CHANEL Rouge Allure #88 || Ruj İncelemesi



Günaydın! Günün yazısı benim ilk ve tek Chanel rujum üzerine olacak. Rouge Allure serisinin 88 numaralı rengi; Evanescente. Kendisi, fiyat olarak yazısını şurada yazdığım D&G rujuma en yakın olan, en pahalı rujlarımdan biri oldu. Peki verdiğim paraya değdi mi?

Good morning! Today's review will be on my one and only Chanel lipstick; Rouge Allure 88; Evanescente. It's the second most expensive lipstick in my collection, after the D&G one, which I raved about here. Let's see if it's worth the buy or not...




Paketi altın ve siyah karışımı, çok şık. Alıştığımız rujların aksine, üstüne basarak açılıyor. Bu da ufak ama çok hoş bir detay bence.

The packaging is a good combination of gold and black. It looks so luxurious. You push on the gold top and there your lipstick comes out. Little things that make it great.




Rujun üzerinde ise genelde pahalı markaların yapmayı tercih ettiği gibi marka adı yazıyor. Bu da gözüme çok iştah açıcı gelen detaylardan. Renk ise her ne kadar soluk gül kurusu gibi görünse de, içinde kahvelik de barındıran bir ton. Sürümü kolay, bitişi ne mat, ne de çok parlak.

The color's a nude brownish pink. The formula is not matte and not shiny at all either.




Gönül isterdi ki son paragrafta güzel bir şeyler yazıp canınızı çektireyim, ancak benim kullandığım en vasat rujlardan biri oldu kendisi. Neden sadece MAC'e taktın diyenlerin affına sığınarak tüm MAC rujlarımı sevgiyle kucaklıyorum. Hem Chanel'in yarı fiyatında, hem de daha kalıcı, daha kullanışlılar. Rouge Allure serisiyle mi, bu renkle mi, yoksa benim makyajdaki damak tadımla mı alakalı, bilmiyorum, ancak keşke almasaydım dediğim rujlardan biri oldu kendisi. Sizi hayal kırıklığına uğratan makyaj ürünleri hangileri?

I'd really love to finish this off with beautiful, warm sentences and make you want to buy it but I'm so sorry... This is one of the most basic lipsticks I've ever used. There's nothing special about it. Well, except the high price... I prefer any of my MAC lipstick over it. They're half price, more long lasting and beautiful. x


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

8 yorum:

  1. Estee lauder dan aldigim 4 ruj da benim hayal kirikligim oldu. En sevdigin ruj ise artik bulamadigim innova ruj ;((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Estee Lauder'ın rujlarını pek sevemedim :(

      Sil
  2. Mac rujların yeri bambaşka. Mac'in fiyatına göre performansı harika. O yüzden ysl , dior , chanel v.s gereksiz geliyor bana ruj konusunda :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de hakkında yazdığım bir Yves Saint Laurent ruj vardı ve tam bir hayal kırıklığı. Renkleri çok güzel, çok şıklar ama vasatlar işte. Kozmetik ürünlerini sadece kozmetikle yola çıkan firmaların üretmesi gerektiğini düşünüyorum bu yüzden. Clinique, Lancome olsa gözüm kapalı alırım ama YSL, Chanel gibi durumlarda aklımda soru işaretleri oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Açıkçası hiç kullanmasam bile kırmızı bir Chanel rujum olsun istiyorum. Asaletli,hoş. Alt tarafı bir ruj ve hatta bir marka ama eski ve köklü oluşu,hikayesi hoşuma gidiyor. Bazı şeyler ihtiyaç değil de,sadece ''istediğimiz'' için de alınabiliyor. Sanırım Chanel benim için bu,lüks bir istek :) Bu rujun rengini de sevdim. Yumuşak bir tonu var. Ama ben kırmızıyı tercih ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Oh, yalnız değilmişim! :)

    YanıtlaSil
  6. Yazıyı okurken her satırda 'heh!heh işte' dedim :) ben de chanel rouge allure ve rouge coco kullandım.Daha doğrusu kullanamadan kenara ayırdım.Gerçekten enteresan bir dokusu var ve görünüşü bir yana verdiği his rahatsız edici.İki seriden de hiç memnun kalmadım.Bunun dışında Chanelin parlatıcısı bana hediye geldi.Zaten pek parlatıcı hayranı olduğum söylenemez.Ama hayatımda da bu kadar kötü parlatıcı görmedim.Sanki dudağınız üzerine margarin ve bal yapışmış gibi.Korkunç bir ağırlığı var.
    Bir de Dior addict lipstick ve rouge dior bu hayal kırıklığını yarattı bende.Dokusu ve bıraktığı his rahatsız edici.Hem kuru hem yağlı gibi.Anlatamıyorum bile :)
    Kısacası Chanel,Dior diyoruz ama benim nacizane görüşüm ruj alacak olan varsa bu iki markadan,arkasına bakmadan uzaklaşsın.Yok illaki almak isteyen olursa sakın para vermesin,adres versin,ben kargoyla benim kullanmadıklarımı göndereyim :)

    YanıtlaSil