Dermomarket.com || Online Alışveriş #2

 Fotoğrafa tıklayarak alışveriş yapmaya başlayın!


Günaydın! Evet, farkettiğiniz gibi bugün 2 yazı yayınlıyorum çünkü daha önce de bahsettiğim online alışveriş konulu dosyama bir yeni site daha eklemek istiyorum. İlk olarak, son dönemde 3 farklı kozmetik/dermokozmetik websitesinden anlaşmalı yazı teklifi aldığımı ancak sadece Dermomarket'in samimiyetine güvendiğimi belirtmek istiyorum. Diğer 2 firma da (hangi firmalar olduğunu belirtmeyeceğim) haklarında hiçbir bilgi sahibi olmamama rağmen onlara övgü dolu sözler yağdırmamı ve karşılığında ürün göndereceklerini belirttiler. Bunları 'bakın ben ne kadar dürüstüm' ya da 'o firmalar tü kaka' diye söylemiyorum. Zaten beni uzun zamandır takip edenler bu işi çıkar için yapmadığımı, kozmetiğe tamamen kendi cebimden keyifle yüklü harcamalar yapıp burada beni okuyanlarla paylaştığımı bilirler.

Gelelim Dermomarket'e. Bu bir keşif yazısı mı? Evet çünkü bana attıkları maile kadar kendilerini tanımıyordum. 

Neden sizlere tanıtıyorum? Aldığım mailler ve Facebook mesajlarında sıklıkla, yaşadıkları yerde Bioderma ve MAC bulamayan okuyucularım olduğu için. 

Güvenip keyifle takip ettiğim 2 blog da bu siteden daha önce bahsettiği, alışveriş yaptığı ve güvenilirlikleri ve ürünlerin orjinalliklerine kefil oldukları için. Nimo'nun yazısı için buraya, Kermit Alemlerde'nin yazısı için ise buraya tıklayabilirsiniz. 

Dermomarket.com kimdir, nedir? 1994 yılından beri aktif olarak hizmet veren, isminden de anlayacağınız gibi bir online dermo markettir. Türkiye'nin her yerine kargoyla ulaştırdıkları ürünlerinin orjinalliğinin garantisini veren bir firmadır. Ürünlerin son kullanma tarihleriyle ilgili de oldukça titiz olduklarını iddia eden Dermomarket.com benim de ilgimi çeken bir çok marka barındırıyor.






Yukarıda gördüğünüz tüm ürünlere Dermomarket.com'un makyaj sekmesinden ulaşabilirsiniz. Bunlar dışında Clinique, Bioderma, Lancome, Dr. Murad vb markaların ürünlerini de satın alabilirsiniz. (Tıklayın!)




Aynı zamanda ağız - diş sağlığı, bebek ve anne ürünleri de satılıyor. Onlara da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


-----------------------------------------------------------






Bunlar da benim ilgilendiğim ürünler! Bioderma Sensibio H2O günlük rutinimin vazgeçilmez parçası. Yakın zamanda seyahate çıkacağım için ufak boyunu arıyordum ve yukarıdaki görselde gördüğünüz 250 ML'lik sevimli şişeyi satın almak istiyorum!

Vichy Dermablend'i de dilek listemde görmüşsünüzdür mutlaka. Tüm yara ve yanık izlerini bile örtecek kadar güçlü olan bu fondoteni kapatıcı olarak kullanmak istiyorum. İlgilenenler için: http://www.dermomarket.com/Vichy-Dermablend-Spf35-Foundation-30ml,PR-12804.html

Nuxe'un bu lip balmının ise deneme boyunu kullanıyorum ve bayıldım! Portakallı kek gibi bir kokusu var. Tam boyu da benim olmalı. :)


Dermomarket.com'da yapacağınız alışverişi kolaylaştırmak adına aşağı bir kaç link daha koyuyorum. Kategori ismine tıkladığınızda ilgili ürünler ve markalar karşınıza çıkacak. Siz daha önce bu siteden alışveriş yaptınız mı? Yorum bırakmayı unutmayın!



*** An itibariyle Dermomarket.com'da Youngblood, Jane Iredale, Dermalogica, Organique, Cosmed ve Nuxe markalarında kampanya ve indirimler mevcut. Buraya tıklayarak ulaşacağınız anasayfadan indirim panelindeki detayları bulabilirsiniz!


Bana Ulaşın!

Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com




Görkem Karman

9 yorum:

  1. Güvenerek alışveriş yaptığım ve hızlarıyla beni şaşırtan site. :) Zonguldak'ta bir eczane kendileri yanlış bilmiyorsam ve dermoeczanem.com sitesi de onların. Neden 2 siteleri var, 2 site arasında ufak da olsa olabilen fiyat farkı neden, MAC ürünlerini nasıl indirimli satabiliyorlar? Vs vs gibi sorular var tabii aklımda. :) Ancak yine de her alışverişim memnuniyetle sonuçlandı bu zamana kadar. ;)

    YanıtlaSil
  2. Bütün ürünlerini incelemedim ama bioderma,la roche possay bir de nuxe un bazı ürünlerinde turuncu kasa daha uygun geldi bana,aklınzda bulunsun. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Dermomarket benim de birkaç kez alışveriş yaptığım ve gerçekten memnun kaldığım bir site. Ürünler ertesi gün elime geçiyor ve gönderdikleri testerlar ile farklı ürünler deneme imkanım oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Dermomarket benim sık sık alışveriş yaptığım ve yazılarını yazdığım dermoeczanem.com'la aynı kuruluşa ait. Zonguldak'ta bulunan bu eczane beni kargo hızıyla genelde memnun etmiştir.Online yaptığım alışverişlerde genelde ilk tercihim dermoeczanem.com oluyor ve blogumda memnun kaldığım -kalmadığım online alışverişleri paylaşıyorum.
    Özenli paketleri ve bilgilendirmeleriyle bence alışveriş yapması keyifli bir site:)

    YanıtlaSil
  5. ben de bir kaç gün önce online dermokozmetik alışverişi üzerine bir araştırmaya başladım ve dermomarket de karar kılmıştım senin yazında iyi bir referans oldu benim için :)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar,
    dermoeczanem.com eczane ürünlerini severek aldığım, hemen ulaşan, bulunmayan bir ürünle ilgili yazı yazdığımda yarım saat sonra hemen telefonla geri dönerek bilgi veren, ayrıca mac, clinique, lancome gibi ürünleri de bünyesinde bulunduran bir site. En sevdiğim yanı, ilgilendiğiniz bir ürünle ilgili sample istediğinizde göndermeleri, hatta siz söylemeden bile göndermeleri. Herkese gözü kapalı tavsiye edebilirim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. slm,
    dermomarket.com dan severek alışveriş yapıyordum ama dermoeczanem.com adlı sitenin de onlara ait olduğunu bilmiyordum. Açıkçası öğrendiğimde de taktir ettim. bir sitede teknik bir sorun yaşadıklarında diğeri ile bizlerin taleplerine karşılık veriyor olabilmesi çok mantıklı. Ayrıca kendine rakip olan 2 siteye sahip olarak pazarda payını büyütmüş. sanıyorum fiyat farklılıkları da bu yüzden :) bu duruma şüphe ile yaklaşmamak lazım bence :))) 3 al 2 öde kampanyalarını tavsiye ederim bu arada :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba görkemcim ben makyaj fırçası seti almak istiyorum ama kapıda ödeme yapabilen bir internet sitesi bulamadım senin bir bilgin varmı ve uygun fiyatlı önerebileceğin makyaj fırça seti markası varmı şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Ürünler gerçekçi sahte nasıl anliyoruz

    YanıtlaSil