Essence 08 Far/Aydınlatıcı



Merhaba! Bugün sizlere, son dönemde çok severek kullandığım bir fardan bahsedeceğim. Şubat Favorilerim videomda da anlattığım, Essence markasının Apricotta isimli farından bahsediyorum. 




Dokusu yumuşacık, sürümü çok kolay, gayet pigmentli ve elbette uygun fiyatlı bir far olan bu ürünü elmacık kemiklerimi aydınlatmak için çok severek kullanıyorum. 

Yapısı ipek gibi olduğu için bazen parmaklarımla, bazen de fırçayla uygulamayı tercih ediyorum. Hatta şuradaki videoda göz kapağındaki duruşunu görebilirsiniz.




İçerisinde pembe-şeftali bir ton da barındıran şampanyamsı bir renk desem, çok mu karışık ifade etmiş olurum? Rengini başka türlü tanımlayamadım. :)

Yüzümde parça parça durmayan ve uyguladığım an ten makyajımı ışıldatan bu ürünün tek eksisi kalıcı olmaması. Sürdükten birkaç saat sonra yüzümden uçup gidiyor ancak far olarak kullandığımda altına bir baz uyguladığımdan böyle bir sorunla karşılaşmıyorum.

Essence'in bu farını yanılmıyorsam 8 Lira'ya Gratis'ten almıştım. Sizin favori uygun fiyatlı aydınlatıcınız hangisi?

Sevgiler! 



Görkem Karman

48 yorum:

  1. Favorim Mary lou manizer tabii ki :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ilk firsatta bakacağım bu fara. Teşekkürler Görkem😘 ♡

    YanıtlaSil
  5. Ilk firsatta bakacağım bu fara. Teşekkürler Görkem😘 ♡

    YanıtlaSil
  6. tam da aydınlatıcı arayışındayken süper oldu :)

    YanıtlaSil
  7. Benim de aklımda bu far. Çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. pastel in moon light ını inceler misin :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Aydınlatıcı olarak kullandığım ve önereceğim far Maybelline Color Show Far- Lustrous Beige (34)
    Far olarak da aydınlatıcı olarak da çok sevdim, hem doğal hem de dramatik sonuç alabilirsiniz uygulama tarzına göre. Fotoğraflara, duruşuna ve yorumlarıma buradan ulaşabilirsiniz!
    http://perishcope.blogspot.com/2016/03/maybelline-color-show-lustrous-beige-34.html

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş. Ben de geçen gün Gratisten almıştım fiyatı 6₺'idi. :)

    YanıtlaSil
  11. Ablacığım ben de de var.6tl klasik fiyatı.Bende kalıcılığından memnun değilim ama baya güzel.Seni çook seviyorum.Daha sık blog yazmalısın.Seniiiiiiiiiiiii çokkk seviyoruummm...

    YanıtlaSil
  12. Ben de beyaz olanin iayni şekilde uzun zamandır kullaniyorum. Yakinda blogda yazisini da yazacagim ☺☺

    YanıtlaSil
  13. soft bir mezuniyet makyajı yapar mısın görkem abla çoğu youtuber 30+ yaş makyajı yapıyor abartılı duruyor lise mezuniyeti için kendime o kadar abartıyı yakıstırmıyorum yardımcı olursan çok sevinirim çok öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  14. Rengi çok tatlıı! Bayıldım bende bakıyım buna. Benim favori aydınlatıcım mary lou :)

    YanıtlaSil
  15. Essence'in tekli farlarından 03 rosie flamingo da çok güzel aydınlatıcı oluyor

    YanıtlaSil
  16. Bu farı çok merak ediyorum.İlk gördüğümde alıcam :))

    YanıtlaSil
  17. Ben genelde aydınlatıcımı kendim yapıyorum ama bunu çok beğendim. Kesinlikle deneyeceğim :) ♡

    YanıtlaSil
  18. Bir görkem karman tavsiyesiyle isinlanarak aldim sonuc tabiki memnunum mukemmelll 😘😘😘😍😍😍

    YanıtlaSil
  19. bendede 9 numarası var gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  20. Ben de h&m'in 3lü aydınlatıcı bronzer ve allık paleti var ve uygun fiyatlı pigmentasyonu da baya iyi ve kalıcı eğer bulabilirseniz bi deneyin derim

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Cok bilgilendirici bir yazi olmus yine :)en kisa zamanda bir tane alacagim :)

    YanıtlaSil
  23. Yaktın beni Görkem... 3-4 aydır bu farı aydınlatıcı olarak kullanıyordum zaten, pek talibi olmadığı için de bulmakta problem yaşamıyordum. Şu yazıyı yazdığından beri hiçbir yerde bulamıyorum:( Neyse, gidip kendime başka uygub fiyatlı aydınlatıcı bulayim bari...

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde yeniden düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!

    Bloglar Yarışıyor, Hemen Şimdi Siz de Katılabilirsiniz


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707

    YanıtlaSil
  26. Essence' in tekli farları gerçekten fiyatına kıyasla bayağı başarılı bende mercan renkli bir tekli farı var numarasını hatırlamıyorum ama bayağı dayanıklı ve rengi kesinlikle uçmuyor.

    YanıtlaSil
  27. abla bence 03 ve 11 i de denemelisin 😘❤️

    YanıtlaSil
  28. Görkem abla nolur sana ulaşmaya çalışıyorum sana anlatmak istediklerini var belki bana yardım edebilirsin nolur lütfen ��

    YanıtlaSil
  29. Güzel bir inceleme olmus, emegine saglik :-)

    www.eylevant.com

    YanıtlaSil
  30. Blog satışıma destek olursan çok sevinirim Görkem'ciğim :) http://exclusivepink.blogspot.com.tr/2016/04/blog-sats.html

    YanıtlaSil
  31. Selam gorkem.yazilarini buyuk bi keyifle okuyorum ve devamlarinin gelmesi icin heyecanla ve merakla bekliyorum. Bi cok makyaj blogu takip ediyorum ve sen gerek tavrinla gerek yorumlarinla farkini belli ediyosun. Diger videolari digerlerinden izlerken hep bilinen kaliteli ve bi o kadar pahali urunlerin gosterimini yapiyolar almak cogu kez imkansiz oluyo cogumuz icin. Sadece standlarda deneme yoluyla tanisabiliyoruz ama muadili urunlerinin var olmasi ve bunlari bize sunuyor olman guzel. Yani tek tarafli sunum yapmiyo olman guzel ve memnun edici. Basrilar ve tebrikler diyorum. Yazilarini merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  32. Merhaba canım eline sağlık çok güzel Bi yazı olmuş ben bişey sorucam yağlı-karma ciltler için sivilce-parlama karşıtı hangi markanın toniğini önerirsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olacaksa arkadaşım sebamed'in akneye meyilli ciltler için temizleyici yüz toniğini kullanıyor, mucize gibi bir şey. Sivilce izlerini dahi azalttı.

      Sil
    2. Yardımcı olacaksa arkadaşım sebamed'in akneye meyilli ciltler için temizleyici yüz toniğini kullanıyor, mucize gibi bir şey. Sivilce izlerini dahi azalttı.

      Sil
  33. Bu farı anneniz yurt dışından size getirmemiş miydi?

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. Essence'in allık ve farlarına bayılıyorum. En çok kullandığım iki allık ve tabi transparan pudra essence'den. Yeri gelmişken sormak istiyorum, cildim çok kuru ama az da olsa kapatici kullandığım için sabitleme ihtiyacı hissediyorum ve essence'in transparan pudrası benim cildimi çok kurutuyor. Kurutmayan bir transparan pudra önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  36. Görkem abla önerdiğin her ürün karaborsa oluyor resmen:D Önerdiğin şeyleri önceden bulursam ne güzel,eğer bilmiyorsam sen önerdikten sonra asla bulunmuyor:D Daha çok muadil postları bekliyoruz ablacım :)

    www.kozmetikutopyasi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. 2 aydır bloğa yazmıyosun. Artık yazmalısın

    YanıtlaSil
  39. Bugün EVE mağazasından 3 tl gibi bir fiyata aldım. Genel olarak gratis ve Watsons'tan çok daha ucuz, yakınlarınzda varsa uğrayın derim.

    YanıtlaSil
  40. http://bi-yunanistanli.blogspot.gr/?m=1 bloguma katılırsanız çok sevinirim ,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  41. GÖRKEM BURALARI UNUTMA :) HERŞEY GÜZEL GÖNÜNCE OLSUN FAYDALI YAZILARININ DEVAMINI BEKLİYORUM :*

    YanıtlaSil