NARS Laguna Bronzer



NARS Laguna hakkında yorum yapmayan tek blogger ben kaldım diye düşündüm ve bari ben de yazayım dedim. Yazmasam olmaz çünkü gerçekten muhteşem bir ürün. Verdiğiniz her kuruşu hakedenlerden. NARS'ın özellikle allık ve lip glosslarını çok sevdiğimi söylemeliyim. Ancak bronzerını almakta epey bir tereddüt etmiştim ve ilk olarak 5 ay önce İtalya'dayken alıp kullanamadan paramparça etmiştim. Yine almak istediğimde de MAC'ten gelen Harmony'i ziyan etmek istemedim ve oldukça da memnun kalınca NARS'a bir daha dönüş yapmam diyordum ki bazı bloglar yine aklıma girdi! 




Tereddüt etmemin bir diğer sebebi de Laguna'nın tamamen mat olmaması. Bronzer ve ya bronz allık olarak kullanırken kesinlikle mat ürünler tercih ediyorum. Disko topu gibi parlamak en büyük korkum! Ancak çok enteresan bir şekilde Laguna'nın pakette görülen ışıltıları yüze geçmiyor. Uzun uzun açıklamaktansa eksilerini ve artılarını gruplasam daha iyi olacak sanırım.


ARTILARI

- Kocaman bir aynayla gelen kullanışlı ve şık paketi.
- İçindeki ışıltıların yüze geçmemesi.
- İçinde turunculuk olmayan karamel tonlu bir bronzer olması.
- Beyaz tene uygun olması.
- Uzunca bir süre gitmesi.
- Doğal durması.

EKSİLERİ

- Bence yalnızca benzer ürünlerle karşılaştırıncaki 85TL'lik fiyatı. (Ama inanın ki değiyor.)













Görkem Karman

8 yorum:

  1. bronzer ı nasıl kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronzerlar daha çok yüze şekil verme, konturleme ve yüz ve burunu inceltmek için kullanılsa da, ben mac 187 gibi büyük bir fırçayla yanaklarıma ve şakaklarıma daha sağlıklı bir ışıltı vermesi için kullanıyorum, çünkü çok beyazım:)

      Sil
  2. Merhaba Mac'te buna dupe bir ürün biliyor musunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac Harmony bynun daha mat ve bir tık koyusu, ama ben yapı olarak Laguna'yı tercih ederim:)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) Nars alabilme şansım yok Mac'ten online alıcaktım fakat o da tükenmiş :/

      Sil
  3. nars laguna ya drugstore urunlerden bır muadıl soyleyebılırmısın gorkıcım :)

    YanıtlaSil
  4. nars laguna ya drug store dıye tabır ettıgımız urunlerden turkıyede bulunan bır muadıl soyleyebılırmısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm Bahama Mama, Gratis'lerde bulabilirsiniz :)

      Sil