ten yazmış, benim ki hafif kavrulmuş buğday:) bildiğin esmer işte...

    YanıtlaSil
  107. Buğday ten, karma cilt, 21 yaşındayım. cansukuldal@gmail.com buda mail adresim (:

    YanıtlaSil
  108. Beyaz ten, kuru cilt, yaş 21.
    haktan_fb3@hotmail.com
    Kazanan kisiler cok ama cok şanslı olucak umarım bana çıkar gercekten cok güzel bi çekiliş olmus

    YanıtlaSil
  109. Beyaz ten, Normal-Karma cilt, 20 yaş.
    Harikasın Görkem, ne diyim :)
    gizem.aramizda@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. Selam :)
    beyaz ten, karma cilt, 33 yaş :) e-mail:problemcadi@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  111. Beyaz ten kuru cilt 25 yaş :) heyecan dorukta :) selinkutluiq@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. beyaz ten,normal-karma cilt,21 ve basakyurttas@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. beyaz ten normal cilt 23 yaş nalanusluu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  115. Buğday ten, karma-yağli cilt, yaş 16.Cok guzel bi cekilis olmus konu MAC olunca akan sular durur :))) twitter: Basak_34 veya instagramdan basaksila34 .Umariiim bana cikar **.

    YanıtlaSil
  116. Buğday ten, yağlı cilt, yaş 23 aylindnc@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  117. Kuru cilt bugday ten 24 nisanda 18 yasima giricem henuz 17yim :) ozturkbeyzanur1@gmail.com Yaklasik 10. Kere yorum yazmaya calisiyorum cok beceriksizim :( umarim becerebilmisimdir hediyeler o kadar guzel kii

    YanıtlaSil
  118. Merhaba :)
    beyaz ten, karma cilt, 26
    siscan2003@yahoo.com

    YanıtlaSil
  119. beyaz ten , karma cilt ,25
    isik.isil89@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  120. çok cezbedici bir etkinlik, bayıldım :) beyaz ten, kuru karma cilt, 31 yaş instagram: aysnrkymkci, anadolu yakasındayım

    YanıtlaSil
  121. Merhaba sizi takip ediyorum elif özdoğru adıyla. Buğday tenli,kuru cilt,yaş 33 Bu etkinlikte olmayı çok ama çok isterim 16 Nisan Doğum günü şansıma inşallah şanslı olurum.Makyaj yapmayı çok severim makyaj yapmadan dışarı çıkmam.Instagram kullanı adım elita_elif sevgiler

    YanıtlaSil
  122. Merhaba beyaz , kuru cilt, 21 elifercag@gmail.com (başarılarının devamını diliyorum) instagram:ekercag

    YanıtlaSil
  123. Mac değilde Massimo Dutti reklamı olmuş:)

    YanıtlaSil
  124. Çok yaratıcı bi fikir bu :)

    Beyaz ten, karma cilt, 25 yaş. sokratikironi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. seninle bir kahvaltı mı hayır demem imkansız ! :)
    beyaz ten, normalden yağlıya dönük cilt, yaş 21, instagram: bhyln
    seninle eğlenceli bir şeyler yapma fikri bile hoş :))

    YanıtlaSil
  126. Buğday ten, karma-hassas cilt, 21, ceydaomay@gmail.com

    Bloglovinden de ceyda omay olarak takipteyim (:

    YanıtlaSil
  127. Esmer ten kuru karma cilt ,yaş 17 :) tebrug@windowslive.com

    YanıtlaSil
  128. buğday ten,kuru karma cilt,28 yaş (beroniko01@gmail.com,twitter:aslcnk)

    YanıtlaSil
  129. 11 nisan benim dogum gunum ve buyuk bir talihsizlik sonucu ailemden, akrabalarimdan uzak tek basima gecirmek zorunda olucam. Hem de o gun ve ertesi gun girecegim vizelerime calisarak:( bu kadar olumsuzlugun icinde sevinebilmek icin bi umut isigi oldu resmen su cekilis, hic bu kadar gonulden istememistim kazanabilmeyi. Umarim bu sefer sans yuzume guler.
    Acik bugday ten, karma cilt, yas 23, heyecan %100 :)
    endless__07hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Mac'ten çıkıp da bu etkinliği görmek de bi' sürpriz oldu bana. :D
    NW25 kullanıyorum fondöteni, pembe alt tonu olan, buğdayımsı ten, kuru cilt, 19 yaş
    Twitter: ezgimt
    Instagram: ezgimt
    E-mail: ezgimete94@gmail.com

    Blogunu takipteyim, ayrıca sana her gün boş (şansıma sınav haftası bittikten sonra hem de :D bugünlerde bi şans var üstümde, bunda da olması dileğiyle)

    Çok da yordum seni bunu okurken, özür dileyerek öpüyorum. :)

    YanıtlaSil
  131. beyaz ten,kuru karma cilt, 22 yaş :))

    twitter: birelmelike

    YanıtlaSil
  132. Beyaz ten, karma cilt, yasim 18 twitter: slvoktay email Fenerbahce.selva@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. kazanan gerçekten şanslı olmalı :) bu güzel etkinliği düşünüp hayata geçirmen bile büyük bir incelik.
    beyaz tenli(nc15),normal ciltli ve 20 yaşımdayım
    betuulbr@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Beyaz ten,yağlı ve hassas cilt,27 yaş
    nilaynarta@hotmail.com
    Geçmiş olsun sevgiler:))

    YanıtlaSil
  135. Çokkk harika bir fikir :))
    Buğday ten, normal cilt, 32 yaş
    ozlemyuksektepe83@gmail.com
    Seninle tanışmayı çok isterim :))

    YanıtlaSil
  136. güzel bir etkinlikmiş doğrusu :) karma cilt,buğday ten,28

    cnn__demirtas@windowslive.com

    YanıtlaSil
  137. beyaz ten,karma cilt,yaş 21 icamodda@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. Bir önceki youtube tanışması kanaşması şansıma çıkmadı dilerim bu sefer olucak sevgili görkem :)
    Buğday ten, karmadan yağlıya dönük cilt, 24 yaş
    aceylam@hotmail.com ya da aceylam89@gmail.com
    bu sefer olsun diyorum ve sana bol enerjiler diliyorum...

    YanıtlaSil
  139. Buğday ten, kuru hassas cilt, 18 yaş,

    Twitter: https://twitter.com/birazkacikkiz
    E-mail : cqdm_gvn_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. Tanışmayı çok istiyorum seninlee :) inşallah nasip olur :D
    esmer ten kuru ve hassas cilt yaş 19
    twitter: rabiaucr
    rabiaucr@windowslive.com

    YanıtlaSil
  141. Alışveriş bir yana seninle tanışma fikri daha cazip benim için. Umuyorum şanslılardan biri de ben olabilirim.
    Buğday ten,karma cilt ve 25 yaş:) sevgiler

    YanıtlaSil
  142. Avrupa yakasındayım ama oraya da gelebilirim görkem abla seninle tanışma imkanı bulduğum için çok sevindim :))) Esmer ten rengim, karmadan yağlıya dönük cildim ve 17 yaşındayım eoz.brtc@hotmail.com teşekkürleerrrr <3

    YanıtlaSil
  143. Beyaz ten,karmaya dönük cilt ve yaş 25 :) mail: ceyhanbaslangic@hotmail.com İnstagram:@bellafiume
    Tanışsak ne güzel olur :) Tüm Nisan ayı boyunca müsaitim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  144. Karma/yağlı,beyaz ten,32 görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  145. Arkadaşlarım benim bu makyaj ürünlerine zaafımı anlamadıkları için hep diyorum kendime Görkem benim arkadaşım olsa ne olurdu diye belki bu bir fırsattır :) buğday ten, karma cilt, 23 yaş, iremtansu@gmail.com mailim Kozyatağında oturuyorum koşa koşa gelirim:)

    YanıtlaSil
  146. Beyaz ten, kuru cilt, 23 yaş. E-mail: Liliecea@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. Esmer ten,kuru cilt,14 yaş, email: gorkem-gunes1@hotmail.com ve takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  148. beyaz ten, kuru cilt, 20 yaş nur.yikilmaz.ny@gmail.com // umarım seninle tanısabiliriz görkem, sanırım bunun için dünyanın bir diğer ucundan atlayıp gelebilirim, lütfen bir buluşma günü organize et :)

    YanıtlaSil
  149. beyaz ten, karma cilt, yaş 26. karidegs@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. Beyaz ten, karma cilt,16 snursipahi@gmail.com

    YanıtlaSil
  151. Buğday ten, karma cilt, 20
    Meltemzongor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. merhaba :)

    cilt tipim karma ve sarı alt tonlu bir beyazım yaşım da 20. Her zamanki gibi çok cömertsin, sevgiler :)

    E-mail: kbraylmazz@gmail.com
    Twitter: @kubrayilmazz

    YanıtlaSil
  153. Beyaz ten, kuru cilt, 28 yaş, Mail: esralva@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  154. merhaba yine çok güzel bir çekiliş başlatmışsın
    buğday ten, kuru karma cilt, 24 yaş
    gulcintaskin1@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. Süpeeer bana çıksın :)
    beyaz ten, kuru karma cilt, 26 yaş
    tugbaipeksac@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. buğday ten , karma cilt ,20 yaş
    green_enigmas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. buğday ten, normal karma cilt , 21 yaş
    prensesinfisiltilari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Beyaz ten, kuru karma cilt, 22 yas
    gozdee.cinar@gmail.com

    YanıtlaSil
  159. beyaz ten, kuru karma cilt, 20 yaş.
    doruksena@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. Esmer tene sahibim cildim karma cilt yapısında 20 yaşındayım email hesabım ozlemgok07@hotmail.com umarım bu sefer bari kazanan ben olayım :D başarılar gençler :D

    YanıtlaSil
  161. esmer ten,kuru karma cilt,21 yaş instagram:merveyldrrm

    YanıtlaSil
  162. Beyaz ten, karma cilt, 23 yaş, nazlikubalas@sabanciuniv.edu

    YanıtlaSil
  163. çok gğzel bir etkinlik :) beyaz ten, karma & hassas cilt, 22 yaş ipak1@live.com

    YanıtlaSil
  164. Takipçilerinizi değerli hissettiriyorsunuz duygular karşılıklı :)
    Beyaz ten,kuru çok kuru cilt,29 yaş,inancdeniz06@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  165. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  166. akıcı ve net konuşman bir de makyaj konusundaki tarzın yüzünden seni internet ortamında her yerde takip ediyorum ve umarım hep devam edersin:)
    Buğday ten, kuru karma cilt, 26 yaş
    önceki mesajımı sildim (mail adresimi unutmuşum) atahan.naz@gmail.com

    YanıtlaSil
  167. Harikaymiiis ya. Umarim sans bu sefer bana guler artiiik. Bugday ten, yagli ve sorunlu cilt :), 19yas
    tugceenginkaya@gmail.com / instagramdan, bloglovinden takipteyim.

    YanıtlaSil
  168. Ah bahtsiz ben :) gecmis olsun bu arada dikkat et kendine!:)
    Eveet bendeniz; beyaz ten,karma alerjik cilt:D, 22 yas.
    sebnemkarakiraz@gmail.com , twitter:sbnmkrkrz

    YanıtlaSil
  169. Merhabaaaaaaaaaaaaa :)

    İnşallah bana çıkar ya :)

    Blogunu Yaseminniey Krsygt olarak takip ediyorum.

    Beyaz tenliyim,cilt tipim karma/normal,yaşım 21 :)

    Mailim ve twitterım :

    ysmnmrt2010@hotmail.com
    https://twitter.com/yaseminjesss

    Sakarya'dayım ama senin için gelirim <3

    Nurgül Karış.
    Sevgiler :) <3

    YanıtlaSil
  170. Kazanmayı çok istiyorum, umarım şanslı kişiden biri olurum :))
    Beyaz ten, yağlı/karma cilt, 20 yaş, Twitter:londrayaasikkiz

    YanıtlaSil
  171. Harika bir etkinlik! :)
    Çok düşüncelisin.
    Tek Aşk A* adıyla takipteyim.
    Esmer ten,yağlı/karma cilt,20 yaş. ^.^
    twitter: TekAsk_A

    YanıtlaSil
  172. twitter: @pnrselin
    kullandığım bazı kremler biraz cildimi değiştirdiği için şuan cilt tipimden emin olamıyorum özünde yağlı cilt
    buğday ten
    yaşım 17 ^^
    geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  173. Merhaba ;

    Beyaz tenliyim, kuru ve karma bir cildim var. 26 yaşındayım. adamolmakistemiyorum@gmail.com.

    YanıtlaSil
  174. youtubedan sonra bir de bu etkinlik süpersin :)) sonuçları sabırsızlıkla bekliyorum.. beyaz ten, kuru karma cilt,yaş 19, mail;k.eylulaltay@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. Süpermiş! :) Beyaz-buğday arası tenliyim (:)),yağlı ciltliyim,24 yaşındayım.
    twitter: elifyucce

    YanıtlaSil
  176. Yas ortalamasi yuksek sanki ama :) Sansimi deneyeyim.
    Bugday ten, yagli cilt, 17.
    Twitter: @felicityslab
    E-mail: ilaydagoray@gmail.com
    Cross fingers for me!!

    YanıtlaSil
  177. Beyaz ten, karma cilt, 18 :)
    dyilmaz048@gmail.com
    Gördüğüm en iyi çekiliş :)

    YanıtlaSil
  178. beyaz ten,yağlı cilt,23 yaş
    e-mail:karakaya_basak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  179. Kumral, kuru - karma cilt, 24
    Bu çekilişi kazansam sanırım dünyalar benim olur :)
    cerenyuce90.34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  180. Merhaba yaş :30 cilt : kuru ten ; beyaz poyrazzzz-3@hotmail.com instagram : pojıııto

    YanıtlaSil
  181. Beyaz ten, kuru karma cilt, 20 yaş, a.eylulkeskiner@gmail.com

    YanıtlaSil
  182. Ya çok güzelmiş! Beyaz ten, karma-normal cilt, 19 yaş. blogseyi@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. Buğday ten karma kuru cilt 26
    hsinemozay@gmail.com
    Not:yorumumu göremedim yazımı tekrarladım;)

    YanıtlaSil
  184. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  185. Oop süpermişş:)
    Buğday ten,karma/yağlı cilt,26 yaş instagram: gizemgulmen
    Hadi bakalım hayırlısıııı
    Fikir süper bu aradaa:)

    YanıtlaSil
  186. Buğday ten, karma-normal cilt, yaş 23
    e-mail: ozgetaskin08@gmail.com

    YanıtlaSil
  187. muhteşem gerçekten:)
    buğday ten yağlı karma cilt 24
    m.elif1989@gmail.com

    YanıtlaSil
  188. harikasın yine :)
    beyaz ten,yağlı-karma cilt,19
    ahazelaslanbay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  189. gorkem ablacıgım umarım sans benden yana olur da kazanırım insallah :) buğday ten, yağlı cilt, 20, cansu_salali@yahoo.com bana bu adresten kesinlikle ulaşabilirsin:)

    YanıtlaSil
  190. Harika çekiliş olmuş;
    Bugday ten, kuru karma cilt, 30 yas.
    İg: f_lizz

    YanıtlaSil
  191. ba-yıl-dım ki :)

    buğday ten, normalden karmaya dönük cilt, 26 yaş, mail: nevrasever@gmail.com

    YanıtlaSil
  192. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  193. Hadi ama bu sefer sira bende! Beyaz ten,kuru cilt,yas 27 ,sulesener@gmail.com.gorusmek uzere gorkemcim...

    YanıtlaSil
  194. Cilt tipi: Kuru cilt
    Cilt Tonu: Beyaz ten
    Yaş: 32
    Mail: kroniik@hotmail.com

    Selamlar.. ;)

    YanıtlaSil
  195. Buğday ten , karma cilt , yaş 20 , mail: ruya.dr.kesen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  196. Beyaz ten karma cilt yaş 24 zeynepayanyavuzoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  197. buğday ten, karma cilt, yaş 26 ,instagram srkmrv

    YanıtlaSil