Benefit Rollerlash Maskara + Çekiliş!



Günaydın! Bugün sizlere, Benefit'in son maskarası Roller Lash'i anlatacağım ve denemeniz için aranızdan şanslı bir okuyucuma çekilişle hediye edeceğim. 

Roller Lash 8,5 gramlık, çok ama çok şık bir ambalaja sahip. Bu maskarayı kullananların %94'ü gözlerinin daha açık ve aydınlık göründüğünü, %87'si kirpiklerinin uzun süre kıvrık kaldığını ve %97'si kirpiklerinin gözle görülür şekilde kalkık göründüğünü söylemiş. Ürünün sloganı ise; 'kirpik kıvırıcınıza elveda diyin'.




Ambalaj olarak markanın fenomen maskarası They're Real'den kat kat daha sevimli.




Fırçasını garip bir şekilde sevdim. Hafif kıvrık, plastik, kısa ve sık tüylü olan bu fırça, kirpiklerimi tarıyor, olduğundan çok daha uzun ve siyah gösteriyor. Tarıyor derken şöyle; başlarda kirpiklerimi tek tek ayırıyordu ancak maskarayı kullandıkça yapıştırma yapmaya başladı. Hacim konusunda ise bir Chanel Le Volume (tıklayın) değil ancak günlük kullanım için fena değil. 

Maskaralarda en önem verdiğim konuya geleyim şimdi. Bu maskara alt kirpiklerimden bile akmıyor. Aslında uygulandıktan uzun süre sonra bile (bir 15-20 dakika kadar) ıslaklığını muhafaza ettiği için beni pandaya çevirir diye düşünmüştüm ancak dedim ya, alt kirpiklerimden bile akmadı.

Gün içinde gözaltıma dökülme yaptı. Bu sorunla bazen karşılaşıyorum, bazen karşılaşmıyorum. Sanırım alt kirpiklerime uyguladığımda topaklanma sorunu yaşıyorum.




They're Real'i kullananlar bilir, o maskarayı temizlemek çok zordur ancak Roller Lash'te böyle bir durum yok. Ben bir pamuğa döktüğüm Bioderma Sensibio H2O ile rahatça temizliyorum. Kirpik kıvırma konusuna gelince; evet, kirpik kıvırıcı kullanmasam bile kirpiklerimi bu maskarayla kıvırabiliyorum ancak kıvırıcı ile kirpiklerimi kıvırıp sonra Roller Lash'i uygulayınca bu kıvrımı tuhaf bir şekilde kaybediyorum.

Nasıl telefonların yeni modelleri çıkıyor ve her yeni model bir öncekinden daha gelişmiş oluyorsa, bence bir markanın da misyonu bu olmalı. Yani özetle; Roller Lash'in They're Real'den daha başarılı olmasını beklerdim. 

Özetle; birçok uygun fiyatlı günlük maskara varken, Benefit'in uçuk fiyatlı, Maybelline The Falsies maskaraların yanından bile geçemeyecek olan Roller Lash maskarasına para vermeyeceğim. Markadan illa bir maskara alacaksam, bu kesinlikle They're Real olacak çünkü daha önce uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım. 

Çekilişe geçmeden önce, benim favori maskaralarımı soracak olursanız, yoğun hacim ve uzunluk için Chanel Le Volume ve onun uygun fiyatlı versiyonu olan Maybelline The Falsies Black Drama, günlük kullanım, yani birazcık uzunluk ve siyahlık için Gosh Amazing Length N Build, Maybelline The Falsies Waterproof…


ÇEKİLİŞ

Yukarıda anlattığım Roller Lash maskarayı denemek isterseniz, yapmanız gereken şey çok basit. Blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazının altına, son dönemde keşfettiğiniz favori uygun fiyatlı ürününüzle birlikte size ulaşabileceğim herhangi bir sosyal medya hesabınızı (Instagram adı, Twitter adı ya da her gün kontrol ettiğiniz bir mail adresi) yorum olarak bırakmanız yeterli.

Çekilişe Türkiye içi her yerden katılabilirsiniz. Kazanan okuyucumu 15 Mayıs günü blogdan duyuracağım. Herkese bol şans dilerim, sevgiler! <3


*Ürünler firma gönderisidir, teşekkürler Benefit!

-Benefit'in krem allığı Majorette yazısı burada.



Görkem Karman

668 yorum:

  1. Loreal paris false lash wings maskara :) @yslelf (instagram)

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose Matte Rujlar ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. The Balm Autobalm Palette Hawaii

    Instagram: @iremhepsomali

    Gmail: iremhepsomali@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Pastel day Long lipcolor ruj
    instagram:nhrozclk iyi şanslar herkese

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Benim kesfettigimi düşündüğüm ve kimsenin bahsettigine de şahit olmadım henüz wet n wild in 712 numaralı dudak kalemi. Ben kinda sexy ile çok uyumlu buluyorum tek başına da renk güzel fakat biraz zor sürümü var (tek kötü yani) daha kremsi olabilirdi. aynı renk diyemicem ama ikisini uygulamayı seviyorum. (shr_snbl@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  8. Deborah in 12 numarali dudak kalemi mac divayla guzel gidiyo👍🏼 instagram oyakozan

    YanıtlaSil
  9. Son dönemde keşfettiğim favori uygun fiyatlı ürün : Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı

    instagram adım : @hahahande 

    mail adresim : herolmez@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. The balm nude ruj tabiki sizden ogrendim yine tesekkurederim..instagram:gosihapi

    YanıtlaSil
  11. The balm nude ruj tabiki sizden ogrendim yine tesekkurederim..instagram:gosihapi

    YanıtlaSil
  12. Wet n wild spotlight red çok güzel bi kırmızı instagram dnizark

    YanıtlaSil
  13. Son zamanlarda ki favori uygun fiyatlı ürünüm golden rose velvet matte serisinden 16 numarası bence mac taupe ile benzer kahve tonlu ruj arayanlar için birebir bir ürün
    Mail:c.turkkantos.ct@gmail.com
    Instagram:cerenturkkantos

    YanıtlaSil
  14. Wetnwild "Bare it All" lipstick 😍😍
    İmstagram: @ecegurbuzblog
    E-mail: ecegurbuz1347@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Gosh Intense Eyeliner Pen kesinlikle kalem eyelinerlar arasında en kalıcısı.

    instagram: filizt1907 mail:fturgut1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Wetn wild comfort zone palet, maybelline volum express rimel ve la rache'in effaclar duo keşiflerim.
    İnstagram hesabım @leydimakyaj
    :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Gorkem
    gfc Elif Ekici
    twitter @eiffelif
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    wet n wild rujlari gec kesfettigimi dusunuyorum cok pigmentliler cok kalicilar..

    YanıtlaSil
  18. Merhaba son zamanlardaki favori ürünüm golden rose velvet matte 20 numara hastasiyim
    Adresim bernusum-35@hotmail.com
    İnstagram pinkbe1

    YanıtlaSil
  19. Son favorim mac velvet teddy :) instagram @simgebayindir

    YanıtlaSil
  20. Golden rose velvet matte 16 numara ☺️
    Instagram: senaozyrt ��

    YanıtlaSil
  21. Gunaydin:)

    En son olarak Essence dörtlü far paletlerinden aldim. Hem uygun fiyatli hem de renk tonlari guzel. Gri tonlarinda olani aldim:)

    Instagram: talardurus

    YanıtlaSil
  22. Essence.in kas fari kiti benim son zamanlarda alip begendigim uygun fiyatli urunum oldu kaslarimla cok uygun koyu rengi ☺️ Bu markanin rujlarina da bayiliyorum ama siyah ambalajli olmayanlarina ✌🏻
    E-mail:gizemdemirel93@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Wet n wild farlar ozellikle comfort zone ve brulee:)
    Instagram: aysegulkaracaoren

    YanıtlaSil
  24. FAVORİ MAT RUJUM :) PASTEL MATTE GARNET RED 556 NUMARA OLAN :) MUTLAKA DENEYİN
    instagram; yasemin_dgr

    YanıtlaSil
  25. Golden rose matte rujlar
    İnstagram asburcecitlak

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Essence lash base mascara :)
    dursina1@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  28. Essence Lashbase isimli mascara bazi :)
    Instagram: @elifada

    YanıtlaSil
  29. Email adresim : aysima642@outlook.com Golden rose eyeliner :3

    YanıtlaSil
  30. Günaydın :) Benim son zamanlarda ki uygun fiyatlı keşfim Flormar SuperMatte Lipstick. Favori rengim: 210. Denemenizi tavsiye ederim :) Doğrusu yorumlarınızıda merak ediyorum.
    Mail: merveafacan08@gmail.com
    Instagram: merveafc

    YanıtlaSil
  31. günaydın görkemmmmmmm:))
    benim son zamanlar da uygun fiyatlı favori ürünüm herkesinde cok begendiği rimmel londonın kate moss (siyah )serisin deki rujları özellikle 30 numara :)))

    YanıtlaSil
  32. Günaydın :) Benim son zamanlarda ki uygun fiyatlı keşfim Flormar SuperMatte Lipstick. Favori rengim: 210. Denemenizi tavsiye ederim :) Doğrusu yorumlarınızıda merak ediyorum.
    Mail: merveafacan08@gmail.com
    Instagram: merveafc

    YanıtlaSil
  33. Rimmel London Match Perfection fondoten
    Twitter : duruonver

    YanıtlaSil
  34. Merhaba, gfc :prhn
    wet n wild rujlar favorim
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Emily dudak kalemleri :)
    Instagram hesabim : silakilicunal

    YanıtlaSil
  36. Selam tatlım 😊 son zamanlardaki uygun fiyatlı favori ürünüm golden rose mat rujları 💄💄💄
    İnstagram: by_hasbay
    Mail: nurhanhasbay@gmail.com
    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  37. Günaydın Görkem'cim;)
    Pastel Day Long Lipcolor rujları uygun fiyatlı ürünlerden biri bence.
    İnstagram : rezzansercan
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Rimmel kaş maskarası, alevucar@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Wet n wild rujlar mac e okdr para nie verioz die dusunmuo diil
    instagram.:SDAKSHN

    YanıtlaSil
  40. Wet n wild rujlar mac e okdr para nie verioz die dusunmuo diil
    instagram.:SDAKSHN

    YanıtlaSil
  41. Essence kaş rimeli.
    aysenerdogan87@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Sephoranin likit rujlariii
    twitter: gozde1y

    YanıtlaSil
  43. Merhaba,
    Wetn Wild Comfort Zone paleti ve Kaş Jeli. :)

    unsett@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Wet n wild brow kit :) cok güzel!
    Deniz.8@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. The balm whats your type
    Instagram: kubratsc
    kubra23tasci@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Essence' in eyelinerları favorim. Her bulduğumda stokluyorum.
    Maskarayı denemek isterim. Sadece göz makyajı yaptığım için maskaraların yeri bende ayrı :)

    shimizu062@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Pastelin rujlari
    Instagram:kuyinhanimmm

    YanıtlaSil
  48. Merhaba
    Loreal true match kapatıcı
    demirciserpil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Merhaba
    Benim favori ürünüm; Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume maskarası denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.
    İnstagram: serenturk
    Twitter: serenturkk

    YanıtlaSil
  50. Merhaba
    Benim favori ürünüm; Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume maskarası denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.
    İnstagram: serenturk
    Twitter: serenturkk

    YanıtlaSil
  51. Selam , son favorim gosh kalem farlar ..
    pelin_giden@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Günaydın Görkem Abla,daha önce hiç high end ürün kullanmadım,pişman da değilim.Benim son zamanlarda severek kullandığım ürün ise flormarin yeşil renkteki cc kremi.Onun dışında Avon'un parlak pembe rengi alligi da fena değil :) salihaaydinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Max factor false lash effect
    hande.alpaydin@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Maybelline color tattoo Pink gold Krem far. :)
    İnstagram:esraaakaan
    E-posta:esrakoc9696@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Maybelline color tattoo Pink gold Krem far. :)
    İnstagram:esraaakaan
    E-posta:esrakoc9696@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba benim son keşfim rimmel london kate serisinin maskarası ilk kullanırken baya ıslak ve fırçası büyük gelsede verdiği kıvrım ve siyahlık dolayısıyla elinizden bırakmak istemiyosunuz bu nedenlede alışıyosunuz
    Instagram : cileklimayhos

    YanıtlaSil
  57. Merhabalar
    Ürün cezbedici görünüyor. Umarım deneme şansım olur. Golden rose matt rujlarının yapısını çok beğendim. tuğbaonur06@hotmail.com tteşekkürler

    YanıtlaSil
  58. Merhaba benim son keşfim rimmel london kate serisinin maskarası ilk kullanırken baya ıslak ve fırçası büyük gelsede verdiği kıvrım ve siyahlık dolayısıyla elinizden bırakmak istemiyosunuz bu nedenlede alışıyosunuz
    Instagram : cileklimayhos

    YanıtlaSil
  59. iyigünler sizi instagramdan youtubedan gfcden ve bloglovinden takip ediyorum. gfc adım Zehra TURHAN mail adresim avukatzd@gmail.com. benim yeni keşfettiğim ve uygun fiyatlı ürün flormarın lip primer i. şu anda tedavi gördüğüm için dudaklarım yarıklarla dolu ve dudak kremleri bile okadar kötü duruyoki. bu ürünü sürmeden önce blistex med plusı sürüyorum. sonra bunu sürüp bi 4-5 dk bekliyorum. sonra ruju sürüyorum ve saatlerce yerinden oynamayan ve parçalanmayan bir görünütü alıyorum:))

    YanıtlaSil
  60. Görkem Abla merhaba! Bu ürün hakkında kafamda çok soru işareti vardı, Duygu Özaslan, Merve Özkaynak da kullanıyordu sanırsam ama instagramdan da yorum yaptığım gibi objektifliğinden dolayı senden yorumunu okumayı bekledim. Kirpiklerinde They're Real kadar olmasa da çok kibar ve hoş durmuş aslında. Yorum yapmaktan ürünü yazamadım :D bulduğum ürün bir şahane! Bu ruj Maybelline'den. Super Stay 14 Hour Lipstick! Numarası 110 NEVERENDING PINK. Yalnızca 20 tl -indirimsiz fiyatı- mat rujlara göre oldukça yumuşak fakat bitişi ciddi anlamda mat. Kalıcılığı çok fazla değil, orta derecede. Ombre yapmaya çalıştığım için Dior'un bakır rengi ambalajlı rujlarının 116 numaralı rujunu dudağımın ortasına sürüyorum. İçinde sim olduğundan o kadar hoş duruyor ki... Kesinlikle almanı tavsiye ederim. Biraz uzun oldu ama okursan çok memnun olurum, seni çook seviyorum.
    Insagram/ suguvenc
    Twitter/ rebulice
    irisse11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. son kesfım alıx avıen dıamonds serısınden 9numaralı muthıs guzel cokdamat olmayan ruju.cok severekkullanıyorum rengı cok ama cok dogal.denemelısın Görkemcım.
    ınstagram :AYSEDEMIR73R

    YanıtlaSil
  62. Rimmel london lasting finish fondoten. Instagram modand_me

    YanıtlaSil
  63. Favori ürünüm sayende tanıştığım golden rose velvet matte rujlar
    Yhulya@yahoo.com

    YanıtlaSil
  64. sayende keşfettiğim golden rose velvet matte rujları son zamanlarda yanımdan hiç ayırmıyorum :)
    instagram kullanıcı adım: sedosunn
    mail adresim: suretencan@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Wet n wild comfort zone palet ve the balm maibillsbepaid ruj instagram:mrvînanbudak mail:merve.înann1@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Emily 211 dudak kalemi
    fbetulgulec@gmail.com
    instagram : bettulgg

    YanıtlaSil
  67. en son max factor 2000 calori mascarasından cok memnun kaldım.
    lavinyamoss@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba
    Son keşfim sephora dipliner indirimle 15₺ ye aldım daha nolsun :)) verdiğim parayı kat kat haketti ne akma ne dağılma fırçası süper
    İnstagram esoz123

    YanıtlaSil
  69. Emily 211 dudak kalemi
    fbetulgulec@gmail.com
    instagram : bettulgg

    YanıtlaSil
  70. valla ben tek tek ayırmayı ve siyahlığı nyx sky rise maskarada buldum ve bir senedir kullanıyorum ne bitiyor ne kuruyor maşallah diyim . instagram: fettofet , mail:fetiyeyakin@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Wet n Wild sugar plum fairy ruj (:
    İnstagram: rumeysa.kayaa

    YanıtlaSil
  72. En son uygun fiyatlı favori ürün: essence lash base mascara
    Instagram: mukadder_e.t
    tuncmennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhaba son gunler de uygun fıyatlı cok da ıyı bır urun olan essence lash base mascara,ftmbrhml11@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Merhaba Görkem.
    Paylaşımın için teşekkürler,benim için yıllardır vazgeçilmezlerim arasında olan maskara Max Factor False Lash Effect maskaradır.
    Instagram: 'mmihrii'
    e-mail: mihriban_kaplica@hotmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  75. Favori ürünüm: Yves Rocher Pure Light Fondöten
    İnstagram: cgdembzk
    e-mail: cbezek83@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. Merhaba "sheida maskara volume xxl" benim tavsiye edeceğim ürün biraz topaklanma yapsada hacmi çok güzel sağlıyor :))

    Twitter: @Gammze

    YanıtlaSil
  77. Merhaba, Essence get big lashes maskara gayet güzel!
    Instagram: buurcuerturk

    YanıtlaSil
  78. Essence dudak kalemleri.
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. Rimmel london kaş maskarası.
    İnstagram:kubrakurban

    YanıtlaSil
  80. Son dönemlerde keşfettiğim uygun fiyatlı ürün : rimmel london brow this way eye brow gel . Çook memnunum.

    İnstagram adım; TGBOZDLR
    Mail adresim; tugbaakseki@yahoo.com

    YanıtlaSil
  81. Flormar nude far paleti herkesde olması gereken paletlerden biri bence :)

    mehtapslifestyle@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. Essence dudak kalemleri ve Golden Rose velvet matte serisi.. Hepsi çok uygun ve çok kalıcı ☺
    semaucar0187@gmail.com
    İnstagram : semaucar01

    YanıtlaSil
  83. Favori uygun fiyatlı ürünlerim: Wet'n Wild Megalast Just Peachy ruj ve Rimmel London Match Perfection kapatıcı :)
    Instagram: bsryldz8
    twitter: bsryldz8

    YanıtlaSil
  84. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  85. Benim son zamanlardaki favori ürünüm: Essence Longlasting eye pencil. Çok ama çok memnunum.

    Instagram adımm: hergun1kozmetik
    Mail adresim: hergun1kozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. Maybelline the volume express mascara gayet güzel
    İnstagram:nursimakhrmnn

    YanıtlaSil
  87. h&m bronze allığı tahmin ettiğimden dahada iyi çıkması..

    ig: tugbaaakdag

    YanıtlaSil
  88. Benim son dönemde keşfettiğim ve bayıldığım ürün The Balm Hot Mama allık:) Herkese öneririm:)

    e-mail: pakkus_@hotmail.com
    instagram: pnarakkus

    YanıtlaSil
  89. Loreal volume millon insta : iremrana

    YanıtlaSil
  90. Golden rose velvet matte 20, blogdaki yazının -seninki 2 numara olsa da- keşfetmemdeki etkisi de bi gerçek tabi :) bir de nk topcoat var, başarılı buluyorum
    Twitter ve instagram hesabım: aysestl

    YanıtlaSil
  91. Görkitooo bloglovinde aynı mail adresiyle takipteydim.sanırım blogunun izleyicisi olarak görünüyorumdur hala.
    Benim şu aralar favorim cecile mat likit rujlar.harikaaa bayılıyorum.
    İnstagram hesabım: diclearii . Sevgiler

    YanıtlaSil
  92. Son donemde w7 markasinin honolulu isimli bronzerina asigim!
    Email:yesimbozalp@windowslive.com
    Ig:ybozalp

    YanıtlaSil
  93. H&M'in eyebrow fix'i 👌🏼 fiyatına göre çok uzun süre gidiyor ve oldukça başarılı Twitter: IpektenK

    YanıtlaSil
  94. Golden rose mat ruj😍
    instagram: rey_ocaktan

    YanıtlaSil
  95. Tabiki senin tavsiyenle tanistigim wet&wild crem brulee far ��
    Instagram:ozgesenn

    YanıtlaSil
  96. Wet&wild bare it all ruj hem uygun fiyat hem cok kalıcı.
    Instagram:burcukraca

    YanıtlaSil
  97. Essence maskara bazı - instagram : berfuduygun

    YanıtlaSil
  98. Rimmel london lash accelerator Endless maskara instagram: ebrunyr

    YanıtlaSil
  99. Bence Essence'in "I love extreme maskara"sı (pembe olan) güzel. Kısa kirpikleri olanlara şiddetle tavsiye ederim. Fakat o bile benim uzun ve inatçı kirpiklerimi kaldırmamda yeterli değil :( maskara kuruduktan sonra kirpik kıvırtıcısıyla tekrar üstünden geçmem gerekiyor (biliyorum bu iyi bir şey değil). Bu azaptan kurtulmak istiyorum, Roller Lash umarım imdadıma yetişir :(Sevgilerimle.
    İnstagram: @Rabiayeter

    YanıtlaSil
  100. Maybelline 162 feel pink ruj
    e-mail: ipekcglyn87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Golden Rose Velvet Matte - 03
    Instagram: aleynakoc_

    YanıtlaSil
  102. Yazısını blogta gördüğüm wet&wild just peacy ruj ve bare it all son zamanlardaki uygun fiyatlı favorilerimden :)
    email: rei_helen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Rimel wow Lashes handeozer91@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. Benim keşfim senin sayende the balm ' ın rujları oldu :) Twitter ve instagram daki ismim Cansu Çambel . Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  105. Flormar Invisible Pores Minimizer Gözenek Küçültücü Baz.. Instagram ismim inciiceblog .

    YanıtlaSil
  106. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  107. MerhabaGörkem hanım, benim son zamanlarda keşfettiğim uygun fiyatlı ürünüm rimmel london kaş maskarası. İnstagram : seplali sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  108. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  109. Son zamanlardaki favori ürünüm maybeline masterprice eyeliner çok güzel bi ürüm tavsiye ederim 😇 Instagram:gulbenfat Twitter:gulbenfat ☀️

    YanıtlaSil
  110. Golden Rose velvet matte rujlar :) . Gmail adresim : durdumerve123@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. NYC Hıgh Defınıtıon Lıquıd Eyeliner - Siyah der susarım;)) indirmde 8 liraya almıştım sanırım.çok ama çok memnun kaldım.ve diğer favori uygun fiyatlı ürünüm ise essence rujlar..instagramdan (gu_ernica) ve bloglovinden (gulercayli@gmail.com) taaa 2011 yılından beri takipçinim..çok çok öptüm

    YanıtlaSil
  112. Merhaba ben sizin sayenizde golden rose matte velvet serisi rujları denedim ve çok beğendim... Sevgiler. aycakartav@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. Golden rose ultra rich color creamy serisinden 40 numaralı ruj. Favorim ve uygun fiyatlı :) instagram: melis.chn

    YanıtlaSil
  114. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  115. L'oreal Paris Mega Volume Collagene 24H maskara dolgunluk konusunda beni fazlasıyla tatmin etti :)
    E-mail : zubeydehumar@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Aaa 15 mayıs benim doğum günüm ne güzel tesadüf :)
    Benim ürünüm rimmel london scandal eyes nude göz kalemi :)
    twitter adresim gizemspace
    Bloguna tabii ki üyeyim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  117. L'oreal Paris Mega Volume Collagene 24H maskara dolgunluk konusunda beni fazlasıyla tatmin etti :)
    E-mail : zubeydehumar@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. daimi olarak favori uygun fiyatlı maskaram loreal million lashes excess tavsiye ederim Bi Dolu Kozmetik olarak takipteyim

    kelebeks95@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  119. golden rose velvet matte 12 numara günlük kullanim için harikaa :)
    e mail: sbl.ccf@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. Yeni keşfettim diyemem ama yıllardır tek vazgeçilmezim alix avien ekstere maskara.
    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. Sephora çizgi ve gözenek küçültücü baz-krem 125 ml ve 42.90 tl (porefessional gibi) ;) senin de bu ürün hakkındaki yorumlarını sabırsızlıkla merak ediyorum Görkem abla :) e-mail:samanugrusu@hotmail.com instagram:aysenur_dvl95

    YanıtlaSil
  122. L'oreal Paris Volumınous çok beğenerek kullandığım bi maskara :) E-mail:senem.yuxel@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. Essence long lastig ruj 13 numara love me , cok tatli bir pembe sürümü kolay tam senlik bir rengi var Gorkem Abla denemelisin :) e tabi birde essence dudak kalemleri mukemmel :) gmail: iremus2@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. instagram adım ebrucren1 golden rose velvet matte serisinden 3 numara

    YanıtlaSil
  125. Essence maskara bazı ve wet n wild comfort zone paleti pigmentasyonuna aşık olduğum marka kesinlikle👌🏼
    seda.bilir@live.acibadem.edu.tr
    Instagram:sedabiilir

    YanıtlaSil
  126. Su aralar essence'nin 06 numaralı dudak kalemıyle ask yasıyorum.Beyaz tenıme en guzel renk hem surumu hem yapısı hemde rujgıbı uygulanısıylaa . Instagram adresımse ybhairmakeup.Is bırlıgı ıcınde tesekkurlerr 💋

    YanıtlaSil
  127. maybelline-the falsies black drama maskara favorim oldu.
    Instagram: ilgazciftcii

    YanıtlaSil
  128. Esence'in XXXL nude glossu. Bende ki 03 numarasi rengi pembe nude. Parlakligi,kaliciligi kararinda zaten 4 liralik bi fiyati olunca surekli yenilerim o silinse de�� twitter,instagram: ninistann

    YanıtlaSil
  129. Loreal lumi magique baz ve maybelline color sensational 315 rich plum ruju.
    Mail:ayselkartal1018@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Essence "ın the nude" (senin sayende keşfettiğim 😊) instagram zep_cn

    YanıtlaSil
  131. Selam Görkem.
    Beni yeni keşfim Essence'in 'I Love Extreme' adlı maskarası!
    Herkese iyi şanslar!
    sahikakulunkoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. Selam Görkem.
    Beni yeni keşfim Essence'in 'I Love Extreme' adlı maskarası!
    Herkese iyi şanslar!
    sahikakulunkoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. Selam Görkem.
    Beni yeni keşfim Essence'in 'I Love Extreme' adlı maskarası!
    Herkese iyi şanslar!
    sahikakulunkoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. Merhaba
    The Balm'ın Downboy allığı. demetbiyikli@hotmail.com ;)

    YanıtlaSil
  135. Selam Görkem.
    Beni yeni keşfim Essence'in 'I Love Extreme' adlı maskarası!
    Herkese iyi şanslar!
    sahikakulunkoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. Essence - Satin Mauve dudak kalemini çok sevdim,rengi ve bıraktığı görüntüye bayıldım. Instagram: busraozdemir1 mail: ozdemirbusra2@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Merhaba Görkem,
    Bloguna undenied adıyla üyeyim.

    Son zamanlarda Pastel'in Mat Rujlarını keşfettim ve çok da sevdim.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  138. Bu aralar favorim Flormar'ın krem allıkları. Benim şuan kullandığım Rose Bouquet isimli olanı. Gmail: eylul.guleryuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. gunaydınlar görkemcim hayırlı cumalar diliyorum.
    benim favorim ürünüm mac kinda sexy. olmazsa olmazım . maskarayıda çok beğendim inşallah bana çıkar şimdiden tşkler :D
    gulguzeli_524@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. Kesinlikle Pastel Day Long Lipcolor Kissproof :)
    İnstagram / Twitter : mmerwe_
    Mail : mmerwe.blogspot@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. Rimmel London - Kate
    004 Eye Rock Jet Black
    Fiyat / Performans gayet iyi tüm kirpiklere tek seferde uygulanıp kıvırma da yapıyor.
    ertusmertus@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Son zamanlarda öylesine denemek için aldığım, hiçbir pozitif yönde beklentimin olmadığı ama beni çok şaşırtan bir ürün var ki hala inanamıyorum nasıl bu kadar iyi olabilir diye. Bu ürün "H&M Bronzing Powder", resmen Benefit Hoola'nın biraz daha sıcak tonlu, uygun fiyatlı alternatıfı. Her gun makyajımda kullanmaya başladım.
    Bloguna "Beyza Sahin" kullanıcı adıyla üyeyim.
    Bana instagram: bybeyzasahin , gmail: beyza2014sahin@gmail.com hesaplarımdan ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  143. Merhaba,
    Son zamanlardaki keşfim the balm meet mat nude far paleti.
    instagram ebrulignc

    YanıtlaSil
  144. Merhaba! :) Benim favori uygun fiyatlı ürünüm Essence Long Lasting asansörlü göz kalemleri..Özellikle siyah (black fever) olanını çok seviyorum! Sevgiler...problemcadi@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Rimmel london brow this way yeni keşfim.
    mail:elif_bozca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. uygun fiyatlı demişsiniz beni kalbimden vurdunuz
    öncelikle göz kremim Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi yaklaşık 7tlye aldım indirim zamanında özellikle kuru göz altları olanlar ve benim gibi alerjisi olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum vvegan olmasıyla beni ayrıca kendisine aşık ediyor çünkü evinde 2 pisisi olan biri olarak vegan ürünlerine ayrı bir zaafım var.
    sonrası emily göz kalemi 101 numara stokladım bulduğum yerde hem sürümü çok güzel hem alerjik bir durumlada karşılaşmadım.
    instagram hesabım sevdagoksel
    mailimde sevdagoksel@gmail.com
    benefitin bu rimelini çok denemek istiyorum nedeni dümdüz kirpiklerim
    teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil
  147. Avon supershock kalem ve wet n wild rujlar 😄 bunları tabii ki senden öğrendim 😊 instagram beyzaagok💕

    YanıtlaSil
  148. Pastel day long lipcolor kissproof 20 numara 👌 twitter:kahvemsiyesil

    YanıtlaSil
  149. the balm frat boy allık ve golden rose velvet matte serisi gerçekten çok güzel 02 ve 03 numaralarına bayıldım senden gördüğüm rujlardı çok memnun kaldım :) berzatanis@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. Kesinlikle Victoria's Secret glossy lip oil . Hindistan cevizlisi hem çok güzel kokuyor hem parlaklık veriyor hemde güzel bir bakım yapıyor.
    E mail : eceecetinkayaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  151. Merhaba Görkem!
    Essence rimel bazı ve h&m kaş jeli favorim :)
    İnstagram : seydabayrakcan
    Mail : seydabayrakcan@gmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  152. Essence lash base mascara bazı ve Max factor Masterpiece mascara çekiliş süper olmuş görkemcim seni çok seviyorum instagram: eceninaski E-mail : yesimcik@icloud.com

    YanıtlaSil
  153. slm
    benim son zamanlardaki keşfim wet n wild in E903C Just Peachy ruju fiyatı 9,95 tl rengi çok güzel ve kalıcılığı fiyatına göre çok iyi .......deros_1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. Pastel day long 19,20 ve 9 numaralarini kesfettim harikalar 💜
    Mail adresim ecembetulyigit@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. son zamanlardaki uygun fiyatlı favori ürünüm: Essence long lasting barely there ruj.
    instagram: itsmekero

    YanıtlaSil
  156. Pastel profashion pudra sinemm_a(imstagram)

    YanıtlaSil
  157. Kolay gelsin ablacim ;) kesfettigim urum Rimmel stay matte pudra 👍 instagram tascimerve 😊

    YanıtlaSil
  158. the balm hot mama
    instagram: gmz.ella

    YanıtlaSil
  159. the balm hot mama
    instagram: gmz.ella

    YanıtlaSil
  160. Merhaba ☺️
    Senin sayende keşfettiğim Golden Rose Velvet Matte ruj 💄
    Instagram : sercinoner ☺️

    YanıtlaSil
  161. Note cosmetics mattemoist lipglosslarından favorim 404 jolly. ; yeni mat rujlar çıkarmış sürümü oldukça kolay, kalıcılığı gayet iyi ve fiyatı 24 tl.
    mail: esmahncr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. Uygun fiyatlı ürünüm flormar lip pencil
    instagram hesabım:yldza2

    YanıtlaSil
  163. Ben Rimmel London Kate Moss rujları çok beğeniyorum, twitter: SMektepli, mektepli.seyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. Merhaba görkem oncelikle seni çok seviyorum sayende ne yin ne olduğunu ögreniyorum saçma sapan ürünleri almaktan kurtarıyosun çok saol. Benim son aldığım ürün rimmel london maskara zaten onuda senin videondaki tavsiyeyle almistim inş bana çikar çok istiyorum bu maskarayı (pelin_10_18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. merhaba, genelde ürün keşiflerim senin sayende oluyor.
    ama olmayanlarda: rimmel finishing touch top coat oje koruyucu.
    tırnakları sürekli soyulan oje durmayan benim için bile 2 gün garantili...
    didem04@gmail.com

    YanıtlaSil
  166. Golden rose velvet matte serisinden 16 numaralı ruj, harika bir nude. 👌
    instagram : senaakdas
    mail : sena.bs.ogu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. Golden rose velvet matte serisinden 16 numaralı ruj, harika bir nude. 👌
    instagram : senaakdas
    mail : sena.bs.ogu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  168. Merhaba,
    Uygun fiyatli son alisverisim wet n wild walking on eggshells far oldu. Sevgiler.
    İnstagram: ipeknar

    YanıtlaSil
  169. Selam Görkemcim,

    Keşfettiğim uygun fiyatlı ve hergün kullandığım ürünler başlıca şunlar:

    1. Essence cover stick kapatıcısı. Daha çok yüzdeki sivilceleri ve kızarıklıkları kapatmak için kullanıyorum ve vazgeçilmezimdir kendisi.

    2. Sally Hansen Hard As Wraps tırnak sertleştiricisi. Benim gibi çabuk kırılan tırnaklı insanlar için mucizevi bir ürün. Yapısı normal sertleştiricilerden daha yoğun ve inanılmaz koruyor. Not: indirimdeyken aldım:)

    3. Golden Rose Vision Lipstick no:115 bundunz çıkmaz oldum evden :)

    Sevgiler :) İnstagram: itsmesimii

    YanıtlaSil
  170. merhaba,
    hergün girip bakıyorum yeni ne eklenmiş diye önerdiklerine çok güveniyorum çok tşk ediyorum buyüzden..
    benim maskaram maybelinne the colassal go extreme.
    seda_c84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. WATSONS BLENDER FOUNDATION SPONGE
    instagram:iremtascioglu

    YanıtlaSil
  172. Golden rose cat eyeliner! Mat siyah kalıcı 😊 Makeupkubishhha@gmail.com
    Instagram:Kubishhha

    YanıtlaSil
  173. Rimmel London scandaleyes extreme maskara👌 Gercekten kisa kirpiklerime bile iyi geldi.
    Instagram:ozgebal
    mail: ozgebal1905@gmail.com

    YanıtlaSil
  174. FLORMAR Kaş kalemi ve sizin de tavsiyenizle golden rose mat velvet ruj. Instagram hld222

    YanıtlaSil
  175. rimmel london oh my gloss , dudak parlaticisi yapisi inanilmaz basarili gloss sevmeyen herkese tavsiye ederim bu urune bayilacaksiniz :) instagram : hulyacigiim

    YanıtlaSil
  176. wet n wild rujları :)
    yasemin.erginbilgic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. wet and wild brulee :)) tugbanur.efe@gmail.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  178. Son zamanlardaki uygun fiyatlı favori ürünüm Flormar'ın 201 numaralı waterproof dudak kalemi. Nude rujlarımla çok güzel uyum sağlıyor.
    e-mail: bloggercatsworld@gmail.com

    YanıtlaSil
  179. pure beauty cc cream .
    isildemirci86@gmail.com

    YanıtlaSil
  180. Merhaba,
    Son dönemde keşfettiklerim Essence lash base maskara bazı ve Wet n wild bare it all ruj :)
    nilaynarta@hotmail.com

    YanıtlaSil
  181. Son zamanlardaki keşfim essence in nude serisinde 02 ve 03 renkleri çok doğal ve çok hoşlar hemde uygun fiyatlılar herkesin çantasında bulunması gereken rujlardan 😊😊😊 İnstagram : busenurgulcanseven

    YanıtlaSil
  182. ESSENCE MARKASININ MAT LIPGLOSLARINI ALLIK OLARAK KULLANIYORUM. YSL KISS AND BLUSHA DUPE BENCE.
    tavsiyesever@gmail.com
    instagram @tavsiyesever
    twitter @tavsiyesever

    YanıtlaSil
  183. Wet n Wild rujları ile tanıştım diyebilirim son dönemde :)
    senanur.aydin@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  184. Merhabalar Görkemcim :) Blogunu ve youtube kanalını severek takip ediyorum :) Bu aralar keşfettiğim uygun fiyatlı ve memnun kaldığım ürünüm Rimmel London transparan pudrası olsa gerek :) Makyajımı başarılı bir şekilde sabitlediğini düşünüyorum :) İnstagram hesabımın linki : https://instagram.com/huncalifesenasienna/
    Son olarak içimden gelen yazılarımı paylaştığım blogumun da linkini seninle paylaşmak isterim :) Umarım beğenirsin :) öpüyorum :* http://mantikcercevesidisindaki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  185. essence long lasting göz kalemleri, wet n wild walking on eggshells ve the balm staniac
    IG: akndyksl

    YanıtlaSil
  186. Benim son zamanlarda keşfettiğim ve fiyat performans açısından değerlendirdiğinde kesinlikle çok başarılı bulduğum ürün Flormar Lip Primer. Mat rujların kalıcılığını daha da artırıyor kremsi rujların ise dudakta kalıcılığını 3-4 saat daha uzatıyor. @kozmetikblogum instagram adım. www.kozmetikblogum.com bloğumun adı. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  187. Essence lash base beğendiğim bir ürün oldu.
    dygmete@gmail.com

    YanıtlaSil
  188. son zamanlarda keşfettiğim ve uygun fiyatlı ürünüm Loreal True Match kapatıcı.
    mail adresim: aycasuju@gmail.com

    YanıtlaSil
  189. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  190. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  191. essence far bazi
    mail: zeynephabip@hotmail.com

    YanıtlaSil
  192. Golden Rose Matte ruj:)
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  193. Note Ultra Volume Mascara @yoncasev

    YanıtlaSil
  194. The balm Mai Billsbepaid nude rujj tabiki dee snauzn(instagram)

    YanıtlaSil
  195. kesinlikle essence dudak kalemi 😍 (israhomee@gmail.com) bu arada blogunu 3 haftadır takip ediyorum ve iyiki bulmuşum dedim kesinlikle çok güzel şeyler paylaşıyorsun yalnız senden ricam mac in en çok kullandığın fırçalarının bi yazısını yazman teşekkürler

    YanıtlaSil
  196. katıldım :D Wet n Wild rujları hem kalıcı hem cokk gzel renklerı :) sevil_ynlz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  197. Göz altı kapatıcısı benim olmazsa olmaz ürünüm. Normalde alerjik bir cildim olduğu için Clinique markasının kapatıcısını kullanıyorum. Ama son zamanlarda keşfettiğim Rimmel London Wake Me Up Concealer favorilerim arasına girdi. Orta bir kapatıcılık sağlasa da ince, ağırlık yapmayan yapısı ve güzel bir aydınlık vermesi ve tabii ki cildimi alerji yapmaması açısından fiyatına göre çok iyi bir iş çıkarıyor.
    e-mail adresim: eda.keskin93@gmail.com

    YanıtlaSil
  198. Golden rose' un mat serisinde rujları oldukça başarılı buluyorum. Özellikle 02 numarasını. (Instagram: Gülsüm Sakallı @glsmskl )

    YanıtlaSil