Bobbi Brown Full Coverage Brush || Fondoten Fırçası



Merhaba! Bugün sizlere, sevdiğim bloggerlardan biri olan Lily Pebbles'ın tavsiyesi üzerine alınan Bobbi Brown Full Coverage fondoten fırçasından bahsedeceğim. Fırçayı Mart ayında satın almış olmama rağmen, elim başlarda çok sık gitmedi ve yazısını yazacak kadar çok kullanmadım. Sonra fırçalığımın görünen kısmına koyarak hakkını vermeye başladım.




Kısa ve dolgun gövdesi sebebiyle, alıştığımız fondoten fırçalarının yanında epey bodur kalan bu fırça, çok yumuşak ve sık tüylere sahip. Tüylerin boyu da diğer fondoten fırçalarına nazaran uzun. Bu sebepten başta garipseyerek kullandım bu ürünü. 




Tüylerin fazla yoğun olması sebebiyle yıkama ve kuruma aşaması biraz sancılı oluyor. Diğer fırçalarıma göre biraz daha zaman alıyor. Bunun dışında, fırça inanılmaz toz tutuyor. İsmi 'full coverage'(tam kapatıcı) olsa da, ben aksine fondotenlerimi daha ince bir şekilde yaydığını düşünüyorum. Bu da benim işime geliyor. Yine tüylerinin sık olması sebebiyle likit ürünleri biraz emiyor. Buna da pek takılmıyorum ben.




MAC Face&Body fondotenimi (yazısı için tıklayın) en çok MAC 187 fırçam ve Real Techniques Buffing Brush'la yakıştırıyorum. Bobbi Brown'ın bu fırçasının da; Buffing Brush'ın daha dayanıklı ve sık tüylü versiyonu olduğunu düşünürsek, evet, bu fırçayla da güzel uyum sağladılar. 

Nemli bir sünger dışında hiçbir fırçayla yakıştıramadığım, istediğim gibi uygulayamadığım Make Up For Ever HD fondotenimi bile homojen bir şekilde yayan, şu sıralar annemin kullandığı NARS Sheer Glow fondoteni pütür pütür durmadan yüze dağıtan bu fırçanın, benim için uygulanması en zor olan fondotenlerle de uyuştuğunu söyleyebiliriz.

Son olarak, diğer fırçalara göre çok daha çabuk kir tuttuğunu ve daha sık yıkama gerektirdiğini de belirteyim. Fırçayla iki kez fondoten uyguladığınızda tüyler ıslandığı için birbirine yapışıyor. Bir dahaki kullanımda minik fırça izleri bırakmaya başlıyor. Tüm bunlara rağmen, aynada ten makyajıma baktığımda 'aa, iyi ki almışım' dedirtiyor. Hala göz bebeğim olan Buffing Brush'ın çok daha sıkı versiyonu diye adlandırabileceğim bu fırçanın çoğu ten ürünüyle uymasını seviyorum. Bence Sigma'nın 3D HD Kabuki fırçasından çok daha kullanışlı ve başarılı. İyi bir fondoten fırçası arıyorsanız bu ürüne de bir şans verebilirsiniz. 

İşte böyle. Ürünü Boyner ve Bobbi Brown mağazalarından ve buradan 115 Lira'ya satın alabilirsiniz. Sevgiler!




Görkem Karman

7 yorum:

  1. Kesinlikle dediklerine katılıyorum. Ben de bloğumda yorumladım uzun zaman önce. İnanılmaz tüy topluyor ama uygulamadaki doğallığı da iyi ki almışım dedirtiyor insana. Mutlu günlerde ve güzel makyajlarda kullan Görkemcim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yıkama gerektirdiği için sormak istedim hiç kıllarında dökülme sorunu yaşadınız mı ?

    YanıtlaSil
  3. Bende bu fircayi pan stick kontur yaparken bunu kullanıyorum çok memnunum alırken kontur fırçası demişlerdi. Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ne kadar güzel bloğunuz varrr bende beklerim :) fırça da mükemmell..

    YanıtlaSil
  5. Harika anlatmışsınız blogunuz çok güzel kendi bloguma beklerim :))

    YanıtlaSil
  6. Bu fırçayı bende kullanıyorum kesinlikle katılıyorum, full coverage bir etki sağlamıyor.Benim blogumuda ziyaret edebilirsiniz .)

    YanıtlaSil
  7. Güzel inceleme olmuş,benim blogumada beklerim😊

    YanıtlaSil