Fırça Dosyası || Pudra,Bronzer,Allık,Aydınlatıcı.



Günaydın! Haftanın ortasından, en sevdiğim günden günaydınlar! Bugün, ilk kısmında fondoten fırçalarımı anlattığım şuradaki yazımın devamı olan, pudra, bronzer, allık ve aydınlatıcı fırçalarımı tanıtacağım bir paylaşım yapacağım. Fırçalarımın çoğunu birden çok işlem için kullanıyorum, zaten biraz sonra detaya indikçe ne demek istediğimi anlayacaksınız. Dilerseniz hemen başlayalım.




İlk olarak küçük yüz fırçalarımdan başlıyorum. Bu, benim en sevdiğim grup diyebilirim. Görseldeki fırçalar yukarıdan aşağı; Real Techniques Contour Brush, Real Techniques Setting Brush ve Sigma F35 Tapered Highlighter Brush. 

Contour Brush, esasında bir kontür fırçası olmasına rağmen ben kendisini ısrarla kapatıcı ve krem allık için kullanıyorum. Bununla göz altıma kapatıcı yaymayı sevmiyorum çünkü tüyleri uzunlu kısalı olduğu için ürünü çizgi çizgi bırakıyor, ziyan ediyor ancak yüzümde kapatmak istediğim noktalarda gerçekten iyi iş çıkarıyor. Hele ki krem allık konusunda muazzam. Contour Brush tek başına satılmıyor. Real Techniques'in Core Collection isimli setiyle geliyor.

Setting Brush ise; göz altı kapatıcımı sabitlemek ve elmacık kemiklerimin üstüne yoğun aydınlatıcı uygulamak için kullandığım fırçalardan. Kendisini çok severdim ama Sigma F35'le tanışınca, pabucu dama atıldı diyebilirim.

Sigma F35 Tapered Highlighter Brush ise en sevdiğim 3 fırça arasında. Bu olmadan yapamıyorum, yedeklemeyi düşünüyorum. Yumuşacık tüyleri ve konik şekliyle göz altıma kolayca oturan ve sabitleme işlemini mükemmel bir şekilde yapan tek fırça. Aynı zamanda elmacık kemiklerimi, burun kemiğimi ve aydınlatmak istediğim tüm yüksek noktaları pürüzsüzce aydınlatma konusunda bir efsane. Çok çok seviyorum!




Real Techniques Blush Brush, en sevdiğim allık fırçalarındandır. Yumuşacık tüyleri ve muma benzeyen şekliyle en koyu renk ve en zor allıkları bile hafifçe dağıtmak konusunda üstüne yoktur. Son zamanlarda ise kendisini çok koyu bronzerlarla yüzümü ısıtmak için kullanmaya başladım. Aynı zamanda pudra için de kullanılabilir. Bir taşla kuş katliamı. Hem pudra, hem allık, hem de bronzer uygulamak için güzel bir fırça arıyorsanız bir şans verin derim.

Bobbi Brown Sheer Powder Brush ise son dönemdeki favorilerimden. Pudrayı çok hafifçe uyguluyor ve sizi un kurabiyesine çevirmiyor. Bobbi'nin fırçalarına bu ürün sayesinde ısındım. Yine allık için de kullanılabilir.

Real Techniques Multi Task Brush ise Travel Essentials isimli setle birlikte geliyor, tek başına satılmıyor. Mineral fondoten, pudra, bronzer ve yine pudra formüllü allıklar için oldukça başarılı.




MAC 168, pigmentasyonu zayıf allıkları uyguladığım fırçalardan. Esasen açılı bir kontür fırçası ama gerçekten çok amaçlı. Öyle ki, bununla likit fondoten uygulayanlar bile var. Tüylerinin beyaz olması ayrıca hoş.

Elite Cosmetics Blush Brush ise şu ana kadar sahip olduğum en yumuşak tüylü fırça. Kolay yıkanıp çabuk kuruyor. O kadar yumuşak ki, allıkları bu fırçayla uygulamak ayrı bir keyif. Keşke ülkemizde de satılsaydı. Uzun lafın kısası, son dönemdeki favori allık fırçam kendisi.

MAC 187, yine son dönemde fondoten için kullandığım bir fırça olsa da, pudra ve bronzer için de harikadır. Bu fırçayı aldığım günden beri severek kullanıyorum. Ne için kullandığım ise dönem dönem değişse de kendisi vazgeçilmezlerim arasında. 

Son fırçam da Real Techniques Duo Fibre Face Brush. Real Techniques'in Duo Fibre setindeki 3 fırçadan biri kendisi. Bunu ilk başlarda hafif pudra uygulamaları için kullanmış olsam da şimdilerde karıştırma fırçası olarak kullanıyorum. Bronzer ve allığımı uyguladıktan sonra her şeyi birbirine dağıtmak ve geçişleri yumuşatıp ürün fazlalıklarını almak için temiz fırçamla karıştırma işlemini yapıyorum. Makyajımı daha doğal hale getiriyorum.

Bir de bu yazıya koymadığım bir fırçam daha var. Kendisi aslında bir far dağıtma fırçası ama ben elmacık kemiklerimi aydınlatmak için kullanıyorum. Şuradaki yazımda gösterdiğim Eye Blender'dan bahsediyorum. <3 

İşte böyle. Bir sonraki fırça dosyasında da kapatıcı ve krem far fırçalarım olsun diyorum. Ne dersiniz? Sevgiler! <3





Görkem Karman

5 yorum:

  1. Ba yıl dım çok güzel bir yazı olmuş.Zaten bende allık fırçası alacaktım bu yönden iyi oldu.

    YanıtlaSil
  2. Görkemcim çok güzel bir yazı olmuş, Sigma'nın F35 fırçasında ne zamandır gözüm var fakat bana mı denk geliyor nedir sürekli stok dışı oluyordu sonunda buldum alacağım valla :)

    http://seasonsketch.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. bende real techniques fırçalarından almak istiyordum, üzerine bu yazı denk geldi. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. cnm aydınlatıcı fırçası olayına bi türlü karar veremiyorum, black fridayda sigma f35 almayı düşündüm ama sitesinde ucu çok sivri mum gibiydi meğer ne kadar farklıymış
    sence elmacık kemikleri, çene burun vs genel aydınlatma işlemi için sigma f35 mi, real t. setting brushmu yoksa sigma e40 yada onun gibi tappered eye blending brushlarmı kullanışlı???
    bende e40 var ama biraz küçük gibi setting yada f35 daha büyük dahamı kullanışlı olur sence, senin tecrübelerine güveniyorum,,

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil