Dream HAUL! (Real Techniques) / HEPSİ BENİM!



Nihayet beklenen paket geldi! Ünlü makyaj artisti Samantha Chapman'ın dizaynı olan meşhur Real Techniques makyaj fırçalarını çok sevdiğim bir blog olan Beautiful and Sweets'in ŞU yazısı sayesinde, BU siteden sipariş etmiştim. 9 Eylül Pazar akşamı internet üzerinden verdiğim sipariş 18 Eylül Salı sabahı elime ulaştı. Paket İrlanda'dan sağ salim bana ulaşırken site çalışanları benim sorularımı bıkmadan yanıtladı ve paketimin lokasyonunu sürekli olarak takip ettiler. Aydınlatıcı blog yazısı için İnci'ye ve ilgileri için cloud10beauty çalışanlarına teşekkür ediyorum!

Finally my dream package has arrived! The famous British make up artist Samantha Chapman's Real Techniques brush line has been so famous for the last 1,5 years and finally I got my hands on them! I ordered my brushes through THIS website, which delivers from Ireland internationally. And I also want to thank this beautiful blog; Beautiful and Sweets for making me find this gorgeous website that delivers safely and so fast! She both blogs in Turkish and French, check her blog out!








Fırçalar sıkıca paketlenmiş ve içi yeşil süngerler dolu bir karton kutuda geldi. Fırçaları sağ sağlim elime aldığım için ayrıca mutluyum! Ürünlerimin yanına Sleek adlı markanın parlatıcılı anahtarlıklarından hediye etmişler. Bundan sonraki her siparişimi kesinlikle Cloud10Beauty'den yapacağım. Gelelim fırçalarıma.

The brushes came in to a box which was safely packaged and they put two Sleek lip gloss as a gift, I loved that! Will be purchasing a lot more on Cloud10Beauty.






Fırçalara çabucak bir göz atalım. Soldaki pembe saplı olan Stippling Brush. Çok kalın yapılı fondotenler, pudralar ve krem allıklar ve highlighterlar için kullanılıyor. Sağdaki ise neredeyse tüm makyözlerin RÜYA FIRÇA diye adlandırdığı Expert Face Brush. Expert Face likit, krem, toz fondotenler, pudra, bronzer, allık ve highlighter, kısacası yüz için her adımda kullanılıyor.

Let's have a quick review on the brushes. The one on the left is the Stippling Brush, which is awsome for thick foundations, powders, cream blushers and highlighters. On the right you see the Expert Face, which is the favorite foundation brush of ALMOST all make up artists. Can be used for liquid, cream, powder foundations, blushers, bronzers and anything else for the face!




Starter Set'te ise 5 farklı göz fırçası bulunuyor. Tüm bu fırçalar hakkındaki detaylı yazıyı kullandıktan sonra yazacağım.

Starter Set consists of 5 different eye brushes and I'll be reviewing them soon!




Bunlar da Cloud10Beauty'nin hediyeleri :)

These are the gifts :)






Gelelim alışverişimin diğer parçalarına. Yine Bourjois Healthy Mix! En en sevdiğim fondoten olduğunu ŞU yazımda da belirtmiştim. İki tüpü bitirdim ve en açık rengi olan 51'i yine aldım.

What else have I purchased? Repurchased my all time favorite foundation; Bourjois Healthy Mix, in the lightest shade; 51. This is my 3rd bottle!








Biotherm Aqua Source'un kuru ciltler için olanını hiç bir yerde bulamadığımdan geçici süreliğine bu nemlendiriyi aldım. Clinique Moisturesurge Extended Thirst Relief. 

As I can't find my lovely Biotherm Aqua Source for dry skin, I have to get away with this one by Clinique; Moisturesurge Extended Thirst Relief.




Ve son olarak Watsons'ın bu güzel kirpiklerini aldım :)

And these beautiful lashes from superdrug Watsons.


Sıradaki Yazılar / COMING UP NEXT:

Real Techniques Brushes Review / Detaylı Yazı

What's In My Travel Make Up Bag For ITALY! / Italya'ya neler götürüyorum?

FOTD / Günün Makyajı



Görkem Karman

25 yorum:

  1. Süper çok sevindim kavuştuğuna ve benim favori sitemi senin de beğendiğine:) Bana da yer verdiğin için teşekkürler:) RT'nin göz makyaj fırçalarını çok merak ediyorum, yüz fırça koleksiyonumu RT ve sigmadan tamamlamaya çalıştığım için henüz göz fırçalarına sıra gelmedi.Yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum,10€luk indirim çekim var Cloud10beautyden,sen frıçaları beğenirsen alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmeyecek gibi değil ki:) Tekrar tekrar teşekkür ediyorum sana! Az önce tek tek kullanmaya başladım fırçaları, bir iki güne yazacağım ama ilk izlenimim müthiş :)

      Sil
  2. Super o zaman.ben bu aralar fırça koleksiyonu oluşturmaya taktığımdan, alacaklarım bir türlü bitmiyor Cloud10'den. Sigmalar da satılıyor sitede ben kabukki face ve presicion setlerinden çok memnunum. Real Techniques in Core Collection setini de alırsan eksiğin pek kalmayacak senin :) Bir dahaki sefere bir iki sleek allık atalım sepete diyorum,fırçalarla arada kaynayarak gümrüğe takılmadan gelir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Core collection ve Blush Brush'ı da alırsam sitedeki diğer ürünlere de el atacağım:) ikimizin de en kısa zamanda koleksiyonları tamamlamasını diliyorum ve sana bir kez daha teşekkür ediyorum:)

      Sil
  3. ayyyy çok güseller .bayılıyorum bu fırçalara bende çooookkk istiyorum :)nereden alsam diye düşüyordum:)imdadıma yetiştin. güvenilir bir site olduğu kanıtlanmış oldu.en kısa zamanda siparişimi vermeliyim. kargo ücretleri nasıl merak ettim birazcık.güle güle kullan canım.öpyorum çok.Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiim 4,5 euro gönderim ücreti :)

      Sil
  4. merhaba.blogun ve çektiğin fotograflar çok net ve açıklayıcı (:

    ben fotoğraf makinan ile kullandıgın lensi ögrenmek istiyorum (:

    YanıtlaSil
  5. Yanlış yazdığımı farkettim, düzeltiyorum: canon 50mm 1.8 :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Görkem'cim.. hepsini güle güle kullan.

    bende de stippling, powder, blush brush ve göz fırçası seti var.

    Bence pudra ve stippling fırçaları mükemmel

    göz fırçalarını ise ben sadece krem farlarda kullanıyorum. Yorumlarını bekliyorum. xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim:) bir sonraki siparişimde kesinlikle blush da olacak! daha dün aldım ama denemek için sürekli farklı ürünlerle kullanıyorum, bayıldım resmen:)

      Sil
  7. merhaba.. blogunuzu yeni gördüm.çok güzel ve açıklayıcı yazılarınız var ama nerede yaşadıgınızı öğrenemediğim için RT fırçaları o bahsettiğiniz siteden Türkiye ye mi getirttiğinizi merak ediyorum. eger Türkiyeye sorunsuz ulaştıysa size bende sipariş vermek istiyorum. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle çok teşekkür ediyorum. Ben İstanbul'da yaşıyorum, yukarıda bahsettiğim site sayesinde İrlanda'dan sorunsuzca sipariş verebilirsiniz.

      Sil
  8. Selamlar.. Fırçalara ağzımın suyu aktı resmen.. Ben de almak istiyorum ama İngilizcem yok..Sipariş oluşturamam. Siz bir sonraki siparişinizde benim istediğim fırçaları da ısmarlasanız.Çok saçma bir istek mi olur?? Kargo ücretiyle birlikte size ödeme yapsam..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabii ki saçma değil, ancak bana bu taleple bir sürü mail geliyor, ben nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum:(

      Sil
    2. Muhakkak öyledir. Sizi de zora sokmak istemem tabi..Olabilirse demiştim.. :((

      Sil
    3. şöyle yapalım, ben size yardımcı olayım beraber sipariş verelim?

      Sil
  9. Öncelikle geç bir hayırlı olsun diyeyim. :) Sonra da hemen soruma geçeyim. Sipariş 75 € u geçmediği müddetçe o fondöten-krem falan da sorun çıkarmadı di mi gümrükte? Yoksa atladığım bir şey mi var? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Krem arkadaşımın hediyesi. Ben sadece fırça sipariş etmiştim ama geçen Cumartesi günü ilk defa far paleti de sipariş ettim, bakalım kozmetik takılacak mı gümrüğe:)

      Sil
    2. Hmm, hepsi siparişle gelen değil. Anladım. :) O zaman haftaya takılıp takılmadığını öğreniriz umarım, değil mi? :)

      Sil
    3. Tabii ki, zaten gelir gelmez yazılarını yazacağım:)

      Sil
  10. Beklemedeyiz o vakit. :) Umarım gelir. ;)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,

    Ben kabuki fırça almak istiyorum. Önerebileceğin bir marka var mı? Mineralli pudralar sanırım kabuki fırça ile sürülmesi gerekiyormuş yanlış mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Sephora'nın kabuki fırçasını önerebilirim ama benim mineral pudra için favori fırçam MAC 109:)

      Sil
  12. Merhaba
    Uzun zamandır blogugumuzu takip ediyorum
    Ve çok beğeniyorum
    Ben de RT fırça almak istiyorum
    Cloud10beauty'den fakat daha önce alışveriş yapmadığım icin verdikleri takip numarasını nereden takip edeceğiz TR'ye hangi kargoya geliyor
    Siteye sordum fakat cevap alamadım
    Bilgilendirirseniz sevinirim
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Görkem selam,
    RT fırçalar yurtdışında da Türk satış sitelerinde de hemen hemen aynı fiyatta.
    Değil mi?
    Ben yanlış mı gördüm :(
    Bilgilendirebilirsen sevinirim.
    Teşekkürler.
    Burçin.

    YanıtlaSil