MAC Faux Ruj Çekilişi || 3 Ürün, 3 Çekiliş



Günaydın! Yepyeni bir haftanın ilk gününde, her Pazartesi uygun fiyatlı bir ürünün 3 farklı rengini tanıttığımız #3urun3yorum ekibi olarak, sizlere 3 farklı ruj hediye etmek istedik. Bu sebepten, en sevdiğimiz MAC rujlarımızdan birer tane satın aldık ve bugün 3 farklı çekilişle karşınızdayız.

Ben, en sevdiğim ruj olan Faux'yu hediye ederken, Gözde Patisserie, Anıl ise Russian Red hediye edecek. Gözde'nin çekilişine katılmak için buraya, Anıl'ın çekilişi için ise buraya tıklayabilirsiniz. Şansınızı arttırmak için her birimizin çekilişine katılabilirsiniz. 




Gelelim Faux'ya. Belki de bu ruju duymaktan çoktan sıkıldınız, çünkü videolarım ve blog yazılarımda hep onun adı geçiyor. Geçen sene Cevahir MAC'te öylesine bakınırken karşılaşıp hayran kaldığım bu renk, makyaj koleksiyonuma katıldığından beri neredeyse her makyajımda bana eşlik ediyor.




İçinde sütlü kahvelik barındıran bu leylak-pembeyi bu kadar çok sevmemin sebebi ise; ne çok kahve, ne de çok pembe olması, dişlerimi olduğundan daha beyaz göstermesi ve her makyaja uyum sağlaması. Kendime en çok yakıştırdığım rujum Faux'nun, her ten renginde hoş duracağını düşünüyorum. 




Saten bitişe sahip bu rujun çok joker bir renk olduğunu düşünüyorum ve en çok isteyen okuyucumun kazanmasını diliyorum. 






Ruju kazanmak için yapmanız gerekenler ise çok basit. Blogumu takip ediyor olmanız ve bu yazının altına, size ulaşabileceğim bir sosyal medya hesabınızın detayıyla birlikte (Instagram adı, Twitter adı, mail adresi vb.) en sevdiğiniz rujunuzun ismini yorum olarak bırakmanız. Gözde ve Anıl'ın çekilişleri için de aynı şartlar geçerli.Kazananlar 17 Mayıs Pazar günü bloglarımızdan duyurulacaktır. Herkese bol şans ve güzel haftalar dilerim. <3



Görkem Karman

1.278 yorum:

  1. Katiliyorum :)
    IG:akndyksl
    En sevdiim rujum golden rose velvet matte 01(senin sayende :D )

    YanıtlaSil
  2. Katiliyorum :)
    IG:akndyksl
    En sevdiim rujum golden rose velvet matte 01(senin sayende :D )

    YanıtlaSil
  3. mymirageblog@gmail.com
    essence 07 natural beauty

    YanıtlaSil
  4. Bende katildim hemen nilaytoprak89@gmail.com en sevdiğim ruj mac kinda sexy

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. tugcekose06@gmail.com
    golden rose welvet 02 numara sayende kesfetimm :)

    YanıtlaSil
  7. chubby stick rujları çok seviyorum.
    suretencan@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Katılıyorum:-) kinda sexy

    YanıtlaSil
  9. Katılıyorum serpileren83@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. jane.atalay@hotmail.com ve tabiyki golden rose welvet 02

    YanıtlaSil
  11. birazmakyajcokcabakim@gmail.com.
    IG: birazmakyajcokcabakim
    Son zamanlarda en çok kullandığım ruj Oriflame the one serisinin kalem rujlarından beige taupe rengi.
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  12. en sevdigim rujum Kinda Sexy. Faux'a da içim gidiyor😀.
    aysungundogduu@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. en sevdigim rujum Kinda Sexy. Faux'a da içim gidiyor😀.
    aysungundogduu@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. katılıyorum
    gfc umut sukran
    ig ve twitterda @bugdaykepegi olarak izliyorum
    en sevdiğim ruj mac kinda sexy
    sevgiler
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. En sevdiğim rujum rimmel london kate moss-104
    berilgvn92@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Ben MAC Paramount'a bayılıyorum! :) Instagram: lady_of_lochaber

    YanıtlaSil
  17. En sevdiğim ruj wet n wild bare it all :)

    begumkara_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. instagram glzlrzn

    en sevdiğim ruj clinique curvy candy. ve tabii bu ruj.

    YanıtlaSil
  19. Harika bir renk, ben de katılayım. pskasli@gmail.com en sevdiğim ruj maybelline that's mauvie

    YanıtlaSil
  20. Görkem'in çekilişine katılmadan olmaz tabii ki. :)

    supergirlweba@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. nars velvet gloss lip
    @mussine

    YanıtlaSil
  22. En sevdiğim rujum mac fanfare :)
    instagram : elifecce

    YanıtlaSil
  23. Slm. En sevdiğim pastel Nude Ruj 534. Umarım şanslı ben olurum...

    hlbtmk@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. mac taupe son dönemde en sevdiğim rujum :)

    zeynep.diren@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. lavinyamoss@gmail.com,maybelline velvet beige.

    YanıtlaSil
  26. Mac Kinda Sexy kullanmaya başladığımdan beri en sevdiğim rujum oldu <3 :)
    Ig:gzmgdr
    Gzm_gdr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. loreal color riche 383 numara samanugrusu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. instagram:ireminannn en sevdiğim ruj creme in your coffee

    YanıtlaSil
  29. İnstagram adresim : tugba_karakaya

    En sevdiğim ruj ; The Balm - Mai Billsbepaid nude ruj

    YanıtlaSil
  30. Merhaba,

    Mac Plumful bittikçe yenisini alınan tek ruj

    kodyunwell@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. bir rujda ilk aradığım şey dudaklarımı oldugundan kuru göstermemesi oldugundan en sevdiğim rujum Rimmel London Moisture Renew serisinden #230 Coral Garden.

    tekderdimnegiysem@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. bi yorum yazamadimm yaaa gorkem karman her sabah itinayla gorkem karman okunurrrr severek yazilari beklenir ve bu ruj u gorup sende cok sewmistim gidip bakacaktimki sans geldiii:) en sevdigim rujum essence 02 red esra.2704@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. merhaba,
    yasemenkilic89@hotmail.com instagram: glyasemenkilic

    veee en sevdiğim rujum Mac markasının retro matte seriden o biiiiir RUBY WOO :) :)

    YanıtlaSil
  34. En sevdiğim rujum kinda sexy.
    instagram: makyajveotesiblog

    YanıtlaSil
  35. Katılıyoruuum.
    Gfc Kozmetik Aşığı. catgirlmakeup@gmail.com
    En sevdiğim ruj buara Pastel Kissproof 20

    YanıtlaSil
  36. Merhaba :)
    En sevdiğim ruj bu aralar özellikle akşam çıkarken elimin en sık gittiği wet'n wild sugar plum fairy :)
    mail: neselizebra@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Golden rose velvet matte serisinden 10 numarası 🙆🏼

    Gmail; nurangok98@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. En sevdiğim ruh Mac Pleasure Bomb sanırım, çekilişe katılıyorum mail: osoycan@gmail.com. Bol şans :)

    YanıtlaSil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  40. aa 18 i de doğum günüm :) herkese iyi şanslar dilerim ..
    Benim en sevdiğim mac kinda sexy
    gamzezorka@gmail.com
    instagram: makeupdayss
    blog: gamzezorka.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  41. En sevdiğim rujum Estee lauder - Tiger eye
    zeynepunsur@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Gfc ile takipteyim. Yeni takibe başladım ama gecen yıl mayıstan beri okuyorum, izliyorum. Bu aralar en sevdiğim ruj golden rose velvet matte 12. Umarım bu aralar sans benden yanadır :)

    YanıtlaSil
  43. Umarım bana çıkar :)) The Balm Mai Billsbepaid. Mail adresim asguvenc@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. mrb en sevdiğim rujumm mac kinda sexy. ama faux ta en az onun kadar harika duruyor.
    gulguzeli_524@hotmail.comm
    şans benden yana olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  45. Herkese bol sans:) en sevdgm rujum WnW Bare It All
    Instagram: mervesbeautyblog

    YanıtlaSil
  46. Merhabaa benım en sevdıgım rujumda maybellıne 745,ınsta adresım ybhairmakeup

    YanıtlaSil
  47. mailim: bridget.bjk@gmail.com
    ing: mervekkaraca
    en sevdiğim rujum rimmel kate moss 07 numara :)

    YanıtlaSil
  48. Katılıyorum begumturkmenoglu12@gmail.com en sevdiğim ruj mac kinda sexy

    YanıtlaSil
  49. Mac fast play :)
    İnstagram: Makyajsepetii

    YanıtlaSil
  50. İnstgram: benmakyajdelisioldum
    Alix avien matt diamond serisi 2 numara

    YanıtlaSil
  51. En sevdigim rujum wet in wild balm stain e126 adilekorkmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. En sevdigim rujum wet in wild balm stain e126 adilekorkmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Hayattan_payetler@hotmail.com.tr

    İnstagram : @ozgeozbayrak

    En sevdiğim şu sıralar : Rimmel London : notting hill nude ♥️

    YanıtlaSil
  54. Katılıyoruum en sevdiğim rujum mac kinda sexy
    gozde_sensoy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba, benim en sevdiğim ruj Mac Diva.
    Ama artık daha doğal tonlardada bi ruj denemeliyim sanırım
    banukeskin0@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. rengi cidden muhteşemmiş:) ben de Mac in cosmo'sunu çok severek kullanıyorum .:)
    instagram :@isilinblogu
    :*

    YanıtlaSil
  57. Katılıyorum o zaman :)
    E-mail : zubeydehumar@gmail.com
    En sevdiğim ruj : L'oreal Cause serisinden 103 numara Sweet Berry

    YanıtlaSil
  58. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  59. Benim olsunnn :) en sevdiğim ruj golden rose welvet:12 instagram:sedagurkan_

    YanıtlaSil
  60. bsr.nur@hotmail.com elbette golden rose 02 numara ! :)

    YanıtlaSil
  61. wet n wild bare it all :)
    Şans benden yana olsun :)
    shimizu062@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Twitter : ilaydakpinar
    En sevdigim rujum mac kind a sexy :)

    YanıtlaSil
  63. Su an en sevdigim rujum mac- creme in your coffee
    Instagram: staysiss

    YanıtlaSil
  64. Merhabaaa :) ig: mavilavanta , mail: eminedurali.i@gmail.com Bu aralar en sevdiğim ruj ise wet n wild just peachy :)

    YanıtlaSil
  65. Golden rose 71
    Twitter: ozelgulnihal

    YanıtlaSil
  66. Merhaba😄😄
    En sevdigim rujum mac brave😄😄
    Instagram: incikrdnz

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Golden rose 71
    Twitter: ozelgulnihal

    YanıtlaSil
  69. En sevdiğim ruj mac-kinda sexy
    Instagram: ilgazciftcii

    YanıtlaSil
  70. Katılıyorum. instagram: nurkarakasss
    en sevdiğim ruj wet'n wild bare it all

    YanıtlaSil
  71. Merhaba😄😄
    En sevdigim rujum mac brave😄😄
    Instagram: incikrdnz

    YanıtlaSil
  72. Gfc: Merveinwonderland
    Instagram: mrve.oz

    Ben bu aralar golden rose velvet matte 02'ye bayılıyorum ama ne yalan söyleyeyim hayalimde hep bir faux var.

    YanıtlaSil
  73. favori rujum rimmel london kate moss serisindeki 30 numara :)
    naciyecaglayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Benim olsunnn :) en sevdiğim ruj golden rose welvet:12 instagram:sedagurkan_

    YanıtlaSil
  75. Mac ruby woo- instagram: hazalokulms

    YanıtlaSil
  76. Katılıyorum. En sevdiğim ruj wet in wild-bare it all
    meltemzongor@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Çok istiyorum. "nmn-2006@hotmail.com" En sevdiğim ruj:Kında Sexy.

    YanıtlaSil
  78. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  79. Katiliyorum :) en sevdigim ruj russian red :) calhan1989@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Favorim rimmel london vintage pink
    Instagram: @bookolifant

    YanıtlaSil
  81. Katılıyorum :) gmail : betulbebis95@gmail.com en sevdiğim ruj : golden rose Velvet Matte 02. Görkem ablacim seni çok seviyorum ilk yorumum ve ilk çekiliş e katılmam :)

    YanıtlaSil
  82. Katiliyorum :) en sevdigim ruj russian red :) calhan1989@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Katılıyorum
    En sevdigim ruj: kında sexy
    denizburcu18@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Katılıyorum 😀 mail: nadidetay@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Mac diva
    Ozge_keremcem@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  86. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  87. Merhaba..Katiliyorum. En sevdigim ruj mac kinda sexy! Ve faux u cok merak ediyodumm. Ig: eceom mail: ecem_tan@yahoo.com

    YanıtlaSil
  88. Ensevdigim rujum wet and wild bare it all ve mac faux-spices.
    Ince dudaklarima sadece nude rujlar yakistigi icin enn cok bunlari seviyorum, umarim benim olur.
    Twitter: gizlibahcemblog

    YanıtlaSil
  89. En sevdigim rujum maybelline feel pink 😊 deryaasici@yahoo.com

    YanıtlaSil
  90. benim de son zamanlarda en sevdiğim rujlar mac kinda sexy & rimmel london kate moss serisinden 104 numara :) gkcn7@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. En sevdigim mac velvet teddy
    Mail:buseyalcin35@outlook.com

    YanıtlaSil
  92. Merhaba :)
    IG: bngkcr
    En sevdiğim rujum MAC kinda sexy!
    Bu ruju da sende gördüğümden beri denemek istiyorum, belki şans bana da güler :)

    YanıtlaSil
  93. İnstagram ecembetulyigit
    Mail ecembetulyigit@gmail.com
    En sevdigiim mac rujum ruby woo ❤️

    YanıtlaSil
  94. pinarok93@gmail.com
    En sevdiğim ruj mac kinda sexy :)

    YanıtlaSil
  95. İnstagram: bakimakyaj En sevdigim ruj tabii ki mac kinda sexy

    YanıtlaSil
  96. En sevdiğim ruj mac velvet teddy ( instagram: @simgebayindir) 😘😘😘

    YanıtlaSil
  97. Renk harika 😍 en sevdiğim rujum kında sexy brntasdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. Katılıyorum
    En sevdigim ruj: kında sexy
    denizburcu18@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. Katılıyorum
    En sevdigim ruj: kında sexy
    denizburcu18@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. Katılıyorum
    instagram:beyyzakalkiner
    en sevdiğim ruj:mac-pink plaid

    YanıtlaSil
  101. email adresim elifiscen93@gmail.com

    sürekli elimin gittiği ruj ise kendi tenime göre sadece onu bulabildigim avon matte rose :)

    YanıtlaSil
  102. En sevdiğim ruj Golden Rose Velvet Mat 14 numara.
    Instagram: inciiceblog

    YanıtlaSil
  103. Katılıyorum ☺️
    revsenkilavuz@gmail.com
    En sevdiğim rujum mac velvet teddy

    YanıtlaSil
  104. Mac sin ve kinda sexy instagram : @________mel________ (8 tane alt tire var) yalcinmelissa5@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. Katiliyorumm
    instagram ve twitter gozde1y
    en sevdigim mac rujum brick oh la

    YanıtlaSil
  106. Nagehan buse dagdelen
    İg bornova74_blog
    Mail bornova74@gmail.com
    En sevdigim ruj wnw bare it all

    YanıtlaSil
  107. Golden rose velvet serisini çok seviyorum ☺️
    instagram:shoutdelilah

    YanıtlaSil
  108. En sevdiğim ruj nars dragon girl
    instagram hesabı mineedamla
    Mail adresim damlaeke@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. instagram: selvidenizd
    mail: selvidenizd@hotmail.com
    en sevdiğim rujum ise wet and wild cherry bomb

    YanıtlaSil
  110. Katiliyorum
    Bu rujun yapisini merak ediyorum.
    Rujum:golden rose velvett matte 02
    İnstagram:yagmurkonca

    YanıtlaSil
  111. Yaşasın çok merak ediyordum çok sevindim golden rose 54 numara :)
    cagla_nil@hotmail.com Teşekkürler

    YanıtlaSil
  112. Katılıyorum 😊 en çok kullandığım kalemi olarak boldy bare ve ruj tabi ki kinda sexy birde wet n wild just peachy e mail : esmasazak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. instagram : @beautywithheart4
    en sevdigim rujum rimmel london ate moss 107 numara :)))

    YanıtlaSil
  114. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  115. Katılıyorum :) cansukygn@gmail.com en sevdiğim golden rose Velvet 01

    YanıtlaSil
  116. golden rose velvet matte 12 suiscan@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. Golden rose velvet matte serisinden 16 numara 😍😍
    instagram : senaakdas
    mail : sena.bs.ogu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. Merhaba katılıyorum. En sevdiğim rujum maybelline 745 wooden brown.Mac faux çok merak ediyordum ☺️☺️ İntagram hesabım: asliboyy

    YanıtlaSil
  119. silacoskunoglu@gmail.com
    En sevdiğim euj NARS - TOLEDE :)
    instagram: silacoskunoglu :)

    YanıtlaSil
  120. Çok çok klasikleşti ama Kinda Sexy! <3
    GFC: gzmrc
    gizem.arici@yahoo.com
    May the luck be with me! ^^

    YanıtlaSil
  121. Yaşasıın.su sıra en sevdiğim ruj cecile likit matlar.instagram hesabım:diclearii

    YanıtlaSil
  122. Katılıyorum :) gmail : betulbebis95@gmail.com en sevdiğim ruj : golden rose Velvet Matte 02. Görkem ablacim seni çok seviyorum ilk yorumum ve ilk çekiliş e katılmam :)

    YanıtlaSil
  123. Merhaba ��
    En sevdiğim ruj Sephora cream lip stain 01 numara. Hayatımın kırmızısı
    mail adresim: birgul.albayrak@hotmail.com
    instagram: birgulkaratekin
    Herkese bol şans. Kazanamazsam gidip hemen satın alıcam bu rengi��

    YanıtlaSil
  124. katılıyorum
    instagram @gmz.ella
    en sevdiğim ruj mac please me

    YanıtlaSil
  125. Mac please me- semra_kirbas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. Kullanmasamda çok beğendiğim tuj mac taupe. Ama en sevdiğimde bunun dupeu golden rose velvet matte 16. İnstagramdadda "mysimal"olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  127. en sevdiğim ruj yves rocher saten dokunuşlu ultra nemlendirici Ruj gül pembe olan
    instagram hesabım https://instagram.com/sadesut/

    YanıtlaSil
  128. Ruby woo ! :) instagram sedentekdemircorekci

    YanıtlaSil
  129. Ebru Tatar
    inatagram ebrutatar
    en sevdigim ruj sephora pembe nude

    YanıtlaSil
  130. Ebru Tatar
    inatagram ebrutatar
    en sevdigim ruj sephora pembe nude

    YanıtlaSil
  131. Kaçırır mıyım katılıyorum tabii ki :)
    İnstagram hesabım Zbflkn
    En sevdiğim rujum da rimmel londan kate moss serisinden 104 numara çok olmasa da bu renge benziyor diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  132. Katılıyorum ve en sevdiğim ruj Mac-Kinda Sexy ❤ Instagram :@smyyealtun

    YanıtlaSil
  133. En sevdigim ruj avon pink cuddle. Instagram hesabim @pinarmusaoglu

    YanıtlaSil
  134. Merhaba, şu sıralar en sevdiğim rujum Golden Rose Velvet Matte no 16
    instagram : makyajseverdiyetisyen
    Mail : makyajseverdiyetisyen@gmail.com sevgiler 😍 😘 💕

    YanıtlaSil
  135. en sevdiğim ruj: Mac amorous
    gizemsahin33@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. Merhaba, en sevdiğim rujum golden rose velvet matte 12 :)
    Mail: dtufekli@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Katılıyorum :) instagram hesabım: busrasav

      Sil
    2. Bende Katılıyorum :) instagram hesabım: busrasav

      Sil
  137. durdumerve123@gmail.com
    Gölden Rose Velvet Matte 20 :)

    YanıtlaSil
  138. sansim-4601@hotmail.com bende katiliyorum :)
    En sevdigim vazgecemedigim rujum ise note markasinin 06 candy nude isimli ruju :) bolca sans herkese :)

    YanıtlaSil
  139. hilalyildirim53@gmail.com
    instagram: hll25_
    En sevdigim ruj kinda sexy
    Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  140. @alarabinici Benim en sevdiğim ruj wet n wild cherry frost

    YanıtlaSil
  141. merhaba şu sıralar en çok Maybelline colorsensational serisinin feel pink rengini seviyorum.
    mail: iremtinay@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Katılıyorum ve çok istiyorum , en Sevdiğim ruj rimmellondon 104 , gonca şahin , instagram : goncasya , mail : goncasya@yahoo. Com

    YanıtlaSil
  143. Katılıyorum ve en sevdiğim ruj Mac-Velvet Teddy.
    Mail: mervecalisir7@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. Katiliyorum gmail:esinsipahi88@gmail.com twitter:sipahiesin en sevdigim ruj alix avien diamond matte 02

    YanıtlaSil
  145. tabii ki katılıyorum

    en sevdiğim rujj golden rose 91 numaralı ruju
    o rujuda çok merak ediyor ve istiyoruumm :)

    instagram birtuhafleblebi
    twitter misirrpuskulu
    mail ag_armangozde@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. En sevdiğim ruj : NOTE satin silk
    Mail : ecedurgun@icloud.com
    İnstagram : @ecedurgun

    YanıtlaSil
  147. Katılıyorum.
    İnstagram : Meldaerylmaz
    En sevdiğim rujum : oriflame lip spa therapy - caring nude
    Mail: meldaeryilmaz@windowslive.com
    Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  148. instagram:ilknur_79 ilk yorum ilk çekiliş hayırlı olsun. Golden rose velvet matte 02

    YanıtlaSil
  149. Favorim: Mac - Hot Tahiti
    ozgun.ece@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. Thé Balm Mai Billsbepaid ve Instagram @dnizark

    YanıtlaSil
  151. katılıyorum ve coook istiorum ozlemakman37@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. En sevdiğim rujum pastel day long lipcolor kisproof 20 :)
    melisgumus94@outlook.com
    İnstagram: melisgumus

    YanıtlaSil
  153. Merhabaaa, katiliyorum zevkle :)
    Mail adresim : lalhan.benlioglu@gmail.com
    en sevdigim maybelline feel pink
    Opuyorum, sevgilerrr

    YanıtlaSil
  154. Katıldım instagram yaaseyasinnn

    YanıtlaSil
  155. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  156. Kında sexy
    ahukayim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. instagram: irmkzgn
    en sevdigim ruj rimmel london'ın kate serisinden 720 numarasi . cok dogal bir renk <3 kaliciligi duruşu tam istedigim gibi. kesinlikle herkese tabsiye ederim

    YanıtlaSil
  158. katılıyorum twitter: papyonlulady . en sevdiğim rujum rival de loop 104 :)

    YanıtlaSil
  159. En sevdiğim rujum tabiki de Mac kinda sexyyyy:) mail adresim betulkubrakalyoncu@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. Twitter/instagram:ipekdb rimel london kate moss 107 numaralı ruju. Rujun yapısı o kadar güzel ki dudaklarım ne kadar çatlak olursa olsun kolayca sürülüyor ve catlakları belli etmiyor. Ve cidden cok güzel kokuyor.

    YanıtlaSil
  161. Merhaba
    Gfc: Bedia Erkan
    Mail: bediaerkann@gmail.com
    "En sevdiğim ruj" diyerek birini seçmek benim için zor. Sanırım Golden rose velvet matte 12 veya 27 rengi diyebilirim. Ikisi arasında seçim yapamıyorum ama ;) :)

    YanıtlaSil
  162. Merhaba Mac kinda sexy :) aycakartav@hotmail.com sevgiler...

    YanıtlaSil
  163. tabiki katılıyorum:) ig hesabım sebotuna..en sevdiğim ruj maybelline pink brown

    YanıtlaSil
  164. Katiliyorum
    Instagram : kumraleda
    Mail :eda.kumral@hotmail.com
    En sevdigim rujum : golden rose velvet matte 02

    YanıtlaSil
  165. GüEl anlatımdan dolayı faux merak etdım❤️❤️❤️ Ftmbrhml11@gmail.com ---instagramda ftmbrhml --- gfcde fatima ibrahimli--macda en sevdiyim ruj kindy sexy🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  166. Katiliyorum
    Instagram : kumraleda
    Mail :eda.kumral@hotmail.com
    En sevdigim rujum : golden rose velvet matte 02

    YanıtlaSil
  167. En merak ettiğim mac ruj kendisi.umarim bana çıkar. En sevdiğim ruj kind a Sexy .eminepinar75@mynet.com hoscakal gorkem

    YanıtlaSil
  168. Katılıyorumm. En sevdiğim rujum golden rose velvet matte 22 numara instagram adresim: damlaakya

    YanıtlaSil
  169. En sevdiğim mac ruj velvet teddy
    pelinsabit@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Maybeline color sensational 315 rich plum Serhan GENÇEL instgramda *seranss* hotmail= gokseran_@hotmail.com Katılan herkeze bol şans ☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
  171. Katılıyorum favorim ruby woo mail adresim ozgersoz@icloud.com

    YanıtlaSil
  172. Pastel Nude serisi 538 e bayılıyorum ;)
    nalanuysal@windowslive.com

    YanıtlaSil
  173. Şu siralar Essence natural beauty 07 en sevdigim . Instagram ebrunyr

    YanıtlaSil
  174. Katılıyoruum. En sevdiğim ruj kinda sexy. Instagram hbercindar

    YanıtlaSil
  175. instagram kullanıcı adı : kmryldrm en sevdiğim rujum golden rose velvet 10 numara

    YanıtlaSil
  176. Instagram: susueda
    Tam benim sevdiğim bir ton .çok isterim benim olmasını 🙈 favori rujum yok . Essence dare to be Nude ve rival de loop 18 numara Rujum var.indirimdeyken almıştım. Ama çok nadir kullanırım renkleri çokta hoşuma gitmediği icin. Onun dışında Emily 204 numarali dudak kalemini Ruj gibi tüm dudagima uyguluyorum birde essence satın mauve kalemini. Öğrenci olduğum için uygun fiyatlilardan gidiyorum 😊

    YanıtlaSil
  177. Favorim, Mac kinda sexy!
    meleksargut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  178. En sevdiğim rujum, pastel kissproof 20 bumara:) zepgul93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  179. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  180. En sevdigim ruj wet d wild-bare it all :) mail:atasevergozde@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. instagram: kubrayksll, en sevdiğim ruj golden rose velvet 16 :) bu ruju da çoook istiyorum

    YanıtlaSil
  182. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  183. nghntls@gmail.com
    Golden Rose Velvet Matte 02

    YanıtlaSil
  184. Gosh burgundy en sevdiğim rujum :) cecenaydanur@gmail.com

    YanıtlaSil
  185. azra97192@hotmail.com en sevdiğim rujum balm mai billsbepaid

    YanıtlaSil
  186. Katıldım favori rujum nyc markasının gül kurusu rengi ruju.
    İnstagram:frohlichfrau
    Mail:salihaaydinli@hotmail.com
    ciddiolamiyorum.blogspot.com.tr :)
    Herkese iyi şanslar

    YanıtlaSil
  187. Gosh burgundy en sevdiğim rujum :) cecenaydanur@gmail.com

    YanıtlaSil
  188. Merhaba :)) katılıyorum.
    İnstagram : Meldaerylmaz
    En sevdiğim rujum : oriflame lip spa therapy_ caring nude
    Mail: meldaeryilmaz@windowslive.com
    Melda ERYILMAZ
    Sevgilerle :)))

    YanıtlaSil
  189. Mac Linda sexy
    Yelda_ozyigit@hotmail.com

    YanıtlaSil
  190. Bende Çekilişte varım.En sevdiğim ruj Ysl Rouge Volupte no 1.brcmtl@gmail.com

    YanıtlaSil
  191. Benim en sevdigim ruj kinda sexy :) ismim ezgi çindibek ig adresim cindibekezgi

    YanıtlaSil
  192. Katılıyorum
    MAC-kinda sexy
    Twitter: ececomlekci
    İnstagram: ececomlekci
    Mail: ecenurcmlkc@gmail.com

    YanıtlaSil
  193. En sevdigim ruj mac kinda sexyy
    cennetb_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  194. Mac-Paramount :)
    Instagram: gulsenerr

    YanıtlaSil
  195. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  196. Katılıyorum. Favori rujum estee lauder rose tea creme
    benaybukrek@gmail.com

    YanıtlaSil
  197. Merhaba:) ins:alevdrms
    En sevdiğim rujum mac ruby woo

    YanıtlaSil