Farmasi Tender Blush No:9 || Allık İncelemesi




Günaydın! Bugün sizlere, elime geçen hafta ulaşan Farmasi ürünlerinden beğendiğim bir parçayı tanıtacağım. Farmasi bana kocaman bir sepet gönderdi. İçinde cilt bakımından ojeye, makyaj malzemelerinden makyaj çantalarına kadar bir sürü ürün var. Elime geçtiği günden beri cilt bakım ürünleri hariç her birini tek tek denemeye başladım ve birkaç favorim, birkaç tane de işe yaramaz dediğim ürün oluştu bile.

Bu allık ise, MAC'in Peaches isimli allığının (yazısı burada) biraz daha canlı hali diyebilirim. Gerçekten belli belirsiz bir fark var aralarında, bu yüzden MAC'e muadil bile gösterebilirim. Aradaki o minik fark ne? derseniz de kesinlikle Farmasi'deki baskın turunculuk.




Ürünün ambalajı oldukça sade ve kapağı kolay açılıp kapanıyor. Allık 5 gram ve paraben içeriyor. 
Biliyorum, bu konuda çok titiz olanlar, hatta takıntı haline getirenler var. Ben şahsen bu paraben olayına pek takılmıyorum. Bunun iki sebebi var. İlki; paraben içermemesi ürünün temiz içerikli olduğunu göstermiyor, ürün başka kimyasallar içerebiliyor. Bir diğer sebep ise; hayatı boyunca parabenden, kanserojenden kaçan yengemi kanserden kaybetmiş olmam. Çok dramatik ve saçma gelebilir ancak böyle…




Allık incelemesi yapıp da şu meşhur kelimeyi kullanmadan olmaz elbette. 'Pigmentasyon' konusuna gelelim. Çok pigmentli değil ancak renk vermiyor da diyemem. Bence tam kararında. MAC'in Sheertone serisine benzetiyorum ben bitişini. MAC Peaches'le bir ortak noktasını daha yakalıyorum böylece.




Satış fiyatı 9,5 TL ve fiyatının çok üstünde bir allık olduğunu düşünüyorum. Bana göre tek eksisi biraz tozutması ve içimden bir sesin, bu allığın kısa bir süre içinde taşlaşıp kuruyacağını söylemesi. Umarım yanılıyorumdur. Sevgiler!

Ürünü satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.


Görkem Karman

15 yorum:

  1. Allık güzelmiş, sana da yakışmış. Peaches allığa çok benziyor cidden.

    YanıtlaSil
  2. Allık sana çok yakışmış :) Bu arada bayağı bronzlaşmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Bronzlaşınca şeftali tonları sana daha çok yakışıyor :) Taşlaşma sorunu Nars' da bile var o yüzden pek dert etmiyorum ben. Üzerini bıçakla biraz kazıyorum sorun ortadan kalkıyor ^^

    YanıtlaSil
  4. Allık sana çok yakışmış. Fiyatı baya uygun duruşuna hayran kaldım. Biraz daha açık tenli olsam hemen kapardım! :)

    Bu arada başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  5. farmasinin gönderdiği sepet hakkında video çekermisin

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar uygunmuş fiyatı çokta güzel:)

    YanıtlaSil
  7. VİDEOLARINI ÇOK BEĞENİYORUM.ÇOK TATLISIN.SENİ ÇOK SEVİYORUM GÖRKEM ABLA KANLIMA ABONE OLURMUSUN

    YanıtlaSil
  8. Acaba bu satin alma konusunda ben mi skinti cekiyorum. Tiklama buyonuna tikliyorum ama satin alma tarzi bisey yok sitede

    YanıtlaSil
  9. ben satıcıyım ıstersen yardımcı olurum sana ebru uran

    YanıtlaSil
  10. peki numarası nedir bu allığın? birde benim anlamadığım farmasi blogger lara ürün gönderiyor ama biz satın alamıyoruz , biraz garip :s sitede satın al butonu yok.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Rujun çok güzel görünüyor markası ve serisini yazar mısın lütfen
    Başın sağolsun

    YanıtlaSil
  12. Biraz samimi olun yahu yakışmış diyolar bi de :) Görkem seni çok beğenirim ama tatlım bence biran önce beyazlığına dön sen ;))

    YanıtlaSil
  13. Farmasi allıların da benim favorim 09 numarası. Üzerine Terracotta porselen pudra yı sürünce dehşet bir renk oluyor.

    YanıtlaSil