NARS Mata Hari Allık



Bugün, çok uzunca bir zamandır severek kullandığım ve favori pembe allığım olduğunu farkettiğim Nars Mata Hari'den bahsedeceğim. Nars'ın allıklarının ünü malum. Paketlerinin zarifliği ve allıkların pigmetasyonu ve kalitesi ise herkesin dilinde. Mata Hari benim ilk Nars allığımdı ve alalı 1 yılı geçti, hala severek, hem de çok severek kullanıyorum.




Nars'ın elin içinde kaybolan kauçuktan yapılma paketlerine bayılıyorum. Diğer bloggerlar ne kadar çabuk kirlendiğinden bahsedip isyan etse de ben hiç böyle bir problem yaşamadım çünkü makyaj yaparken bile her adımdan sonra ellerimi silerim ve ellerim kirli ve ya fondotenliyken hiç bir ürünü elime almam. Gayet takıntılı bir tipim. :)




Paketi açtığımız zaman ise allığın boyutunda bir ayna çıkıyor karşımıza ki ben Nars'ın bu olayını çok seviyorum. Allık sürerken ve ya yolda makyajımı yaparken bu minik aynalar oldukça işe yarıyor.




Gelelim renge ve yapısına. Mata Hari içinde en ufak bir parıltı olmayan, tamamen mat ama asla pudramsı durmayan, çok çok pigmentli bir allık. Fırçanın ucunu allığa hafifçe dokundurmak yeterli oluyor. Ürün oldukça kalıcı, fondoten üzerine ve ya çıplak tende gün içinde kaybolmuyor, silinmiyor.




Rengine gelirsek... Tanımlaması oldukça zor. Tam anlamıyla tarif edebilmek için diğer bloglara bakındım ancak biri kiremit (?!?) alt tonlu derken diğeri kırmızı demiş ki alakası yok. Bence Mata Hari lila/mor alt tonlu yoğun bir pembe. Her tene ayrı yakışacağını düşünüyorum ve pembe allık sevenlerin edinmesi gerektiğini düşünüyorum.



Sizin favori pembe allıklarınız hangileri? 


Görkem Karman

13 yorum:

  1. hala favori pembemi bulamadım,narsta bulacağıma inanıyorum ama bursada sephora yok :( narsın albattros-orgasm ikilisi var bende de,nerdeyse 2.yılını dolduracak ve malum orgasm joker bir renktir,ne süreceğimi bulamazsam onu sürerim ama hala hiçbir azalma belirtisi yok.yani o kadar memnunum ki uzun lafın kısası nars bursada satılmayarak çok şey kaybediyor.
    keşke yüzünüzde duruşunu da çekseymişsiniz,ten rengimiz aynı gibi,şehir dışından ısmarlamak isteyenlere iyi bir örnek olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde 1 yıldan fazladır kullanıyorum, daha paketin dibini göremedim. Yakın zamanda Mata Hari'nin yüzümdeki duruşunu paylaşacağım ancak teniniz çok beyazsa da çok hoş duruyor, şimdilik bunu söyleyebilirim:) Umarım Bursa'ya da açılır en kısa zamanda!

      Sil
    2. teşekkürler paylaşımınız için şimdiden o zaman :)

      Sil
  2. Bu aralar benim favori pembem NYX Pinky. O da soguk tonlu bir pembe ve inanilmaz pigmentli. Yanak elmalarina (cok komik bir tabir oldu) surmek hos oluyor. Sonra da uzerinden fondoteni surdugum fircayla gecip, gorunumunu dogallastiriyorum ki bu da Bobbi ablanin yontemi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bobbi ablanın yöntemini ben de kullanıyorum:)

      Sil
  3. Görkemcim çekiliş yazından bu yazıya tıklayıp allıkla ilgili detaylı yazıyı okumak istedim. İyi de ettim. Bu tonlarda allık arayışım mevcut, aklımda The Balm Down Boy vardı. Geçen indirimde yakalayamadığım ve sık sık indirime girdiği için de tam fiyatıyla almak istemediğim için beklemedeydim.
    Fotoğraflara bakınca birbirlerine çok benziyor gibiler.
    Sence öyle mi? Yoksa en yakın Narsa gidip bunu almalı mıyım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hayır, ikisi çok farklı! Down boy soğuk bir bebek pembesiyken, Mata Hari içinde morluk olan capcanlı bir pembe:)

      Sil
    2. Aaa. Tamam o zaman sanırım 2sini de alacağım. :D Çok teşekkürler Görkemcim.

      Sil
  4. bu sefer doğru oldu heralde beceriksiz ben :)bu renk hafif mora çalan bir renk sanırım çok beğendim banada yakışır heralde öptüm

    YanıtlaSil
  5. senin bu yazından sonra aklıma "mata hari" yi byük harfler ile kazıdım ve bugün gidip satın aldım bayıldımm :) çok teşekkür ederim :)):):) kuzeninimin düğünü var, benimde soğuk, mavi alt tonlu bir allığa ihtiyacım vardı. allıklarımın hepsi şeftali-coral renkler hiç öyle adam gibi pempiş birşey yoktu elbisemde açık lila, şeftali garip durdu. sonra aa neden narsa bakmıyorum dedim sen geldn aklıma :) birde yine senle ünlenen pink plaid i aldım. sen olmasan napardım bilmiyorum saol :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,fiyatını öğrenebilir miyim ♥

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    mata harinin uygun fiyatlı muadili hangi ürün acaba?

    YanıtlaSil
  8. Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.

    YanıtlaSil