CLINIQUE Chubby Stick - 09 Heaping Hazelnut

scroll down for English!

Herkese günaydın! Tam 1 haftalık bir aradan sonra tekrar burda olmaktan, bir şeyler yazmaktan çok mutluyum. Her şey tamamen güllük gülistanlık değil, tam anlamıyla düzelmedi durum ancak ben halkımızın uyanmış olmasından dolayı, ses getirmeyi, direnmeyi öğrenmiş olmasından dolayı çok çok mutluyum. Bu süreçte ses çıkaran, destek veren ve tabii ki bana ve diğer blogger arkadaşlarıma anlayış gösteren herkese çok teşekkür etmek istiyorum. Bu süreçte ak ve karayı görmek çok iyi oldu. Bir şey var ki, zaten bildiğim ama bu zarfta emin olduğum, o beni daha çok mutlu etti. Çağdaş bir okuyucu kitlesine hitap ettiğimi bir kez daha anladım. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum, iyi ki varsınız. Ben iyi ki yazmışım, siz de iyi ki okumuşsunuz, yollarımız kesişmiş! NOT: Biraz daha devam edersem ağlayabilirim, artık bugün konusuna geçmekte fayda var. :) Bugün sizlere ilk ve tek Clinique Chubbystick'im Heaping Hazelnut'ı tanıtacağım.

Good morning! I'm back after a 7 days break! My country was going through some disaster, a revolution. It still is but everything seems calmer now so I'm back here! Today I'll be showing you my one and only chubby stick by Clinique; Heaping Hazelnut. Oh, have I told you that I miss blogging SO MUCH?




Clinique Chubbystickler'i duymayan kalmamıştır herhalde. Ben diğer ihtiyaçlarımdan anca zaman ve para bulup bir tane kapabildim. Aklımdaki renk stokta kalmadığı için elim buna gitti ve Heaping Hazelnut'ı alıp kasaya yöneldim. Eve geldiğimde bu şişko kalem rujun rengi beni biraz ürküttü, çünkü tenim kahve tonlarını kaldıramıyor, ancak sürdüğümde çok doğal bir karamel tonu olduğunu gördüm ve günlük makyajımda severek kullanıyorum. Çok güzel bir nem veriyor ve tam çantaya atmalık. Clinique Chubbystick'leri Clinique, Sephora ve Tekin Acar'lardan 49TL'ye alabilirsiniz. Sevgiler!

I'm pretty sure there's no one, who has still not heard about the chubby sticks out there! I was pretty late to get my hands on them, since I've just had the chance, time and money to get one! I was looking for another color but it was out of stock, so I went for Heaping Hazelnut. I was a little nervous and disappointed when I saw the brownish color of the chubby stick in the day light, when I got home, because I can never pull off browny shades, BUT it was surprisingly a very natural and soft caramel color. I love how it moisturizes my lips. I keep it in my hand bag since then! Do you own any chubby sticks? Which shade? Tell me! x


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

14 yorum:

  1. Such a pretty color, I love it <3 I don't own any yet x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. If you like moisture and sheer color on the lips, you should def go for it! x

      Sil
  2. Çok güzelmiş senin dudaklarına da çok yakışmış ^_^

    YanıtlaSil
  3. Hi Görkem!

    Pretty nude shade, suits you really well!
    I have two of these... One from the regular line and one from their 'intense' line.
    I did a review of them on my blog last week if you want to check the colors!
    Happy to hear that the situation in your country is calming down... I lived in Turkey for 14 months (in Antalya) and I LOVED it! People are so nice, warm and friendly! It saddens me to see what's happening right now... :-(

    Have a lovely day dear! Big kiss!
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I've already read your review! I love love love the texture of these. Thank you by the way, I didn't know that you lived in Turkey:) Things need to get worse before they all calm down, don't worry! xx

      Sil
  4. ne kadar nude ama çok da güzelmiş.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengiliği beni korkutsa da sevdim bunu, teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Tekrar yazmaya başlamana/başlamanıza çok sevindim, hoş geldin Görkemcim:)
    Sende iyiki bu blogu açmışsın ve fikirlerini bizimle paylaşmışsın. Seni tanıdığıma çok mutluyum kendi adıma.
    Herşeyin hayırlısının olmasını diliyorum hepimiz için..

    Bu postunu ayrı bir sevdim çünkü sanırım ben bir chubby stick severim:) Geçen seneden beri değişik renklerini alıp kullandım. Takıntı yapmıştım gidip gidip alıyordum sürekli şimdi biraz ara verdim:) Nemlendirmesini çok seviyorum ayrıca renkleri müthiş daha ne olsun. Gerçi şu yeni çıkan intense serisini deneme fırsatım olmadı henüz. O daha çok renk veriyormuş sanırım. Bugüne kadar woppin' watermelon, super strawberry, chunky cherry, curvy candy, pudgy peony ve meme kanseri için çıkarılan plumped up pink'i kullandım. Hepsini ayrı ayrı beğendim ama sanırım en çok woppin' watermelon'u sevdim:)

    Senin aldığın bu rengi de lisa eldridge'ın bir videosunda görmüştüm, çok güzel duruyordu. Bana nude tonlar hiç gitmiyor nedense, ama sende güzel durmuş çok yakışmış, güle güle kullan:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk:)
      Şu Watermelon'lı olanı istiyordum ama kalmamıştı:( Lisa Eldrige'in videosunu şimdi izledim sen yazınca, o kadın ne sürse yakışıyor gerçi:)

      Sil
  6. umarım şu zamanlar geçiçek.. :/
    Ölen direnişcilerimize, yoğun bakımda olan direnişcilerimize selam olsun...


    Clinique stickleri bende çok seviyorum, nem vermesi müthiş. İntense olması ayrı bir renk yoğunluğu veriyor.(:

    YanıtlaSil
  7. senin kadar şahsen ben de mutluyum canım,tepkin için.mega melon rengi çok güzel onu bi deneseydin çok severdim,çok güzel nemlendiriyo en büyük artısı :)

    YanıtlaSil
  8. Elinde kahve rengi görünce bu bana hiç gitmez dedim ama dudaklta duruşu gerçekten muhteşem olmuş görkem ellerine sağlık, umarım bir daha böyle olaylar yaşamayız ama bu kötü olay blogger ları bir araya topladı yeni güzel arkadaşlıklar kazandık..takibindeyim :))

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş bi rengi var :) İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  10. clinique long last lipstick rouge longtemps de tavsiye ederim, ben kullanıyorumçok memnunum :) http://u1312.hizliresim.com/1j/5/v6uzp.jpg bendeki rengi 08 golden brandy.. nemlendiriciliği çok iyi kalıcılığı 10 üzerinden 6 !

    YanıtlaSil