NYX Cream Blush in BOHO CHIC || Krem Allık

SCROLL DOWN FOR ENGLISH!


Yeniden merhaba! Bugün sizlere, sevgili Başak'ın blogundaki, blog satışı sekmesinde görüp satın aldığım NYX Boho Chic krem allığı tanıtacağım. Rengine görür görmez vuruldum ve NYX ürünlerini de çok merak ettiğim için bir şans verdim. Keşke rengi kadar formülü ve pigmentasyonu da güzel olsaydı. 

Hello, again! Today I'll be reviewing a cream blush by NYX. I saw this on a blog sale of a blogger friend of mine; Başak. I fell hard for the color immediately, I just wish that the formula and the pigmentation were as good...




Fotoğrafta belli olmasa da bu krem allık neredeyse 'likit'. Kelimenin tam anlamıyla vıcık vıcık bir formülü var. Pigmentasyonu ise sıfır. Yayıldığında renk vermiyor. Yüzümdeki görüntüsünü gösteremeyeceğim, çünkü yüzüme sürmek bile istemiyorum. Rengini çok sevdiğim için dudak parlatıcısı olarak kullanacağım. Yine de aldığım için pişman değilim, çünkü aldığım setin içinden AVON Supershock maskara da çıktı ve kendisine bayıldım. :) Sizin pigmentasyonundan memnun kalmadığınız allık hangisi?

Although it doesn't really appear on the picture above, this cream blush is almost 'liquid'. It's so sticky and doesn't have any pigmentation. It doesn't give ANY color to my cheeks. I think I'll use it as a lipgloss, because I love the color! x




Instagram: gorkemkarman
Twiter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

10 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ben bu tarz markalardan sadece MAYBELLINE DREAM MOUSSE 40 – Soft Plum rengini sevdim, hem yapısı vıcık vıcık değil, hem de rengi inanılmaz güzel duruyor.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Suratim paril paril oldugundan, krem allik kullanamiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Bende iyi yediremedigim icin kullanmiyorum dagilmiyor acaip bisey iste :) bu arada renk olarak cok guzel :)

    YanıtlaSil
  4. Essence de böyle bir seri çıkarmış içinde cream allık var. Açıkçası essence ürünlerine bu markadan daha çok itimadım var.

    YanıtlaSil
  5. Essence markasıda yeni seri çıkarmış ve onda da böyle bir cream allık var. Açıkcası essence ürünlerine bu markaya göre daha çok itimadım var.

    YanıtlaSil
  6. NYX'in krem allıklarını alsam mı almasam mı bilemiyorum, yani normalde allıkları çok çok güzel ama... Bunun rengi çok güzelmiş ama renk vermemesi çok sinir bozucu, yine de boşa gitmesin diye gloss yapman güzel. :-D

    YanıtlaSil
  7. Ben de var bir tane ama dehşet pigmentasyonlu. Hatta öyleki fırçayla sürmeyi hayal bile edemem. Bu rengin yapısı ve formülü böyle sanırım. Bende vardı arkadaşım çok beğenince ona verdim. Bende Hot Pink rengi var.

    YanıtlaSil
  8. Görkem merhaba,
    Baya tiksinmişsin bu allıktan ama bende NYXin tea rose rengindeki krem allığı var ve gayet güzel olduğunu söylemem gerek. NYX bana göre drugstore kategorisine göre oldukça güzel bir marka. Bendeki vıcık vıcık değil sürdüğümde güzel renk veriyor ve de diğer mat allıklara göre daha bir sağlıklıymışım gibi gösteriyor. Diğer renklerine bir şans ver derim.
    Öpüyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. krem allıkta bobbi brown ve nars diyorum, hıı bi de tabiki mac:)

    YanıtlaSil
  10. Bense nedense bu allığı çok seviyorum şu an da dibini görmek üzereyim ve yedeği de var fakat real techniques strippling brush ile uygulamaya başlamadan önce çok başarılı bulmuyordum ama şu an parıltısına ıslak duruşuna bayılıyorum

    YanıtlaSil