Flormar Close Up Far - 002



Günaydın! Bugün sizlere, bir süredir severek kullandığım bir farı anlatacağım. Tam taşınma zamanına denk gelen, kolilerin arasında kaybolup giden bir paket düşünün. Flormar'ın kaç ay önce gönderdiği Eyecatcher koleksiyonu bu paketin içinden çıktı ve dikkatimi ilk çeken ürün bu far oldu.




Küçük ve sade bu ambalajın altındaki renk ve doku inanılmaz gösterişli geldi bana. Kapakta Flormar değil de daha pahalı bir markanın amblemi olsa inanırdım, o derece. Nitekim kapağı açıp parmaklarım fara değince de aynı şeyi düşündüm. Aşırı kremsi, ışıl ışıl bir far bu.




Blog yazarlığında 4. senem ve sanırım ilk kez bir ürünün rengini betimleyemeyeceğim. Göz kapaklarımda ilk bakışta soğuk bronz gibi görünen bu renk, yer yer yeşil ve gri hareler içeriyor. Bu yansımalar ise bulunduğum ışığa göre ortaya çıkıyor.




Parmaklarımla, fırçayla, ıslak, kuru... Ne şekilde uygularsam uygulayayım beğeniyorum bu farı. Elbette ıslak uygulandığındaki metalik bitişin tadı bambaşka ancak fırçayla da çok rahat uygulanıp yoğun renk verebiliyor.






Ne yazık ki ben farklı ışıklarda fotoğraflayamadım ancak dediğim gibi, içerisinde birçok rengi barındıran bir far.

Far sürmeyi seven makyaj severlerin mutlaka edinmesini düşündüğüm bu farın indirimsiz satış fiyatı 25 Lira ancak şu anda Flormar'ın websitesinde indirim var. Ürünü incelemek ya da satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. 

Bu arada bence serideki en güzel renk bu. İndirimli fiyatı da 12,90. Sizin Flormar'dan tavsiye edebileceğiniz ürünler hangileri?

Mutlu haftasonları!

*Ürün Flormar tarafından gönderilmiştir. Teşekkürler!

Görkem Karman

38 yorum:

  1. availablesilife.blogspot.com.tr yazılarımdaki yorumlarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu koleksiyon bana aşırı ışıltılı geldi, hiç sevemedim. Ama sende çok hoş durmuş

    YanıtlaSil
  3. Snapchatde de görmüştüm çok güzel bir yazı olmuş :*

    YanıtlaSil
  4. Farın dokusu, deseni, rengi müthiş görünüyor. Çok yakışmış ve yine harika fotoğraflamışsın. <3

    YanıtlaSil
  5. Sana da çok yakışmış canim benim ♡♡

    YanıtlaSil
  6. Renk gerçekten çok çok guzel.

    YanıtlaSil
  7. lacivert rengini aldım ve mükemmel. yazısını paylaşacağım yakında.

    YanıtlaSil
  8. Görkemcim seviliyorsun öpücükler

    YanıtlaSil
  9. Cidden çok güzel,çok yakışmış size

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten rengi çok hoş duruyor Görkem, denenecekler listesinde, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Çok yakışmış bayıldım fara ;-)

    YanıtlaSil
  13. bu farın 005 rengini de ben yazdım, o da şaheser taupe benzeri bir renk. ben de bayıldım!

    YanıtlaSil
  14. Flormar kesinlikle cok basarili isler yapiyor son zamanlarda, gurur duyuyorum. Bu far da en kisa zamanda denenecek!
    Eger flormarin birkac urun yorumuna bakmak isterseniz bende beklerim,sevgiler.
    Snapchatten tanidigim biricik gorkemcige ve ailene iyi yillar :)

    YanıtlaSil
  15. Renk kesinlikle harika görünüyor ve çok yakışmış .:)

    YanıtlaSil
  16. farları ilk gördüğümde pek beğenmemiş olsam da siz de gerçekten çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  17. Far muhteşemm!! Rengi de sana inanılmaz yakışmış. Bende bloğuma beklerim :) http://selenyildizz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Far muhteşemm!! Rengi de sana inanılmaz yakışmış. Bende bloğuma beklerim :) http://selenyildizz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. çok yakışmış rengi :) Bloğuma bekliyorum arkadaşlar :)
    availableslife@blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Görkem ablacım! Blog şablonunun ismi nedir?

    YanıtlaSil
  21. Hakikaten rengi mükemmel uzun zamandır böyle bir renk arıyorum ama bir türlü bulamadım çok teşekkürler Görkem bunu da bizimle paylaştığın için !!:-*:-)

    YanıtlaSil
  22. Görkem merhaba.. yazıyı görür müsün pek bilemiyorum bende yaklaşık 1 aydır flormar'dan alışveriş yapıyorum 3. siparişimi verdim bile, kargo haftasonu 1 tl :)

    Ürünleri gerçekten fiyatına göre çok başarılı bende farlarını aldım tek sorun biraz hızlı uçup gidiyor :/

    YanıtlaSil
  23. Teşekkürler
    www.yuklex.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  24. Çok beğendim :) Bloğuma beklerim http://busetutal.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  25. renk harika :) bloguma beklerim, http://ebrubozkurttt.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  26. http://fitblacksalad.blogspot.com.tr/ fit ve sağlıklı bir yaşam bloğumda!

    YanıtlaSil
  27. bloguma bekliyorum :) http://sevdayilmazz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  28. flormar'dan aldığım pudra, allık, rimel, göz kalemi, ruj ve pudra fırçasından sadece fırçayı kullanıyorum. diğer ürünleri isteyen arkadaşlarıma verdim :( birazmoda.blogspot.com adresim. bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  29. Hoş bir renkmiş sana bence bu renkler gidiyor ayrıca konuyla alakası yok ama kırmızı ya da bordo ruju bence kullanma çünkü benim de dudaklarım çok ince ver berbat duruyor tavsiye 😉

    YanıtlaSil
  30. Hediye çekilişi yapsan keşke çok iyi olur kullanmadığın ürünleri gönderebilirsin ama o yüzünü yalan ürün dışında hsjhshs

    YanıtlaSil
  31. O yüzünü yakan olacak

    YanıtlaSil
  32. Rengine bayıldım
    yeni blog açtım takip edersen çok sevinirim görkemcim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Çok begendimm:))
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  35. Wetn wild nutty'e benziyormuş gibi geldi bana fotoğraflardan ☺☺

    YanıtlaSil
  36. Renge resmen bayıldım ilk fırsatta alacağım.

    YanıtlaSil