MAC Fleshpot Ruj || Çıplak Dudaklar



Günaydın! Bugün sizlere, koleksiyonumdaki en açık renkli ruju anlatacağım. MAC'in saten bitişli rujlarından Fleshpot; içerisinde pembelik bulunduran çok çok soluk bir bej rengi. 

Tek başına kullanılması oldukça zor olan bu ruj, doğru ten ve göz makyajıyla birleşmediğinde size adeta mezardan mezardan yeni kalkmış görünümü verebilir. 




Ben nasıl mı uyguluyorum? Öncelikle dudaklarımı ıslatıp, temiz bir diş fırçası ile fırçalayarak ölü deriden arındırıyorum. Sonrasında güzel bir dudak nemlendiricisi uyguluyor ve fazlalığını bir peçete yardımıyla alıyorum. Dudaklarımı uçuk pembe herhangi bir dudak kalemiyle çerçeveleyip (içlerini kalemle doldurmuyorum, yalnızca dış çerçeve yapıyorum) Fleshpot'u sürüyorum. Son adım olarak yüzük parmağımla ruju dudaklarıma iyice yediriyorum. Fleshpot çizgilere dolmaya epey meyilli bir ruj olduğundan, bu adımla bu durumu minimize ediyorum.

Esasında tüm bu adımları sadece Fleshpot için değil, tüm çıplak dudak rengi rujlarda uyguluyorum. Fleshpot ve bu tarzdaki rujları en çok koyu göz makyajlarına yakıştırıyorum.

MAC rujları MAC mağazalarından ve maccosmetics.com.tr 'den 58 TL'ye satın alabilirsiniz. Daha uygun fiyatlı benzer bir ürün düşünürseniz, yazısını şurada yazdığım Flormar rujun 03 numarasına bakabilirsiniz. Linkini verdiğim ruj 05 numara olan pembe rengi. 03'ü evin içinde bir türlü bulamadım. Halbuki bu yazıda uygun fiyatlı seçenek olarak göstermek üzere saklamıştım. 

Flormar Revolution 03, Fleshpot'a göre daha az pembelik, daha bol bejlik içeriyor ancak gerçekten yapı olarak da, renk olarak da birbirlerine benziyorlar. Ürünü incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.




Son olarak Fleshpot'un diğer MAC rujların yanındaki duruşu böyle. Sevgiler!

Görkem Karman

15 yorum:

  1. Yazılarını okumayı özlemiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. "yazısını şurada yazdığım Flormar rujun 03 numarasına bakabilirsiniz. Linkini verdiğim ruj 05 numara olan pembe rengi." Bu cumleden gercekten bir sey anlayamadim :) 05'i mi almaliyiz 03'u mu? Ayrica dudaktaki karsilastirmalarini gormeden iki ayri resme bakarak buna karar vermek cok zor. Keske ruju evde bulup oyle yazsaydiniz.

    YanıtlaSil
  5. Snapchat sohbetlerini özlediik

    YanıtlaSil
  6. çok açıklayıcı ve güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Hoş bir renk ama kullanımı epey zor görünüyor size yakışmış güzel günlerde kullanın.:)

    YanıtlaSil
  8. Benim icin cok cok acik bir renk ama yaziyi begendim sececegim rujlar konusunda cok yardimci oluyorsun saolasin

    YanıtlaSil
  9. golden rose velvet matte 01 de benziyor burdan bakınca tabi yan yana karşılaştırmak gerek

    YanıtlaSil
  10. Mehr cok güzel duruyor, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba, yazıdaki fotoğraflarda sürdüğün ojen nedir, çok yakışmış ve bende böyle bir renk arıyorum... teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. İşte benim favori renklerim nude candııır 🙏🏽💕

    YanıtlaSil
  13. Vajina yalamayi cok seviyorum... Vajina yalamak benim icin tutku...
    Diger cinsel aktiviteler acikcasi sahibim ve cok cekici gelmemekte, o nedenle vajina yalamak benim cinsel doyuma ulasmami sagliyor.

    Vajinasini yalatmak isteyen hanimlari bekliyorum...

    Vajinasini yalatmak isteyen hanimlari bekliyorum...

    YanıtlaSil