Real Techniques Stippling Brush || Fırça İncelemesi



Günaydın! Tüm Real Techniques fırçalarım hakkında detaylı yazı yazmışım ama Stippling'i atlamışım, dalgın ben! Son zamanlarda bu fırçaya daha bir düştüğüm için yazısını yazmalıyım dedim ve işte karşınızda yaklaşık 1 senedir kullandığım ama değerini yeni anladığım Stippling Brush!

Good morning there! I realized that I reviewed each of my baby Real Techniques brushes before but skipped doing a post on the Stippling Brush, although I've been using it since last September. So, here it is; Real Techniques Stippling Brush.




Sentetik ve tam kararında uzunluktaki tüyleriyle, zamanında bana MAC 130 fırçamı bir kenara attıran (hayır atmadım, blogger arkadaşım İnci'ye hediye ettim) bu fırçayı yalnızca baz uygulamak için kullanıyordum. Şimdiyse son favorim L'oreal Lumi Magique fondoten, MAC Strobe Cream ve MAC Lady Blush'ı uygularken kullanıyorum ve verdiği sonuca her seferinde hayran kalıyorum.

The synthetic and short bristles always made my primer application easier, but recently I've been using it to apply my L'oreal Lumi Magique foundation, MAC Strobe Cream and MAC Ladyblush and I love the finish it gives!




Fırçayı BURAYA tıklayarak Cloud 10 Beauty üzerinden satın alabilirsiniz. Sevgiler!

You can click HERE to order this brush on Cloud 10 Beauty! x


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

10 yorum:

  1. Ben bu fırcayı herseyi uygulamak için kullanıyorum:) Baz fondoten ve yogun dokulu bronzer/allıklar için. R.T ler içerisinde en cok sevdigim diyebilirim hatta 2 tane daha sıpariş verdim yoldalar:)

    YanıtlaSil
  2. Almayi en cok istedigim firca. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Pudra ve allık fırçası için real techniques fırçalarını mı yoksa mac fırçalarını mı önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  4. Bu fırçada çok uzun zamandır gözüm var ve hala almadım. :(

    YanıtlaSil
  5. Real Techniques Expert Face Brush'la aynı işi mi görüyo yoksa bu daha mı iyi

    YanıtlaSil
  6. Cloud10den oldukça yüklü bir alışveriş yapmayı düşünüyorum ama gümrük konusu beni biraz düşündürüyor. Real techniqueslerle henüz tanışmadım. Shame on me :(. Bir an önce almam gerekiyor. Sence ne yapmalıyım görkem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gümrükten korkmayın. Sadece fırçaysa her türlü geçer :)

      Sil
  7. Kadinindunyasi adlı instagram hesabında da R.t.lerin satışı yapılıyor.orjiinallikleri konusunda bi fikrin var mı şüphe duyuyorum da almak için

    YanıtlaSil
  8. görkem cim slm . bir sorum olacak . bu fırçanın ve diğer yüz ve allık fırçasının diğer kullanım alanalrı nelerdir sence
    kontur aydınlatıcı gibi ?

    YanıtlaSil