Smashbox Try It Kit - Deneme Seti (Çok Satanlar)





Tünaydın! Bugün sizlerle, geçtiğimiz haftalarda Sevil Parfümeri tarafından gönderilen bu set hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım. Daha önce Smashbox'a ait iki ürün incelemesi daha yapmıştım. Hatta Sevil de bana o yazılar sonucunda ulaşmak istemiş. Okumak isterseniz, Photo Finish Light makyaj bazı yazım için buraya, Primer Water incelemem için ise buraya tıklayabilirsiniz.




Smashbox'ın en çok satan 4 ürününün deneme boylarından oluşan bu set; markayla tanışmak, en popüler ürünleri hakkında fikir sahibi olmak isteyenler için oluşturulmuş. Gelin, içindeki 4 ürünü yakından inceleyelim.




Sette; mat ve naturel renklerden oluşan 3'lü far, makyajı 24 saat sabit tutan far bazı ve markanın şüphesiz en meşhur ürünü olan makyaj bazının yanı sıra, bir de Full Exposure maskara bulunuyor. 




24 Hour Photo Finish Far Bazı (4 ML)

İçinde asla 4 ML ürün bulunduğuna inanmadığım tüp. Toplamda 3 kez kullandım ancak tüp boşaldı bile. 'Alt tarafı 4 ML, ne bekliyordun?' diyebilirsiniz ama ben bunu, çocukken aile boyu diye satın alıp, paketinin 3/4'ünün hava olduğunu farkettiğimiz cipslere benzettim. Yapısı alışkın olduğumuz far bazlarına göre epey katı. Tereyağ gibi. Sürümü ve dokusu, gözenek küçültücü baz Benefit Porefessional gibi. Sürdüğünüz alanı pürüzsüzleştiriyor ve makyaja hazırlıyor ancak yağlı göz kapaklarımı benim istediğim kadar mat tutmadığı için ben pek sevemedim. 






Photo Op Eyeshadow Trio - Filter (Üçlü Far)

Vanilla, Sable ve Sumatra isimli 3 renkten oluşan, mat ve kremsi far paleti. Farların sürümü yumuşacık, yapıları çok ince. Parmağa çok kolay gelip, istediğim gibi renk verseler de, işin içine fırçalar girince sınıfta kalıyorlar. Öyle ki; en açık rengi tüm göz kapağıma uygulamak için büyük bir far fırçasına aldığımda, göz kapağımı tamamen örtmüyor. Aynı işlemi birkaç kez daha tekrarlamam gerekiyor. Bu yüzden elimin bu üçlüye çok sık gideceğini sanmıyorum ama seyahat için pratik olabilir. Bu arada, göz kapağımdaki damarlı görünümü yok etmek ve temiz bir zemin sağlamak için favori ten rengi farlarım; Wet N Wild Creme Brulee, MAC Brule, Urban Decay W.O.S… 




Full Exposure Maskara

Yazısını şurada yazdığım MUFE maskaraya benzettim ben bunu. Hatta fırçası MUFE'ninkinden de dolgun. Maskaraların fırçalarını neden bu kadar büyük yaparlar ki? Kirpiklerimi tam kavrayamıyor, uygularken sağa sola bulaşıyor. Hacim anlamında hiçbir şey yapmıyor, aksine kirpiklerimi daha da cılız gösteriyor. Sevdiğim tek yanı akma, dökülme yapmaması. 




Photo Finish Oil Free Primer (Yağsız Makyaj Bazı)

Markanın en çok konuşulan ürünü bu. Makyajın kalıcılığını ciddi anlamda arttıran, uygulandığı bölgedeki çizgi, çubuk, pürüzleri yok eden, yoğun silikon hissi barındıran (ki içinde bolca bulunuyor zaten) bir baz. Ben şahsen yazısını şurada yazdığım Light olanı tercih ederim, çünkü o daha çok losyon gibi. Daha hafif ve başarılı. Sürümü, emilimi daha kolay ve silikonumsu bir his bırakmıyor. Makyajı yüzünüze adeta çiviliyor. 




Şöyle bir toparlarsak; hem bu kiti, hem de markanın diğer birkaç ürününün tam boyunu deneyimlemiş biri olarak 128 Lira'lık bu seti (şu anda bir süreliğine indirimde, 69 TL'ymiş) alacağıma, direkt olarak cildimin ihtiyacına uyan Photo Finish bazlardan birini alırım. Light olanı şiddetle tavsiye ediyor, bu setin bu fiyatı haketmediğini düşünüyorum. 69 Lira'yken alınabilir ancak indirimsiz fiyatını fındık kadar ürünler için çok abartılı buldum. İncelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklamanız yeterli. 

İşte böyle. Okuduğunuz için teşekkürler, mutlu günler!


*Ürün, Sevil Parfümeri tarafından gönderilmiştir. Teşekkürler!



Görkem Karman

6 yorum:

  1. Tarafsız yorumların ile bu alanda en başarılı bloggerlardansın. Bazen çok övülen ürünler iyi çıkmayabiliyor. Bunu senin sayende öğrenmiş oluyoruz. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Almayı düşünüyordum almadığım iyi oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bazlarını almayı ve kullanmayı çok istiyorum iyi oldu bu yazı 😊

    YanıtlaSil
  4. Tarafsız yorumun için çok teşekkürler, işte bu yüzden popülersin ♥

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar net yazan tek blog yazarisin. Ne desen inanıyorum kesin doğrudur diye biliyorum

    YanıtlaSil
  6. Süper yorumlar , teşekkürler :)

    YanıtlaSil