Bordo Kış / Burgundy Winter! (MAC Diva Lipstick & FOTD)




Merhaba! Bu yılın sonbahar/kış trendi olan bordo dudaklar uzunca zamandır aklımı çelmekteydi. Ta ki dün Mac'e girip de Diva'yla tanışana kadar. Artık benim! Göz makyajından sıyrılıp koyu renk dudaklara yönelmenin tam vaktidir diyorum ben, siz de aynı şeyi düşünüyorsanız okumaya devam edin:)

Hello there! I could not resist the burgundy, bold lip, which is actually this autumn/winter's trend. NO MORE! I got in to a Mac store and picked up this beautiful shade; Diva. I feel like getting away from smokey eyes and move on to bold lips this winter. Keep reading this post to see my make up with Diva!




Özellikle üst dudağım çok ince olduğundan kullanabileceğim en koyu rengin vişne çürüğü (MAC-Captive gibi) olduğunu düşünürdüm, ancak bu ruju görür görmez aklımdan hem bu senenin trendi olduğu geçti, hem de dudak kalemini de alırım, neden olmasın? dedim ve Diva'ya en yakın renk olan Vino adlı kalemle beraber bu ikiliyi kaptım. 

I of course hesitated, thinking if this bold colour would suit my super thin upper lip or not. Because since today, I always thought the darkest colour I could wear was MAC-Captive. BUT, as soon as I saw this beautiful shade, I thought to myself; 'why not?' In the end, I was going back home with my Diva Lipstick and Vino Lip Pencil!




Gelelim Diva'ya. Süper mat ve dudakta kadife görünümü bırakan, (ki bu koyu renk rujlarda en sevdiğim yapıdır) ve derin derin bir bordo olan Diva gerçekten cesaret gerektiriyor. Önce fırça yardımıyla kabataslak sürüp, dudak kalemiyle etrafını çerçeveleyip, tekrar rötuşlandığında efsane duruyor. Bu ruju sürdüğümde kendimi daha özgüvenli ve güçlü hissediyorum!

Let's jump in to Diva. It's super matte formula makes your lips look velvety. It's a deep deep burgundy colour, the classiest shade of bordeaux. You really need to be brave to wear this shade, just to tell! I gently pat this lipstick on my lips and then make it perfect with a lip pencil then go over them again, this time with a lip brush and achieve the perfect look. It absolutely looks gorgeous and I feel so much more confident when I wear this one!




Diva'yı kullanarak yaptığım bu basit makyajın detayları ise aşağıda.

This is me wearing Diva on my lips, to see more about this simple make up, scroll down!




Yüz / Face

- Laura Mercier Tinted Moisturizer (Porcelain)
- MAC Tenderling Blush (Allık)
- MAC 109 Brush (Allık uygulandı)




Gözler / Eyes

- NARS Concealer Duo in Vanilla/Honey (Kapatıcı)
- MAC Black Lash Curlers (Kirpik kıvırıcı)
- Clinique Bottom Lash Mascara (Alt kirpik maskarası)
- Bourjois Volumizer Mascara (Üst kirpiklere uygulandı)




Kaşlar / Brows

- MAC Omega (Far)
- Real Techniques Brow Brush (Kaş fırçası)




Dudaklar / Lips

- MAC Vino Lip Pencil (Dudak kalemi)
- MAC Diva Lipstick
- Real Techniques Accent Brush (Dudak fırçası)






İşte bu da her zamanki şebekliklerimle makyajımın bitmiş hali! Sizin favori koyu renk rujlarınız hangileri ve tarz allıklarla kombinlemeyi seviyorsunuz?

And here is the finished look with my monkey faces again! What are your favorite bold shades of lipsticks? What shade of blushers do you combine it with?


Yakında / Coming Up NEXT!

- NARS Concealer Duo




Görkem Karman

24 yorum:

  1. çok güzel rengiii güle güle kullan :)
    bu sıralar bende koyu tonlara taktım :) vişne çürüğü-bordo arası ruj arıyodum bayadır hiç tahmin etmezdim ama pastelde buldum :D bloğa yazıcam yazısını yakında bu kış favorim olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim! yazını sabırsızlıkla bekliyoruz o zaman:)

      Sil
  2. Diva looks gorgeous on you :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you! I was jealous of your posts with dark lips(just kidding) xx :)

      Sil
  3. Çok güzel bir makyaj olmuş cnm. Ben de dün Maybellile Moisture extreme lipstick serisinden Burgundy isimli ruju aldım. Renkleri aynı, iyi nemlendiriyor ve daha ıslak duruyor. Mat duruş için Mac alabilirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) ben de Rimmel London'ın yine bu tonlarda bir rujunu aldım daha ıslak görünüm veren ama matı kendime daha çok yakıştırdım sanki.

      Sil
  4. Ben korkuyorum ;)
    Ama sana cok yakismis!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kasadan on kere döndüm resmen ama iyi ki almışım. Size de çok yakışır!:)

      Sil
  5. Ruj çok yakışmış.Bende ince dudaklarımda koyu renkler kullanamıyorum ama sen bana ilham verdin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin! Kırmızı daha da inceltiyor ama bordo aksini yapıyor:)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. bordo dudaklara ben de taktım bu aralar, bugün de gidip diva'yı denedim hatta :) yalnız istediğimden daha koyu durdu, daha çok koyu kırmızı bir şeyler arıyodum aslında. şimdi iki seçenek var aklımda biri diva'yı alıp bendeki ruby woo ile birlikte kullanmak (bi defile detayından aldığım bi fikir, diva'yı astar olarak kullanıp üzerine ruby woo uygulamışlar, burgundy kalemle de çerçevelemişler) ya da biraz daha dolanıp koyu kırmızı ruja nokta atışı yapmak?

    bi önerin var mı? hangisine gitsem? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RW ve Diva fikri çok hoşmuş:) ben de koyu kırmızı olarak RW ve Viva Glam I ve adını hatırlayamadığım bir lipstick daha var, bunları seviyorum:) Mac'in dudak ürünlerine aşığım, hangi rengi alırsanız alın değer ve yakışır bence:)

      Sil
  8. I am really impressed with your writing skills and also with the
    layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog like this one nowadays.

    Check out my blog ... reputation management for individuals

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle Diva'yı ilk sende gördüm ve o günden beri aşığım :) birkaç kere Mac'e gidip denedim ama bordo durmadı ve çok iddialı durdu. Fakat yine de almayı düşünüyorum kışa doğru. Bir de sürekli videolarını takip ediyorum ama fırçayla ruju nasıl uyguluyorsun? Video yapabilir misin? Eğer çoktan bunun videosu varsa nasıl kaçırdım diye kendime kızarım :) eğer diva'yla çekme imkanı varsa süper olur çünkü her ne kadar iddialı olsa bile almayı ve kullanmayı istiyorum
    Sana da çok yakışmış bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Allahım nasıl yakışmış sana öyleee :) çok sofistike durmuş :) ama gözlerin çok boş gibi geldi bir far sürseydin daha güzel olurdu bence :)

    YanıtlaSil
  11. slm
    ruj ve kalemin numarası var mı?

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar, ben de dark kırmızı ruj diye geçen rengi çok beğeniyorum ama acaba hangi markada vardır bilmiyorum. Bu arada sizin ruj da çok güzelmiş. www.annecocuk.co

    YanıtlaSil
  13. Lovely post! Diva suits you so well!

    YanıtlaSil
  14. Gorkem abla mac diva ruj aldım fakat dudak kalemi olarak mac vino yerine muadil bir urun kullanmak isityorum. acikcasi mac vino (bir dudak kalemi icin pahali geldi.)yerine guzel bir ruj alabilirim tekrar :) bir onerin var mi sana sormak isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.

    YanıtlaSil