Geç Paylaşım: Evde Manikür



Günaydın! Blog yazılarımı planlarken arşivi de bir kontrol edeyim dedim ve çok izlenen bir videomu, blogumda yayınlamadığımı farkettim. Bundan tam 5 ay önce yüklediğim Evde Manikür videomdan bahsediyorum. 

Bu videoda; manikür suyumu nasıl hazırladığımı, etlerimi makasla nasıl kestiğimi ve oje kurutma yöntemlerimi paylaşmıştım. Bu hafta çekeceğim 'Etleri Kesmeden Manikür' videomda ise hijyenik sebeplerden ya da tercihen makas kullanmadan kütikül temizliği yapmak isteyenlere kendi yöntemlerimi göstermeyi düşünüyorum.

Yeni video gelmeden önce evde manikürümü nasıl yaptığımı izlemek isterseniz BURAYA tıklayabilir, siz evde manikürünüzü hangi malzemelerle yapıyorsunuz, aşağı yorum olarak bırakabilir, benimle paylaşabilirsiniz. Uzun ve yorucu bir gün olacak gibi. Herkese mutlu günler. :)



Görkem Karman

7 yorum:

  1. Ben etleri kesme konusunda biraz korktugum icin birazda cok surekliligi olan bir durum olmadigindan sevemiyorum katikurleri kesmeden olan manikur videosunu heycanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. et kesmeden yapiyorum,hic denemedim daha doğrusu

    slm http://tuubalicious.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ben de etleri kesmeden yapiyorum. Kullandigim malzemeleri de bir ara yazmistim:

    http://nailartinwonderland.blogspot.com.tr/2015/01/easymanicureathome.html

    Videoyu merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. essence cuticle remover kullanıyorum alternatiflerine göre uygun fiyatlı görünsede boyut olarak küçük ve açıkçası etleri keserek yapılan maniküre hiç benzemeyen sonuçlar elde ediyorum aklımdaki 2 ürünü sana ve takipçilerine sormak istiyorum

    1.prolinc be natural cuticle eliminator
    2.sally hansen instant cuticle remover bu 2 üründen hangisini tavsiye edersiniz ingilizce bilgimde bu 2 ürünü karşılaştırmak için yeterli değil yabancı bloggerları tarayamıyorum

    videoyu heyecanla bekliyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Ben de etlerimi kesmeden yapıyorum çünkü bir kere kesince sürekli tekrarlamak gerekiyor.Tırnaklarımı vazelinliyorum,sıcak suda bekletiyorum sonra tırnak diplerime Sally hansen kutikül giderici sürüp bekletip çubukla itiyorum.Güzel sonuç veriyor.

    YanıtlaSil
  6. es selamu aleykum. görkem ben bir vlogunda annenizi görmüştüm çok güzel bakımlı bir cildi vardı. yanlış hatırlamıyorsam Yunanistan vlogunda anneniz için dr. murad ın bir nemlendiricisini alacağınızı söylemiştin. annenizin kullandığı ürünleri ve günlük cilt bakım rutinini merak ettim yazarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. merhaba; yazılarınızı takip ediyorum gayet güzel anlatıyorsunuz, bende sizleri yeni bloguma davet ediyorum. www.mayaninrehberi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil