Collection 2000 Lasting Perfection Concealer || Kapatıcı İncelemesi



Günaydın! Yarın sabah, müstakbel yengemin kına gecesi için otele yerleşeceğim ve bugün tüm gün kuaför, manikür, pedikür işleri için koşuşturacağım. Evden çıkmadan güneş kremimi sürdüm ve biraz maskara ve kapatıcıyla da desteklersem tüm günü geçirebilirim diye düşündüm. Hazır kapatıcı demişken, beni Beauty Blender'la tanıştıran iyi kalpli Alara'nın bana ikinci sürprizi olan bu kapatıcıyı sizlere de göstermek istedim. İngiliz youtube gurularında görüp iç çektiğim bu kapatıcı artık benim. Tekrar teşekkür ederim Alara!

Good morning! Today I'll be reviewing the lovely Collection 2000 Lasting Perfection Concealer, which has been on the top of my 'impossible wishlist' for a long long time. We don't have Collection 2000 in Turkey, but a lovely friend/subscriber of mine got this to me as a gift and I'm so happy to have it!




Bendeki rengi 02 light, bana birazcık koyu kalsa da halkalarımı güzelce kapatmaya yetiyor. Kapatıcı sünger bir aplikatörle geliyor, ben sevdim. Yapısı Pro Longwear gibi, ama daha katı, akıcı değil. Pro Longwear'den daha mat bir bitişi var. Hafif çizgilere doluyor ama orta kapatıcılıkta ve sivilce ve yara izlerini saklamakta bir harika.

I have this in the shade 02 light. It's a tiny bit darker for me but it corrects my dark circles pretty much okay. It comes with a spongey applicator and I like it. I find it similar to MAC Pro Longwear concealer but this one is thicker and drier. It gives you a matte finish and covers blemishes and acne scars perfectly. 




Eğer ulaşma şansınız olursa kesinlikle bir şans verin derim. Herkese güzel günler!

If you have the chance, just give it a try, I would say. Have a good day!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

13 yorum:

  1. Ay o kadar ingilterede kaldım bu markadan hiç birsey alıp denemedim, neden bilmiyorum:) Düğününüz hayırlı olsun, Allah kolaylık versin bebiş:) Operim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nee! İnanmıyorum sana Begüt, bir dahaki gidişinde depola:)

      Sil
  2. şu sıralar favori kapatıcım bu üstelik yüzdeki kusurları kapatmada da süper bitince nerden alacağım diye karaları bağladım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için daha iyisi yok sanırım ya, ben de çok sevdim!

      Sil
  3. bu ürünü online sipariş verebileceğim bir site biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  4. İşte kafamı kurcalayan ürünlerden biri daha..Hep böyle yapıyorsun ama ya..:)) İngiltere'ye mi yerleşsek ne yapsak? ?

    YanıtlaSil
  5. Coook lazimlidi sana da cok cok tesekkurler gorkemcim opdum

    YanıtlaSil
  6. Mende kapaticidan isdifade edirem ve kendi kapaticimdan da memnunum.bilgilere gore tsk opdum

    YanıtlaSil
  7. supermis :) ama ulasamamak cok kotu :( bu arada sıkı takipcilikten bloggerliga terfi ettim :) ziyyaret edersen cook mutlu olurum gorkemcim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok merak ettim şimdiiii hemen ingiltereye gidecek birisine sipariş geçilecek:)

    YanıtlaSil
  9. Bu comcealerı istiyorum.nasıl sahip olurum? Bi internet sitesi fln varsa bildiğin lütfen bni bilgilendir.prolang wear kapatıcım daha yeni aldığjm gün kırıldı? Farklı bişiler denemek istiyorummm

    YanıtlaSil
  10. Benim ingilterede bir tanıdığım var ve ondan temin etmek istiyorum. Fakat fiyati ne kadar biliyor musun?

    YanıtlaSil